Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Pazarlama Fikirleri

Emlak Pazarlama Fikirleri

Yeni bir emlak pazarlama stratejisi oluşturmak için Emlak Pazarlama Fikirleri ‘ne mi ihtiyacınız var? Dünyanın dört bir yanındaki üst düzey üreticilerin en iyi pazarlama tavsiyelerini bir araya getirdik. Web sitelerinden geçmişten günümüze kullanılan klasik pazarlamaya kadar, burada pazarlama kampanyanızı başlatmak için gereken her şeyi bulacaksınız.

Emlak Pazarlama Fikirleri

 

1. Sahibinden.com’da Kendiniz Pazarlayın: # 1 Emlak Pazarlama Fikirleri

Yeni bir araştırma, alıcıların %92’sinin ev bulmak için internet kullandıklarını ortaya koydu. Bu durum, tüm emlak işletmelerinin kurulmuş bir çevrimiçi varlığa ihtiyaç duyduğunu ve sahibinden.com veya milliyetemlak.com gibi genel satış sitelerinde mutlaka bulunmanız gerektiğini gösteriyor.

Emlak Pazarlama Fikirleri 2. Satan Listeler Hazılayın

Web sitenizde veya satış yaptığınız sayfada emlak listelerini hazırlarken alıcıyı kapatabilecek açıklamaları oluşturmak önemlidir. İyi bir taktik, alıcının duygularına seslenmektir. Bir resim çizen anahtar kelimeler kullanın. Sadece gerçekleri anlatmakla kalmaz, aynı zamanda hikayeler satmakla da alakalıdır.

Bu ipucu size MEDANİS tarafından verildi. “Çok satan emlak ilanları nasıl yazılır?” yazımızı okuyarak daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Emlak Pazarlama Fikirleri 3. Viral Emlak Video Yapın

Viral videolar hala büyük ilgi görüyor. Birinin dikkatini eğlenceli veya anlayışlı bir kliple yakalayabilirseniz, sosyal paylaşımların gücü sayesinde daha geniş bir kitleye ulaşabilirsiniz. Herkes eğlenceli videoları Twitter’da ve ailesiyle paylaşmayı sever. Hedef kitleniz siz değilse bile, videoyu birine gönderebilirler.

 4. Ziyaretçileri müşterilere Dönüştürmek için Optimize Edilmiş Açılış Sayfaları kullanın Emlak Pazarlama Fikirleri

Yazımız ziyaretçileri potansiyel müşterilere dönüştürmek için açılış sayfalarını nasıl kullanacağınız konusunda bilgi verir. Sitenizin mümkün olduğunca çok yol açtığından emin olmanız için hızlı, uygulanabilir ve kolay takip edilen tavsiyeler. Süper yararlı!

Emlak Pazarlama Fikirleri 5. Yinelenen müşterileri ve tavsiyeleri geliştirmek için öncü süreçinizi otomatikleştirin.

Acenteler tarafından yapılan en büyük yanlışlardan biri, potansiyel müşterileri ve bağlantılarıyla düzenli olarak takip edilmemektedir. Bir emlakçı ayda en fazla 15 haber kaynağı oluşturmaya başladıktan sonra, e-postayla ve takvim hatırlatıcılarıyla yol takip etmeye ve yönetmeye devam etmek mümkün değildir.

Emlak Pazarlama Fikirleri 6.  Google Adwords

Çevrimiçi reklamların dünyasına girmek isterseniz, Google’dan daha fazla görünecek yer yok. Burada, Alyssa, Google’ın reklamcılık kolu olan Google AdWords hakkında bilmek istediğin her şeyi parçaladı.

Bu ipucu size MEDANİS tarafından getirildi . Pazar Yöneticisi, bir acente tarafından bilgilendirilmek isteyen gerçek alıcı ve satıcı ipuçlarını satın almanızı sağlar. Daha fazla bilgi almak için burayı tıklayın.

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 7. Emlak Sitesi için bu kullanışlı SEO Kontrol Listesi kullanın

İşletmenizi pazarlamanın en iyi yollarından biri gayrimenkul web sitenizdir. Ancak, web sitenizi görmesi için, yerel ev alıcıları Google, Bing ve diğer çevrimiçi arama motorlarını aradığında gösterilmelidir. Sitenizin hızının arttığından emin olmak için bu kontrol listesini izleyin.

Emlak Pazarlama Fikirleri 8. Sanal Turlar Sunarak Listeleri Kazanın

Müşterileri etkilemek mi istiyorsunuz ve bunları listelemelerinize daha fazla dahil ettirmek mi istiyorsunuz? 3D teknolojisi ile girişlerinizin sanal turlarını sağlayarak modern bir temsilci olarak öne çıkın. Sanal turlar, alıcılarınıza, yalnızca tekrar listelerinize girme şansı vererek etkileyici olmakla kalmaz, aynı zamanda, kendilerini satıcı ipuçlarına pazarlamak için harika bir yoldur . Onlara başka bir listeleme için oluşturduğunuz sanal bir tur gösterildiğinde kesinlikle diğer acentelerden daha üstün bir yer kazanacaksınız.


gayrimenkul pazarlaması

9. Web sitenize trafik kurmak için en iyi anahtar kelimeleri bulun

Sitenize trafik çekmek için en iyi 150 gayrimenkul anahtar kelimesi ile ilgili ayrıntılı rehberden yararlanın. Artırılmış bir bütçeyle anahtar araştırmalarını ve profesyonellerden gelen anlayışlı genel SEO ipuçlarını da kapsarız. Hâlâ daha fazla anahtar kelime mi arıyorsunuz? Web sitenizde kullanmak için web sitemizde bulunan  iyi SEO anahtar kelime listesini kontrol edin .


gayrimenkul pazarlaması

Emlak Pazarlama Fikirleri 10. Mahallenizin Video Turunu Oluşturun

Mahalle ile ilgili bir video turu, potansiyel alıcılara mahalle içinde yaşamak gibi şeyleri daha iyi hissettiriyor. Büyük bir şehirde veya turistik alanda yaşamak zorunda değilseniz, YouTube’daki mahalleminizin önemli noktalarını gösteren çok az video var.

Bu boşluğu doldurmak için adım atmak, çevrimiçi varlığınızı güzel bir şekilde artıracağınız anlamına gelir ve olası satış oluşturmanıza yardımcı olabilir.

 

gayrimenkul pazarlaması

11. Profesyonel bir emlak web sitesine sahip olun. 

Genel emlak sitelerini kullanmaya devam edebilirsiniz ancak günümüzde Emlak web  sitesi tasarımı olmayan firmalara pek güven duyulmuyor. Emlak Web Tasarım web siteleri firmaların prestiji olarak kabul ediliyor. Emlak Web Tasarımı olması sahibinden.com gibi sitelere bakarak aradıklarını bulamayan, bu sitelere bakmaktan bıkmış müşterilerin sizin Emlak Web Tasarım web sitenize ulaşmasını sağlayacaktır. Birçok insan Google arama motoruna girerek İzmir kiralık ev, Karşıyaka satılık ev gibi kelimeleri yazarak ev aramaktadır.

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 12. Kapı Askılarıyla Doğrudan Kapı Pazarlama Kampanyası Başlatın

Kapı askılarını kullanarak yılda 100 evin üstünde kapanışa kadar işini ünlü bir şekilde inşa eden emlakçılar var. Doğrudan postalardaki kapı askısının en büyük yararı, yol haritanızın mesajınızı göreceği garantisidir. Bir yığın faturada kaybolmak yerine, evlerine girmek için kapı askısını kapılarından çekmeleri gerekiyor. Yani mesajınızı mutlaka ellerine almaları gerekiyor. Posta kutularına atılan veya kapıların kenarlarına koyulan kağıtlar kaybolabilir diğer ilanlarla karışabilir ancak kapılara asılan ilanların görülme olasılıkları kesinlikle daha fazla.

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 13. E-posta Pazarlama ile E-postalarınızı Mükemmelleştirin

Damla pazarlama e-postaları, potansiyel müşterilerinize otomatik olarak gönderilen önceden yazılan mesajlardır. Bir ilişki kurmanıza ve satış kanalınızdan yol açmanıza yardımcı oluyorlar. Bu kılavuzda, Bushery, çeşitli durumlarda kullanılabilecek damla pazarlama e-postalarına birçok örnek sunmaktadır.

Posta listeleri kampanyanızın gerekli bir parçası olduğundan, seçeneklerinizi gerçekten ölçmek önemlidir. Kiralamak mı yoksa satın mı almalıyım? Bu makale bir posta listesini kiralamanın fayda ve dezavantajlarına göz atmaktadır.

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 14. Canlı yayın deneyin

Araştırmalar sosyal medyada en çok tıklanılan paylaşımların canlı yayınlar olduğunu ortaya koyuyor, ikinci sırada videolar üçüncü sırada ise güzel görseller. Yani video ve canlı yayın liderliğini koruyor ve korumaya da devam edecek.

İlk kez yeni bir girişe bakmak mı? Canlı akış yoluyla kitlenize işinizi anlatın. Bir evi gösterin. İçeriye girdikçe kendilerini hissettirecekler, kitlenizi oluşturup daha fazla potansiyel müşteri elde edebileceksiniz.

Beverly Hills süperstar emlakçısı Peter Lorimer’in (şaşırtıcı) Magic Minute serisinin bu canlı yayınınında, evlerden birini tanıtıyor. Canlı yayın yapamayacağınızı düşünüyoranız videolar da aynı etkiyi verecektir.

15. Google ve Bing’de Öne Çıkanlar Listenizi Sıralayın

Bugün Google’da ne aradınız? Her saniyede Google’da 40.000’in üzerinde arama sorgusu var ya da günde 3,5 milyar ediyor. Bu aramalardan birinin göreceli kısmı gayrimenkulle ilgilidir – insanlar “satılık evler”  yazıyordur. Şimdi özellikli girişlerinizi Google dostu veya daha da iyi, SEO dostu hale getirme konusunda en son ne zaman düşündünüz? Bu kılavuz, arama motorlarından daha fazla ücretsiz trafik oluşturmanıza yardımcı olacak tüm temel temel SEO öğelerini kapsar.

Emlak Pazarlama Fikirleri 16. Listelemelerinizi Piyasaya Artırmak İçin Instagram Hikayelerini Kullanın

Kilit, Instagram Hikayelerini kitlenize, günlük yaşantınıza bir temsilci olarak vermek ve listelerinize odaklanmak için kullanmaktır. İster inanın ister inanmayın, birçok insan gayrimenkul emlakçısının bütün gün ne yaptığını merak ediyor!

19. Emlak Kartpostalının Sanatını Öğrenin

Gayrimenkul pazarlama kartpostallarını düzenli aralıklarla göndermeniz, işinize ilginizi çekecek ve marka bilincini de arttıracaktır.

Kartpostal pazarlamayla ilgileniyorsanız, özellikle emlakçılar ve brokerlar için çok sayıda şablon sunan MEDANİS Bilişim AŞ ile iletişime geçmeyi unutmayın.

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 20. Bir İzleyici Oluşturmak İçin Snapchat Kullanma

Tüm harika sosyal medya platformları gibi, zekice Emlakçılar daha fazla anlaşma yapmak için kullanmaya başlayana kadar sadece bir zaman meselesiydi.

 

 

Emlak Pazarlama Fikirleri 21. Stratejik Halkla İlişkiler

Birçok emlakçı Emlak Pazarlama Fikirleri içinde , Halkla İlişkilerin sadece ünlüler ve sanayileşmiş ustaların karşılayabileceği bir şey olduğunu düşünürken, çok azı bunu kendilerinin yapabileceğinin farkındadır. ve bedava olduğunun.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlak Pazarlama Fikirleri konusunda daha fazla bilgi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Pazarlama Fikirleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek