Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Sektöründe Ününüzü Nasıl Arttırırsınız?

Emlak Sektöründe Ününüzü Nasıl Arttırırsınız?

Emlak sektöründe iyi bir ün, her şey demektir. Daha fazla tavsiyede bulunmak, yeni müşterilerle bağlantı kurmak ve daha fazla fırsat yakalamak için çevrenizde güvenilir bir kaynak olarak anılmak ve bilinmek önemli bir yere sahiptir ve bunu başarabilmek için çok çalışmanız gerekir. Emlak Sektöründe Ününüzü Nasıl Arttırırsınız? yazımıza ile siz de isminiz söylendiği an “Evet, o emlakçıyı biliyorum gerçekten iyi bir emlak firması.” yorumlarını alabilirsiniz.

İnsanlara ev satın alıp satmalarına yardımcı olan biri olmaktan, yerel bölgede saygın bir emlak firması olmaya nasıl geçiş yapabilirsiniz?

Başarınızı güvence altına alacak gizli bir denklem yok, ancak doğru yola girmenize yardımcı olacak uygulayabileceğiniz bir takım taktikler var.

Emlak Sektöründe Ününüzü Nasıl Arttırırsınız?

1. Her yerde Olun

Çevrenizdeki birçok kişi tarafından iyi bilinmek için, gerçekten her yerde bulunmak için çaba göstermeniz gerekir. Bu emlakçı için ne demektir? Zamanı, parayı ve enerjinizi aşağıdaki yollarla yatırmak demektir:

Ticari Kahvaltılara Katılma – Düzenli ve gayri resmi iş kahvaltılarına katılmak için programınızda zaman ayırın. Düzenli iş kahvaltıları, haftalık veya aylık olarak gerçekleşen etkinliklerdir. Genellikle küçük işletme veya topluluk gelişimi gibi belirli bir konu veya temaya odaklanırlar. Öte yandan, resmi olmayan iş kahvaltıları, iş bağlantılarınızdan veya en iyi müşterilerinizden birkaçını bir arada kahvaltı ve ağı ayda bir kez birlikte davet etmek kadar basit olabilir. Bunun için iş adamlarının katıldığı derneklere üye olabilirsiniz.

Ağ Gruplarına Katılmak – Kişileri paylaşmak ve birbirinizi işyerinizi büyütmek için farklı amaçlarla çalışan profesyonelleri bir araya getiren ağ gruplarına katılın. Katılmak için bir grup bulmak için LinkedIn’de bir grup arayın.

Reklam Alanını Satın Alma – Bölgenizdeki her yere yerleştirebileceğiniz farklı reklam türleri için pazarlama ve reklam bütçenizin bir bölümünü ayırın. Reklam panolarında, banklarda, otobüslerde poster alanlarında, topluluk promosyoncularında ve yerel radyoda reklam yayınlamayı test edin. Ayrıca, şehirde yaşayan insanları hedefleyecek reklamları Facebook’ta başlatabilirsiniz.

Yerel TV ve Radyo’ya Geçiş Yerel haber yayıncıları ve sabah sunucularıyla iletişime geçin ve onları, gayrimenkul endüstrisi ve yerel pazarı hakkındaki ipuçlarını ve göstergelerini paylaşmalarına ikna etmeye çalışın. Kendinizi bir etki yaratıcı olarak konumlamanıza ve çevrenizdeki insanlara yüzünüz ve sesi tanıyabilmenizi sağlayacak düzenli bir bölüm oluşturmak için onlarla birlikte çalışın.

 

Yerel Etkinliklere Sponsor Olmak – Yerel etkinlikleri desteklemek ve sponsorluğa yardımcı olmak için zamanınızı veya paranızı bağışlayın . Tiyatro etkinlikleri, lise sporları, konser, ilçe fuarları ve bölgenizde düzenli olarak gerçekleşen diğer etkinlikler gibi farklı kitleyi hedefleyen farklı etkinlik türlerini destekleyin.

Kamusal Yerlerde Toplantılar Yapmak – Ofisinizde buluşmak yerine yerel restoranlarda ve kafelerde daha fazla toplantı planlayın. Bunu yapmak, diğer potansiyel müşterilerle bağlantıya geçmenize ve yüzünüzü ve sesinizi topluluğunuzdaki başkalarının önünde bulundurmanıza olanak tanır. Bölgenizdeki diğer yerel işletmeleri desteklemek için de iyi bir yoldur.

Yeni İşletme Sahipleri ile Toplantı – Yeni bir işletme sahibi kasabaya taşınıp alışveriş yaparsa, öğle yemeğine davet edin. Size benzer şekilde fikir veren, sizinle bağlantı kurabilecek insanlarla ilişkiler kurmanın harika ve kolay bir yoludur.

 

2. Değerli İçerik Yaratın (Çevrimiçi ve Çevrimdışı)

Bugünlerde, müşterilerinizin ev satın alıp satmalarına yardımcı olmak yeterli değil. Rakiplerinizden farklılaşmak ve insanlar arasında güven oluşturmak için kendinizi bir kaynak olarak kullanmalısınız. Bir kaynak olmak, insanlara gayrimenkul endüstrisi hakkında bilgi sahibi olduğunuzu ve ev satın alımını gösterebildiğinizi ve aslında bu konularda sahip oldukları sorularla insanlara yardım etmeye istekli olduğunuz anlamına gelir.

Kendinizi topluluğunuzda güvenilir bir kaynak olarak kullanmaya başlamak için en kolay yol, insanlara sorular soracakları ve yardıma ihtiyaç duyduklarında bulacakları ve kullanabilecekleri orijinal, değerli içerik oluşturarak sağlamaktır. İki tür içerik oluşturmanız gerekir:

  • Çevrimiçi İçerik: wp_betawpposts yayınları, sosyal medya sayfalarınızdaki, paylaştığınız videolara yaptığınız e-postalarda, kaydettiğiniz ve paylaştığınız videolarda ve kullanıcıların web sitenizden indirebileceği e-kitaplarda paylaştığınız ipuçlarını, fikirlerini ve en iyi uygulamaları.
  • Çevrimdışı İçerik: Gerçek broşürler, diğer basılı medya türlerinde paylaştığınız ipuçları, fikirler ve en iyi uygulamalar.

 

 
 

3. Müşterilerinizi Memnun Edin

Müşterileri memnun etmek için çaba sarf etmek, yerel bir nüfuz sahibi olmak için mükemmel bir yoldur. Kabul etmek gerekir ki: gayrimenkul sektörü rekabetçidir. Emlakçılarla ilk kez iletişim kurmadan önce gayrimenkul temsilcilerini değerlendirmek ve araştırmak için sosyal medyayı kullanmaya giderek gittikçe daha çok insan mutlu müşterilerinizi konuşurken ve sizinle ilgili ağlarını anlatmaktan daha önemlidir.

Bunu yapmanın en iyi yolu müşteri memnuniyetine yatırım yapmaktır. Müşteri memnuniyeti, müşterilerle olan etkileşimleriniz sırasında uyguladığınız belirli bir stratejidir. Müşteri sevindirmenin karmaşık olması gerekmez. Aşağıda, bunu yapmanın yolları hakkında birkaç fikir bulunmaktadır:

  • Potansiyel müşterilerle görüştükten sonra el yazısı ile gönderilen teşekkür kartları gönderin.
  • Müşterilerinizi onlara gösterdiğiniz evlerden kendi evlerine götürmeyi teklif edin.
  • Müşterilerinizi ev aramaktan veya evlerini piyasaya sürmeye hazırlamak için uzun bir günün ardından öğle veya akşam yemeğine çıkarın.

Yine, müşterileri memnun etmekle amacınız, sosyal medyada ve iyi bir emlak profesyoneline havale etmek isteyen ailelerle ve arkadaşlarınızla olan sohbetlerde yaşadıkları deneyimler hakkında konuşmalarını sağlamaktır.

4. Yeni Pazarlama Kanallarını Deneyin

Emlakçılar pazarlaması son beş yılda yol kat etti. İşinizi ve kişisel markanızı Facebook ve Twitter gibi yaygın olarak popüler sosyal medya sitelerini kullanarak pek fazla şansınız olmadı ise, yeni bir şey denemek için zaman olabilir. Marka bilinirliğini artırmak için keşfetmeye değer birkaç yeni pazarlama kanalı vardır:

  • Snapchat: Daha fazla aracı Snapchat’ı müşterileri ve potansiyel müşterileri ile daha kişisel bir seviyede bağlanmanın bir yolu olarak kullanıyor. Snapchat özellikle genç yaştaki aileler için popüler. Kendinizi bölgenizdeki bilgili, yardımcı ve eğlenceli bir gayrimenkul müdafi olarak konumlandırmak için kullanmanız için harika bir araç olabilir.
 
 
 
 
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 
Emlak Sektöründe Ününüzü Nasıl Arttırırsınız? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
About Author

Medanis Destek