Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma

Herhangi bir arama pazarlama stratejisinin yapı taşları, hedeflediğiniz anahtar kelimelerdir. Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma, web sitenizin alan adı seçimi, SEO içerik sayfaları ve sponsorlu arama motoru reklamlarının önemli kısımlarıdır. Şirketinizi ve onun çevrimiçi markasını otorite olarak oluşturmak istediğiniz kelimeleri seçmek önemli bir karardır. Alakasız gösterimler ve trafik çekerek, Google AdWords’te boş yere para ödersiniz ve bu satışlarınıza katkı sağlamaz. Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma ile hedef kitlenize ulaşabilir ve satışlarınızı büyük oranda arttırabilirsiniz. Anahtar kelimeleri araştırmak ve emlak işiniz için en iyi anahtarları seçmek için size temel bir rehber sunmak için buradayız.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma ve Alaka Düzeyindeki Yansıma

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma için “Emlak” çok genel bir anahtar kelimedir. Belirlemeniz gereken şey, bu terimi içeren veya bu terime ilişkin belirli anahtar kelimelerin emlak işinize nasıl uygulandığıdır. Odağınızı daraltmanıza yardımcı olacak bazı sorular:

1. Birincil coğrafi pazarlarınız neler? En küçük coğrafi birimi (yoğun nüfuslu kentsel alanlardaki mahalleler, son derece kırsal bölgelerdeki ilçelerden başlayın) ve ardından yolunuzu yukarı kaldırın. Bu coğrafi tanımlayıcılar, ana emlak ile ilgili anahtar kelime temalarının değiştiricileri olarak kullanılabilir.
2. İnsanlar pazarda “emlak” için ne söylüyor? Bölgenizde yaşayan insanların evlerini gösterdikleri tüm yolları düşünün. Yaygın gayrimenkul türleri arasında evler, kasaba evleri, villalar, mülkler bulunur.
3. Pazarınızda hangi evler var? Burası daha da derinlemesine incelememiz ve gayrimenkul uzmanı olarak çalıştığınız belirli gayrimenkul türlerini daraltmamız gereken yerdir. Evler, okyanus kıyısındaki mülkler, yayla evleri vb.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma için Yarışmayı Kontrol Edin

Hangi anahtar kelimeleri hedefleyeceğinizi hesaplarken neden bütün çalışmaları yapmalısınız? Deneme yanılma yoluyla rakiplerinizi geride bırakacak Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma çalışması yapabilirsiniz. Rakiplerinizden anahtar kelime fikirleri almanın iki harika yolu burada:

1. Sponsorlu sonuçlarınızdaki rekabet sıralamanız nedir? Bu yazının ilk bölümünü kullanarak oluşturduğunuz “anahtar kelime beyin fırtınası” listesini alın ve bu cümleler için yalnızca Google, Yahoo ve MSN’de arama yapın. Pazar reklamcılığını kullanarak en iyi sonucu elden eden emlakçılar hangileri? Bunları işaretleyin. Ayrıca, pazarlama yapmadığınız herhangi bir cümleyi düşünün; çünkü işinizi markalaştırmak ve bu kalite gösterimleri için rekabet avantajı elde etmek için bir fırsat olabilir.
2. Rakiplerinizin web sitelerinin alan adı, başlıklar, META anahtar kelimeleri ve META açıklamaları hangi anahtar kelimelerden oluşuyor? Piyasanızdaki en iyi on rakibi yazın ve web sitelerini anahtar kelimeler için tarayın.

Anahtar Kelime Araçlarını Kullanarak Listenizde Çapraz Referans Listeleme Yapın

Bu basamağa geldiğinizde muhtemelen çok uzun bir anahtar kelime listeniz olacak. 200 kelimeden oluşan bir liste etrafında zor bir şekilde pazarlamanın hiçbir anlamı yok. Bu reklam çalışması bir servete mal olur çünkü bir ton kelimeyi bir duvara atıp sonuç bekleyeceksiniz. Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma için mevcut anahtar kelime araştırma araçları stratejik olarak çevrimiçi pazarlamanın temelini oluşturacak en iyi 10-15 kelimeyi seçmenize yardımcı olacaktır.

İşte size tavsiye ettiğimiz birkaçı:

Büyük Arama Motorları

Google , Yahoo , Microsoft Live … hangi anahtar kelimelerin, büyük arama motorlarında çıktığını görebilirsiniz ve hangilerinde rekabetin yüksek olduğunu anlayabilirsiniz. İlk SEO kampanyanızı başlattığınızda 500.000’den fazla sonuca sahip hiçbir kelimeyi hedeflememenizi öneririz. Ayrıca arama motorlarını kullanarak kaç tane insanın sponsorlu sonuçlarda reklam gösterdiğini görebilirsiniz. Hangi cümlelerin sponsorlu sonuçlarda daha fazla rekabete sahip olduğuna dikkat edin. Sponsorlu reklam bütçeniz azsa rekabet oranının düşük olduğu cümleleri hedeflemek isteyebilirsiniz.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma ile Google AdWords Anahtar Kelime Aracı

Google sizler için Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma araçları sağlar. Size, anahtar kelime öbeği temelinde aylık gösterimler için tahminler verir ve anahtar kelime aramalarını aramak ve filtrelemek için neredeyse sayısız yol sunar.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma için SEOBook’un Anahtar Kelime Öneri Aracı

– Aaron Wall’un harika web sitesi arama verilerini çeşitli güvenilir kaynaklardan çeken ve harika bir çapraz referans aracı olan bu kaliteli anahtar kelime aracını sunar.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma için AdCenter Eklentisi (Excel için)

Microsoft tarafından sağlanan bu anahtar kelime aracı yalnızca MSN ve Microsoft Live Search’ten çektiği için sınırlı bir yarar sağlar, ancak yine de size ilginç bir bakış açısı sunabilir ve anahtar kelime stratejinizi yönlendirmenize yardımcı olabilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak İçin Anahtar Kelimeler Bulma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek