Gebze Web Tasarım
İnsanlar artık hiçbir şey için fazla zaman harcamak istemiyorlar.
Günümüzde Instagram'ın Twitter'dan daha çok kullanıldığını biliyor musunuz? Instagram'da 200 milyonun üzerinde aktif kullancı mevcut ve bu emlakçılar için artık kullanılması gereken bir platform olduğu anlamına gelir. Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri ile Instagram'da yapacağınız paylaşımlarla yeni birçok müşteriye ulaşabilirsiniz.
Facebook bir milyardan fazla aktif kullanıcısıyla sosyal medyada bir numara olsa da, Instagram emlak sektörü için iyi sonuçlar verecektir. Instagram, çevrimiçi pazarlamada "görsel pazarlama" olarak adlandırılan yeni bir tür yaratan resim ve videolarla haberler paylaşmakla ilgilidir.
Sosyal medya sitelerinin yaygınlaşması uzun zamandır çevrimiçi pazarlama stratejileri ile çakışmaktadır. Artık sosyal medya ve çevrimiçi aramalar masaüstlerinden mobil cihazlara geçtikçe, oyunun adı daha az kelime ve daha fazla resim ve video haline geldi.
Genel pazarlama stratejinizin bir parçası olarak Instagram, görsel pazarlama stratejinizle oldukça uyumludur. Görsel pazarlama için en iyi sosyal medya siteleri şunlardır:
Emlakçılar için, çevrimiçi potansiyel müşterileriniz, sizinle iletişim kurmayı düşündüklerinde önce web sitenize başvuracaktır. Facebook araştırmaları, sadece bir fotoğraf eklemenin tıklama sayısını %125'in üzerine çıkardığını ve tüm fotoğraf ve videoların daha fazla paylaşım elde ettiğini gösteriyor.
Mülklerinizle ilgilenmek için tüm strateji mülkiyet imgelerinizi ve video turlarınızı paylaşarak gelir.
Günümüzde her zamankinden daha fazla kontrole sahipsiniz. Gayrimenkul günlüğünüze ilgi duymak için her gün fotoğraf gönderebilirsiniz ve özellikli mülklerinizi en kaliteli fotoğraf ve videografi ile paylaşabilirsiniz.
Önce Instagram hesabınızı Facebook hesabınıza bağlamak istiyorsunuz. Araştırmaya göre Instagram hesabından paylaşılan Facebook fotoğrafları, Pinterest gibi diğer fotoğraf paylaşım sitelerinden paylaşılan fotoğraflardan daha iyi görünüyor.
İkincisi, güzel emlak fotoğraflarının ve ticari kalite video turlarının güçlü bir portföyünü oluşturmak istiyorsunuz. Instagram'da her gün aktif kalabilmek için biraz farklılık istiyorsunuz. Fotoğraf ve video paylaşımlarınızı iki kategoriye ayırın: "Ofiste" ve "En Son Listeler" veya benzer bir şey.
Tıpkı diğer sosyal medya platformlarınızdaki gibi sadece işle ilgili olmak istemiyorsunuz. Instagram kullanan insanlar gerçekten çok basit kararlar alıyor; tıklamak veya paylaşmak için hangi resim ilginç görünüyor mu?
Ofiste fotoğraf veya video paylaşımlarını kullanarak kişiliğinizi gösterebilirsiniz. Instagram videoları en çok 15 saniye uzunluğunda olduğundan zekice, kısa ve en önemlisi eğlenceli veya ilginç bir şey yapmak istersiniz.
Giriş paylaşımlarınız için asla fotoğraflarınızın veya videolarınızın kalitesini göz ardı etmek istemezsiniz. Elde ettiğiniz her girişinizi, yalnızca daha fazla insanın ilgileneceğini düşündüğünüz listeleri paylaşmak istemiyorsunuz. En savurgan özelliklerini, muhteşem özelliklerini ve en kaliteli kolaylıklarını düşünün.
Liste paylaşımınız olağanüstü bir sedir ağacı balkonu kadar basit olabilir. Elinize aldığınız bir tahıl parçasını yakınına gösterin ve daha sonra uzaklaştırıp bir resim çekin. Telefonunuzu veya tabletinizi her gün fotoğraf çekmek için kullanıyorsanız, paylaşmadan önce profesyonel olduklarından emin olun.
Instagram'daki kullanıcılar stok fotoğraflarını görmek istemiyorlar. Hüner, sadece bir resim kullanarak binlerce öykü anlatmaktır. Kendiniz çektiğiniz fotoğrafları Instagram'da paylaşmalısınız. Elbette, görüntü bulanıksa veya başka türlü odaklanamıyorsa, tekrar deneyin.
Bazıları, fotoğrafları kendiniz çektiğinizden dolayı yıldız fotoğraflardan daha az yayınlamanızın uygun olduğunu düşünebilir. Doğru değil. Gayrimenkul Instagram hesabınız için, kişiliğinizi sergilediğinizde bile, kendinizi sürekli olarak en kaliteli olarak tanıtmak isteyeceksiniz. Bu, kaliteli birinci el fotoğrafçılığı içerir.
Mesajınızı Instagram'da video yoluyla almak için yalnızca 15 saniyeniz var, bu hem iyi hem de kötü. Bu iyi çünkü kimsenin ilgisini çekmeyen 30 dakikalık videolar göndererek köprüleri yakmanıza engel oluyor.
Dezavantajı, 15 saniyede istediğiniz her şeyi söyleyemeyebilirsiniz. Bu nedenle, bir video çekimine başlamadan önce düşüncelerinizi bir araya getirip amacınızı anlamak zorundasınız. IPhone'unuzu kullanarak kendi çektiğiniz bir video net ve özlü olmalıdır.
Instagram sayfanızı videolarınıza dikkat çekmek için birer reklam olarak kullanın. Onları YouTube Kanalınıza gönderen kısa tanıtım filmi olarak kullanın. Mesleki nitelikli videolarada aşağıdaki konuları işleyebilirsiniz:
Instagram'da paylaşmaya başlamadan önce videolarınızı ve fotoğraflarınızı önceden hazırlamanız gerekir. 15 saniyelik şöhretinizden en iyi şekilde yararlanmak için mevcut bazı gelişmiş özellikleri öğrenin.
Öne çıkan listelerinizi paylaşırken, Instagram, mülk görüntüsünü girişinizin tam konumunu gösteren bir haritaya eklemenize izin verir . Evin bulunduğu mükemmel bir alanı göstermek için aşağıdakileri ekleyerek birçok başka özellik ekleyebilirsiniz:
SnapWidget, Instagram'da paylaşılması kolay birinci şahıs perspektifli bir video sunmak için kullanılan başka bir araçtır. Instagram hesabınızda paylaştığınız her resim veya video, Facebook ve Twitter hesaplarınızda da yayınlanacak şekilde ayarlanabilir.
Hyperlapse, videonuzu belirli aralıklarla atlamanıza izin vererek 15 saniyelik videolarınızdan iyi bir şekilde yararlanmanıza yardımcı olan bir araçtır. 30 saniyelik veya 1 dakikalık bir video yaptıysanız, HyperLapse'i, genişletilmiş videonun önemli noktalarını Instagram'da paylaşmak için 15 saniye içinde sığdırmak için kullanabilirsiniz. YouTube kanalınızdaki tam videolara bir bağlantı eklemeyi unutmayın.
Instagram'ı kullanmak gerçekten basittir. Bununla birlikte, Instagram'da paylaşım hakkında bilmeniz gereken ve yapılmayacak şeyler var. Bu, kuralların ve uygun görgü kurallarının hızlı bir özetidir .
Son olarak, emlak işinizi pazarlamak için Instagram'ı kullanmaya başladığınızda, başarınızı ölçmeniz gerekecektir. Instagram pazarlama stratejinizin etkinliğini analiz etmenize yardımcı olacak birkaç araç bulunmaktadır.
Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: emlak ınstagram emlak sosyal medya dijital pazarlama ınstagram
Yorumlar