Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır?

Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır?

Google AdWords’te reklam vermek basit gibi görünse de bu işin eğitimini almadıysanız gerçekten başarılı bir reklamı yakalayana kadar birçok deneme yanılma yöntemi denemeniz gerekecektir. Her bir yöntemse size para kaybettirecek ve birçok müşterinin kaçmasına neden olacaktır. Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır? yazımız size bazı ipuçları verebilir ve çok para kaybetmeden önce AdWords ile ilgili önemli ayrıntıları öğrenebilirsiniz.

AdWords Daire Pazarlaması

Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır?

Apartman Emlak Piyasasının Benzersiz Zorlukları

Ürününüz bir apartmandayken, bir televizyon, kitap veya bir yazılım parçası gibi farklı bir ürün satıldığı gibi bunu satamazsınız.

Yeni başlayanlar için bir daire aşırı yerel bir üründür. Fiziksel bir ürün farklı bir şehre gönderilebilir, ancak bir daire müşterisinin (tanımı gereği) fiziksel olarak apartman dairesinde olması gerekir. Öylesine yarasalar, daireler için AdWords pazarlama sadece o şehirde yaşayan insanları hedeflemelisiniz .

İkincisi, bir şehirde yaşayan herkes evlerini kiralamıyor. Biri kendi evinin sahibiyse, ürününüzü hiçbir zaman satın almaz ve bu nedenle zaten ev sahibi olanları da dışarda bırakmak isteyeceksiniz.

Ancak daire sakinleri arasında bile, yalnızca çok küçük bir yüzdesi, herhangi bir zamanda müşteri olmak için niteliklidir, çünkü dairelerde yaşayan insanlar tipik olarak en az altı aylık, ancak çoğu zaman daha uzun vadeli kiralar imzalamaktadır. Dolayısıyla, birisi on iki aylık bir kiralama sözleşmesi imzalamışsa, o kişiye farklı bir apartman topluluğu reklamı yapmak israf olacaktır.

Bu zorluklar, Google AdWords’ü daire pazarlaması için daha değerli kılıyor. Televizyon, radyo veya baskı da dahil olmak üzere başka hiçbir trafik kaynağı, kampanyalarınızı doğru bir şekilde oluşturmanız koşuluyla, gerçekten nitelikli bir daire satın almayı AdWords’ün yapabileceği şekilde tespit edebilir.

Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır?

Gayrimenkul İçin AdWords: Markalı Anahtar Kelimelerde İhalenin Önemi

Birincisi, markalı anahtar kelimelere (“Şehir, Devlette Topluluk Adı”) teklif vermek, daire pazarlaması için benzersiz bir değerdir. Markalı şartlar üzerine teklif vermek her zaman harika bir fikirdir, ancak daire endüstrisinin benzersiz satış döngüsü , markalı terimler için teklif vermeyi kritik hale getirir .

Daire almak isteyen insanlar bir internet listesindeki servis (örneğin,  Kiralık veya Apartman Rehberi), fiziki işaretler veya ikamet eden bir tavsiye üzerine topluluğunuz hakkında bilgi verebilir. Bununla birlikte, bu tanıtım kaynakları genellikle topluluğunuz hakkında çok fazla bilgi sağlamaz.

Kendi markalı anahtar kelimelerinize teklif vermezseniz, genellikle iki şeyden biri gerçekleşir. Doğrudan bir rakip için bir reklam, reklamınızın üstünde veya İnternet listeleme hizmeti için bir reklam gösterecektir. Açıkçası eğer bir yarışmacı sıcak yol açarsa kaybedersiniz.

Gayrimenkul Daire Pazarlaması için AdWords Coğrafya hedeflemeyi kullanma

Şehrinizle aynı adı taşıyan diğer şehirleri hariç tutmak isteyeceksiniz. Dolayısıyla, topluluğunuz Türkiye’deki birçok Yenişehir’den birinde bulunuyorsa, tamamen farklı bir şehirde daire arayan insanlar için tıklama üretmemek için diğerlerini hariç tutmak isteyeceksiniz.

Düşünmeniz gereken bir diğer faktör, apartman topluluk adının kendisinin ek coğrafi hariç tutmalara gereksinim duyması olabilir.

Apartman Piyasası İçin Negatif Anahtar Kelimeler Nasıl Kullanılır?

Tıpkı diğer herhangi bir AdWords kampanyasında olduğu gibi negatif anahtar kelimeler, reklam gösterimlerini niteliksiz trafik için engellemek için gerçekten önemlidir.

Öncelikle, potansiyel olarak kafa karıştırıcı coğrafi alanları coğrafi hedefleme aracıyla (yukarıda) hariç tuttuğunuz gibi, aynı ada sahip apartman topluluklarının bulunduğu şehir adlarını hariç tutmak için negatif anahtar kelimeler oluşturmanız gerekir. Yani, topluluğunuz İstanbul Kartal’daki Pırlanta Apartmanları ise daha pek çok şey için negatif anahtar kelimeler oluşturmak isteyeceksiniz, çünkü tüm bu şehirlerin aynı olan apartman toplulukları var. (Hızlı arama ile diğer şehirlerdeki aynı adı taşıyan toplulukları bulabilirsiniz.)

İkincisi, daire kiralaması için düşük satın alma niyeti öneren anahtar kelimelerle düşünmek isteyeceksiniz. Bu anahtar kelimeleri düşünün, örneğin:

  • “faks numarası”
  • “Havuz saatleri”
  • “Wifi şifresi”
  • “posta kodu”

Çoğu zaman, bu anahtar kelimeler aramaları geçerli sakinleri tarafından yapılır ve muhtemel sakinleri tarafından kullanılacaktır . Birisi arama Yeni bir daire için oradaki ister misiniz olduğu bir havuz, ama muhtemelen onlar aslında orada yaşamış ve havuz kullanarak ilgilenmişlerdir sürece “havuz saati” bulmak için bir arama yapmak olmaz.

 

Yüksek Dönüşüm Açılış Sayfaları için İlkeler

Site bağlantıları uzantılarının önemli bir ilkesi, site bağlantılarınızın her biri aslında benzersiz bir sayfaya işaret etmesi gerekliliğidir. İşte Google’ın politikası:

Her bir site bağlantısı farklı içeriğe işaret etmelidir: Aynı kampanyada veya reklam grubundaki iki veya daha fazla site bağlantısının aynı açılış sayfasına veya aynı içeriğe işaret etmesine izin vermiyoruz. Ayrıca, reklamın hedef URL’si ile aynı açılış sayfasına yönlendiren site bağlantılarına izin vermiyoruz.

Dolayısıyla, trafiği farklı yer planlamalarınıza yönlendirmek için site bağlantılarını kullanırsanız, yere planına özgü içeriğe sahip parkura özgü açılış sayfalarına sahip olduğunuzdan emin olmanız gerekir. Özellikle, zemin planına özel videolu gezinti video turlarına sahip, zemin planına özgü fotoğrafçılığın daire alışverişinde oldukça etkili olduğunu keşfettik. Ardından, kullanıcıları mülkünüzü aramasını veya e-postayla göndermeyi teşvik eden güçlü bir harekete geçirici mesaj hareketine sahip olduğunuzdan emin olun; AdWords kampanyalarınız, hemen hemen yüksek bir hemen çıkma oranı olmaksızın yüksek nitelikli potansiyel satış kaynağı oluşturacaktır.

Sonuç

Bütün bunları özetlemek için, emlak daire pazarlamacılığında AdWords’le ana hedefiniz her zaman, kalifiyeli trafiğe olabildiğince fazla yatırım yapabilmeniz için daha nitelikli olmayan trafiği hariç tutarak erişiminizi daraltmanız ve odaklandırmanızdır.

 
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 
Emlak Pazarlama için Google AdWords Nasıl Kullanılır? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
About Author

Medanis Destek