Logo Web Tasar覺m

E-ticaret Rehberi


paylaş
E-ticaret Rehberi

E-ticaret Rehberi sayesinde adım adım e-ticarete nasıl başlayacağınız ve ne tür çalışmalar yapacağınız hakkında fikir edinebilirsiniz. E-ticaret Rehberi sizin birçok soruya cevap bulmanızı sağlayabilir. E-ticaret sayesinde pazar payını arttırırsınız, maliyetleri düşürürsünüz, müşteri hizmetleri ve iletişimi daha rahat yaparsınız, kaliteli iş yaparsınız, yeni gelir kanalları açarsınız.

E-ticaret Rehberi ilk olarak e-ticarete nasıl başlarsınız konusuna değinelim. Mağazanızda ürün satıyor olabilirsiniz ama e-ticarette önce rakiplerinizi araştırıp müşteri profilini tespit etmeniz yerinde olacaktır. Google arama motoru sayesinde kullanıcıların eğilimlerini tespit edebilirsiniz. Google'ın Trends servisini kullanarak örneğin ayakkabı alan müşterilerin eğilimlerini öğrenebilirsiniz.

E-ticaret Rehberi ikinci olarak alan adı almanız gerekiyor. Alan adının alacağınız kelimeye göre ücreti değişirken sattığınız ürünlere göre uygun bir alan adı almanız gerekir. E-ticaret için dört farklı servise ihtiyacınız olacak; alan adı, sunucu, site tasarımı ve sanal POS cihazı. Sunucu seçimi web sitenize beklediğiniz ziyaretçi sayısı ile doğru orantılı. Web siteniz ilk açıldığı zamanlarda milyonlarca kişi web sitenize girmeyeceği için düşük kapasiteli seçeneklerle başlayabilirsiniz. İleri ki dönemlerde kapasiteyi arttırabilirsiniz.

E-ticaret Rehberi içinde en önemli noktalardan birisi web sitenizin tasarımı olacaktır. Web sitenizin tasarımında iki yol izleyebilirsiniz. Size özel web tasarım yaptırabilir veya hazır şablon site kullanabilirsiniz. Özel tasarım sitelerin yapılması zaman alır ve size özel olacağı içinde fiyatı özelliklerine göre değişir. Hazır e-ticaret siteleri daha uygun fiyatlıdır ancak şablon kullanıldığı için bazı kısıtlamaları vardır.

Web sitenizi de yaptırdıktan sonra E-ticaret Rehberi içinde geriye POS cihazı almak kalıyor. Fiziksel POS cihazlarıyla aynı mantıkta çalışan sanal POS'lar için önce vergi dairesine giderek web sitenizi kaydettirmeniz lazım. Daha sonra bir bankaya giderek sanal POS başvurusunda bulunmalısınız. Bankalardan alınan sanal POS ücretleri, KOBİ’lerin e-ticaret hacimlerine göre değişiyor. Bu yüzden bankaların e-ticaret bölümlerine başvurarak fiyatları öğrenmenizde fayda olacak.

Bir e-ticaret işine başlamak, pek çok adımın ve kararların doğru zamanda bir araya gelmesi gereken zor iştir. Yardım için, Medanis Bilişim'in en popüler blog yayınlarından derlenen kapsamlı bir kaynak listesi oluşturduk. Bu yayınlar, karlı bir e-ticaret işletmesinin nasıl araştırma, inşa etme, başlatma ve büyütüleceğinize dayalı mantıksal bir sıraya yerleştirildi. Sizler için E-ticaret Rehberi oluşturduk.

E-ticaret Rehberi

Şablon Simgesi
 

E-ticaret Rehberi Ürün Seçme

E-TİCARET REHBERİ SATILACAK BİR ÜRÜN BULMA

Bir e-ticaret işi kurmanın ilk adımı, hangi ürünleri satacağınızı bilmektir. Bu genellikle yeni bir çevrimiçi işletmeye başlamanın en zor kısmıdır. Bu bölümde, ürün fırsatlarını bulmak için kullanabileceğiniz stratejileri vurgulayacak, ürün fikirlerini aramak için en iyi on yeri keşfedeceksiniz ve nihayetinde, gündeme geldiğimiz on eğilimli ürünü açığa çıkaracağız.

E-TİCARET REHBERİ FİKRİNİZİ DEĞERLENDİRME

Akılda bir ürün fikriniz olduğunda, bunun iyi bir fikir olup olmadığını nasıl anlarsınız? Bu bölümde, hem ürünün kendisini hem de ürün seçiminiz için olan pazarı değerlendirerek kapsamlı iki değerlendirme yöntemi inceleyeceğiz.

E-ticaret Rehberi Araştırma ve Hazırlama

E-TİCARET REHBERİ REKABETİNİZİ ARAŞTIRMA

Ürününüzü buldunuz, potansiyeli değerlendirdiniz ve tedarikçinizle temasa geçtiniz. İş planınızı yazmanın zamanı geldi, ancak işe başlamadan önce, tam olarak ne yaptığınızı bildiğinden rekabetinizi iyice araştırmanız gerekecek.

E-TİCARET REHBERİ İŞ PLANINIZI YAZMA

Rekabetçi araştırmanız tamamlandığında, şimdi iş planınızı yazmak için mükemmel bir zaman. Bir iş planı, fikirlerinizi ve düşüncelerinizi bir araya getirmeye yardımcı olan yol haritanız olacaktır. Bir iş planı hayati önem taşımaktadır, böylece en iyi ilerlemeyi ve en etkili biçimde nasıl rekabet edebileceğinizi belirleyebilirsiniz.

E-ticaret Rehberi İşletmenizi Kurma

İŞLETMENİZİ ADLANDIRMAK

Çevrimiçi satılacak gerçek bir ürün bulmak dışında bir başka zor karar da işletme adınızı belirlemek ve uygun ve kullanılabilir bir alan adı seçmektir . Bu blog gönderileri, bu önemli görevlerle başa çıkmanıza yardımcı olacaktır.

E-TİCARET REHBERİ BİR LOGO OLUŞTURMA

Adınızı sıkıştırdıktan ve alan adınızı kaydettikten sonra, bir logo hazırlama zamanı geldi. Bu yayınlarda, size yeni işletmeniz için mükemmel bir logo oluşturmak için çeşitli seçenekler göstereceğiz.

E-TİCARET REHBERİ ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU (SEO) ANLAMA

Online mağazanızı oluşturmaya hemen hemen hazırsınız. Bununla birlikte, içine atlamadan önce, sitenizi Google ve diğer arama motorları için optimize edebilmeniz için arama motoru optimizasyonunun temellerini anlamanız gerekir.

E-TİCARET REHBERİ MAĞAZANIZIN TASARLANMASI

Arama motoru optimizasyonunu (SEO) daha iyi anladığınızda, mağazanızı kurma zamanı geldi. Birçok kritik unsur var. Aşağıda, büyüleyici ürün açıklamaları yazmanıza, güzel ürün fotoğrafçılığı yapmanıza ve bu fotoğrafları en iyi duruma getirmenize yardımcı olacak en iyi araçlardan bazılarının bir listesine yardımcı olması için en iyi blog yayınlarımıza ait bir liste ekledik .

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

E-ticaret Rehberi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.


Etiketler: e-ticaret rehber eticaret rehberi e-ticaret rehberi

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar