Logo

E-ticaret Mağazanızı Geliştirin


paylaş
E-ticaret Mağazanızı Geliştirin

Birkaç küçük ölçekli yatırımla; dönüşümler, SEO ve daha pek çok konuda performansınızı artırmaya yardımcı olabilirsiniz. E-ticaret Mağazanızı Geliştirin ve satışlarınızı arttırın.





Peki bunlar neler?

  1. Zayıf Ürün Açıklamalarını Yeniden Yaz
  2. Daha İyi Ürün Fotoğrafı Alma
  3. Ürün Koleksiyonları Oluşturma
  4. Ürün Videolarını Ekleme
  5. İncelemenizi Geliştirin Yazılım ve Süreci

E-ticaret Mağazanızı Geliştirin

Zayıf ürün açıklamalarını yeniden yazın

Ürün detaylarından özelliklere ve avantajlara kadar, ürün açıklamaları kısa bir formatta çok miktarda bilgi toplamalıdır. Bazı kaçırılmış fırsatları gözden kaçırmış olabilirsiniz.

1 - Mevcut ürün sayfanızın içeriği yalnızca ideal müşterinize mi hitap ediyor?

İçeriklerinizin herkese hitap ettiğinden emin olun.


2 - İçeriğiniz özelliklerden ziyade yararlara odaklanıyor mu?

Özellikleri gün boyu listeleyebilirsiniz, ancak müşteriler gerçekten ürününüzün hayatını nasıl daha iyi hale getireceğini bilmek istiyorlar.

3 - Ürününüzü müşterilerinizle aynı sözlerle açıklıyor musunuz?

Müşterilerinizin yaptığı dili kullanarak, hedef kitlenizle kendileri için doğal görünen ve acı noktalarına değecek şekilde daha iyi iletişim kurmanıza yardımcı olacaktır.

Bu kelimeleri bulmak için basit bir yol, onlar gibi düşünmektir. Müşterilerin kullandığı ortak sözcükleri ve cümleleri seçmek için topladığınız müşteri yorumlarını ve geri bildirimlerini (ve ana rakiplerinizin de) inceleyerek başlayın. Buradan, müşteri dilini kendi açıklamanıza bağlayabilirsiniz.


Daha iyi ürün fotoğrafçılığı yapın

İyi ürün fotoğrafları, alışveriş yapan kullanıcılara ne sattığınızı göstermekten çok daha fazlasını sunar; müşterilere bağlam sağlar ve müşterilerin ürünlerinizi kullanarak görselleştirmelerinde yardımcı olurlar. Artı, yüksek kaliteli fotoğraflar, yanıltıcı görüntülerden kaynaklanan ürün iadelerini azaltacaktır.

Peki ürün fotoğraflarınızı güncellemek için ne yapabilirsiniz?

Akıllı telefonlar yetmeyecektir

Akıllı telefonunuz değil, profesyonel fotoğraf makinesi kullanın. Modern akıllı telefon kameraları her zamankinden daha yüksek çözünürlüklü fotoğraflar alabilir, ancak profesyonel bir makineden daha iyi sonuçlar alırsınız. Düşük uç modeller 800 liradan başlıyor.

Yaratıcı açıları kullanma

Ürünleri birden çok açıdan çekin. Her ürün sayfasına birkaç resim eklediğinizden emin olun. Sahip olduğunuz perspektifler ve bakış açıları ne kadar iyi olursa, daha iyi müşteriler ürününüzü yargılayabilecekler.

Resimlerinizi sevilmesi için filtrelerden yararlanın

Görüntülerinizi, renk ve genel görüntü kalitesini geliştiren filtrelerle işleme koyun. Fotoğraf filtreleri zayıf aydınlatma veya renk sorunlarını çözmek ve büyük ölçüde ürün fotoğrafları geliştirmek için kullanılabilir. Sadece ürünlerinizin rengini bozan etkileyici filtreleri kullanmamaya çalışın, çünkü alıcı için yanıltıcı olabilir.


Kılavuzları ve ürün koleksiyonları oluşturun

"Rehber" terimi çoğunlukla moda endüstrisinde yaygındır; ancak bu kavram çeşitli endüstrilere yayılabilir. Ürün için farklı kişilerle veya mekanlarda fotoğraflar çekin.





Ürün videoları eklemeye başlayın

Ürün sayfalarına video eklemeniz, yapabileceğiniz nispeten düşük bütçeli bir gelişmedir, ancak alışveriş yapan kişiler ve alt satırınız için aşırı değerlidir.


Video, alışveriş yapan kişilere ürün hakkında daha kapsamlı bir genel bakış ve bir öykü unsuruyla statik resimlerin ötesine geçmenizi sağlar. Bu etkileyici görseller, alışveriş yapan kişilerin ürünlerinizi kullanarak kendi kendilerini hayal etmelerine yalnızca fotoğrafın yapamayacağı bir biçimde yardımcı olabilir.


Müşteri inceleme yazılımınızı ve işleminizi yükseltin

Mevcut e-ticaret ortamında rekabet şiddetlidir - ve her zaman daha ucuza ve daha hızlı teslim etmeye istekli birileri vardır.

Bu nedenle sosyal kanıt her zamankinden daha önemli.

Müşteri incelemeleri yani yorumları, ürün sayfalarınızı daha etkili hale getirir, böylece alışveriş yapan kişiler ürünü gerçek müşteri görüşlerine dayanarak değerlendirir; ürün sorunlarını belirlemenize yardımcı olabilir.

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-ticaret Mağazanızı Geliştirin yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: e-ticaret mağazanızı geliştirin e-ticaret web sitesi geliştirme

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar