Logo Web Tasar覺m

Küçük İşletmeler İçin Fotoğrafçılık İpuçları


paylaş
Küçük İşletmeler İçin Fotoğrafçılık İpuçları

Küçük işletmeniz için bir web sitesi marka bilirliğini ve müşteri trafiğini arttırır. Aynı zaman bir web sitesinde mal ve hizmetlerinizi sergileyerek satabilirsiniz. Ürün işindeyseniz, envanterinizin inanılmaz görüntülerine sahip olmak bir gerekliliktir. Bununla birlikte, pek çok küçük işletme sahibi profesyonel fotoğrafçı değildir ve ürün fotoğrafçılığı için dış kaynak kullanmayı da göze alamazlar. Küçük İşletmeler İçin Fotoğrafçılık İpuçları ile ürünlerinizin veya web sitenize koyduğunuz fotoğrafların profesyonelce görünmesini sağlayabilirsiniz. 

Basit bir arka planla başlayın

Ürünleriniz için sahne belirleme eğiliminde olabilirsiniz, ancak en büyük etkiyi yaratmak için basit seçimlere güvenebilirsiniz. Markanızın arkasında, dikkati dağıtmayan arka planları kullanarak ürününüzün resminizin odak noktası olmasını sağlayın. Ürününüzün fotoğraf çekiminin tüm noktası satışları teşvik etmektir. Çok fazla sahne ya da desenli bir zemin bulundurarak eşyalarınızın kaybolmasına izin vermeyin.

İşletmeniz için en basit arka planın hangisi olduğundan emin değilseniz, sonsuzluk eğrisi (kırılma ya da ufuk olmayan beyaz arka plan) güvenli bir seçenektir. Kendinize büyük miktarda beyaz kağıt veya kumaş alın ve bir eğriye bürünene kadar duvara yapıştırın. Bu, sağlam bir başlangıç ​​noktasıdır ve ürünlerinizi tutarlı bir şekilde vurgular.

Daha küçük-Infinty-Koyu-Studio

Doğal ışık kullanın

Doğal ışık, ürününüzün en iyi arkadaşıdır. Sadece ücretsiz değil ürünlerinize eşit ve üç boyutlu bir kalite kazandırıyor. Fotoğraflarda yapay ışık kullanmayın; bu görüntüler donuk olduğundan ürünlerin düz görünmesine neden oluyor. Bu, kameranızdaki ve telefonunuzdaki flaş işlevinden kiralanmış ışıklara kadar her şeyi içerir.

İdeal doğal ışığı bulmak düşündüğünüzden daha kolaydır! Doğal ışıklı en iyi ayarlar bile aydınlatmaya ve alanın her iki tarafından gelen ışığa sahiptir. İster iç mekanda isterse dışarıda çekim yapın, aklınızda tutarak görüntülerinizin dengeli olmasını sağlayın.

Flaş-v-ortam-fotoğraflar

Yukarıdaki iki resim arasındaki farkı kolayca görebilirsiniz. Ortamdaki (doğal) ışığa maruz kalan ikinci görüntü daha belirgin ve parlakken, flaşlı (suni) bir çekim sessiz ve boyutsuz.

Ayarınızın az miktarda arttırılması gerekiyorsa, ucuz bir seçenek, ışık kaynağının tam karşısında beyaz köpük levhayı aydınlatmanızı dışarıya yerleştirmektir.

Çekime başlayın

Ürünleriniz hazırlandıktan sonra artık resim çekme zamanı geldi ve çok fazla resim çekmeniz gerek. Her bir ürünün sağlam bir sunumunu elde etmek için elinizin altında bulunan her şeyi kullanın. Farklı açıları deneyin, ürün ayrıntıları için uç noktalar elde edin ve müşterileriniz için bir göz olması durumunda mümkünse biraz ölçek duygusu ekleyin. Gerekli olduğunu düşündüğünüzden daha fazla resim çekin, çünkü buradan, en sevdiğiniz görüntüleri aşağıya indirebilir ve aynı öğeyi yeniden başlatmanız gerekmez.

Bir ürün fotoğraf çekiminin nasıl yapılacağını merak ediyorsanız, aşağıdaki soruları göz önünde bulundurun.

  • Ürünün özelliklerini bir resimde nasıl ön plana çıkarabilirsiniz?
  • SSS bir resim aracılığıyla cevaplanabilir mi? Öyleyse, o görüntüyü ürününüzle nasıl yakalayabilirsiniz?
  • Ürününüz nerede ve ne şekilde kullanılır? Ürününüzü o tür senaryo veya ortamda ön plana çıkarır mısınız?
Düzenle

Bu eğlenceli kısım: fotoğraflarınızı düzenleme. Fotoğraf düzenleme son derece teknik bir beceri gibi gelebilir ancak yeni başlayanlar için fotoğraf düzenleme araçları büyük bir kolaylık sağlayacaktır. Düzenlemeler, kırpma, ışık veya kontrast ekleme ve diğer işlevler yoluyla görüntüsünü iyi'den harikaya çıkarmanızı sağlar. Mükemmel resimlerinizi oluşturana kadar resimlerinizle oynayabilirsiniz. Yalnızca birkaç dakika sürer ve farkınız müşterileriniz tarafından fark edilir ve takdir edilecektir.

Bir ipucu: her zaman orijinal fotoğraf dosyalarınızı kaydedin. Bu şekilde, bir görüntüyü nasıl kırptığınızı veya kontrastı beğenmediyseniz, daima orjinaline dönebilirsiniz. 

Kusursuz ürün fotoğrafçılığına hazırlanmanız için dört düzenleme aracından birini deneyin:

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

 

Küçük İşletmeler İçin Fotoğrafçılık İpuçları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: dijital pazarlama fotoğraf ipuçları

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar