Logo Web Tasar覺m

E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri


paylaş
E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri

Günümüzde aklınıza gelebilecek her ürün e-ticaret yöntemiyle satılmakta. Peynir, tereyağı, köy yumurtası ve taze süt bile... Artık insanlar tarlalarında yetiştirdikleri ürünleri bile internet üzerinden direkt olarak satıyorlar. Yaptıkları ekmekleri internet üzerinden satıyorlar. Bunlara örnek vermek gerekirse Tazemasatazemutfak sitelerini inceleyebilirsiniz. Siz de e-ticarete başlamak istiyorsunuz ama ne satacağınızı bilmiyor musunuz? E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri yazımız belki size bir yol gösterir veya farklı fikirler bulmanızı sağlar.

E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri

1. Banyo Köpükleri ve Sabunlar

Basit bir Google araması ile, kendi sabunlarınızı, banyo köpüklerinizi ve diğer güzellik ürünlerini evde yapmayı öğrenebilirsiniz. Banyo tuzları için basit tariflerden emülsiyon ve koruyucular gerektiren daha karmaşık formülasyonlara kadar uzanır. Bu iş fikri düşük yaratıcılık gerekliliklerine sahiptir - sabunlar ve banyo tuzları ticari kalıplar kullanılarak yapılabilir - ancak ambalajlama ve markalama, güzellik de önemlidir, bu nedenle tasarım yardımını kullanmayı düşünün .

2. Baskılı Tişörtler

Burada baskı işini sizin yapmanız gerekmez. Kendinize önce size mesafe olarak yakın ve profesyonel bir basım merkezi bulun. Kendi fotoğraf ve tasarımlarınızı oluşturun. Bunun için de isterseniz bir tasarım ajansından destek alabilirsiniz veya kendiniz internetten bulabilir, oluşturabilirsiniz. Gelen siparişlere göre tişört, kupa, günlük, defter gibi aklınıza gelebilecek değişik ürünlere baskı yaptırabilir ve bunları satabilirsiniz.
Medanis Bilişim AŞ'nin oluşturduğu kendin tasarla modülü ile insanların kendi istedikleri resimleri bile basıp satabilirsiniz.

  • Tişörtler ve basılı ürünler mevcut bir işi tamamlayabilir. Örneğin, spor salonları, müzisyenler ve hayır kurumları, markalı ürün yelpazesini güncel kitlelere satabilir ve markayı inşa etmeye yardımcı olabilir.
  • Tasarımcı değil misiniz? T-shirt işiniz için tasarımlarınızı fikirlerinize dönüştürmenize yardım etmek için yetenek bulmak için profesyonel bir ajansla görüşebilirsiniz.
  • Printful veya Teelaunch gibi bir baskı uygulaması kullanabilirsiniz.

 

3. Mücevherler

Mücevherat, basit ve düşük teknolojili (örneğin, boncuklu kolyeler ve dokuma bilezikler), özel ekipmanlarla (örneğin gümüş işlemesi) vasıflı ticarete kadar uzanan başka bir iş fikridir. Bu doymuş bir pazar, yani farklı tasarımlar hazırlamak önemlidir.

  • Moda kararsızdır. Google'dan son modayı takip ederek ve moda bloglarını takip ederek her zaman güncel kalabilirsiniz.
  • Jewelfie ve Online Ring Sizer gibi uygulamalar ekleyerek müşterilerinize uygun şekilde yardımcı olabilirsiniz.
  • Fotoğrafçılık son derece önemlidir , ancak mücevherlerin ölçek ve yansıtıcı niteliklerinden dolayı da zordur. Bir profesyonel tutarak harika fotoğraflara yatırım yapın. Yaşam tarzı sürgünlerin maliyetini paylaşmak için tamamlayici giyim markalariyle birlestirerek paradan tasarruf edebilirsiniz. Kendiniz mi yapıyorsunuz? Foldio gibi taşınabilir bir ışık kiti satın alın:

 

4. Hediye ve abone kutuları

Bir hediye veya abonelik kutusu işi, kurnaz ama şıklığa dikkat eden kişiler için harika bir fikirdir. Talep üzerine baskı tişörtlerinin aksine, abone hizmetli kutu işleri çok üzerinde çalışabilir.Abonelik kutuları genellikle her ay aynı anda ve aynı boyuttaki kutuda bir araya getirilerek nakliye işlemi basitleşir.

  • Depolama ve montaj ihtiyaçlarınızı hesaplayın. Eviniz işinizi ağırlayabilir mi yoksa ek alan kiralamanız gerekiyor mu?
  • Müşterilerinizi taahhüt içine sürün. Abonelik için önceden ödeme yapanlara önemli miktarda indirim yapın veya ilk ayı ücretsiz olarak teklif edin.
  • Abonelikleri yönetmek için Yinelenen Siparişler ve Abonelikler gibi bir uygulama kullanın .

5. Mumlar

Türkiye'de mum deyince belki çok fazla kişinin almayacağını düşünebilirsiniz ancak oteller ve restoranlar bile başlı başına birer müşteri. Bunu bireyselden çok sektörel olarak düşünün ve işe böyle başlayın.

  • Sigortalı olun ve güvenlik etiketi kullanın. Mum kullanımının doğası ve yaralanma veya yangın hasarının artmış riskleri nedeniyle, işinizi, ürününüzün kullanımından kaynaklanabilecek sivil davalardan korumaya özen gösterin.
  • Kalabalık bir pazarda öne çıkmak için bir hedefe odaklanın. Örneğin kokulu mumlar veya şekilleri farklı mumlar sizin mumlarınızı diğer mumlardan farklı kılacak olan ne önce bunu bulun.
  • Markaya ve ambalaja dikkat edin. Mumlar bir içerik perspektifinden çok farklı değildir, ancak ürününüz güzel paketleme ve güçlü marka ile ayrılabilir.

6. Tatlılar

Şeker, kurabiye, pişmiş ürünler, çikolatalar ve reçeller. Şeker eğrilerek çözülebilir ve yapmak ve satmak için sonsuz şeylere pişirilir. Bu, eşsiz komplikasyonları olan (yasallıklar, etiketleme ve raf ömrü) bir kategoridir ancak aynı zamanda yaratıcı olmanız için çok fazla alan bulunmaktadır. Pazar şunları içerir: bayramlar ve vesilelerle, özel, yenilik, catering ve hediye sepetleri. Ürününüzü çevrimiçi satma olasılığınızı araştırdığınızdan emin olun. Kırılganlık ve soğutma, nakliye konusunda engel oluşturuyor mu?

  •  İçindekilerinizin etiketinizde olmasını sağlamak için hammadde tedarikçilerinizi dikkatlice seçin.Kaliteli ürünler kullandığınızdan emin olun.
  • Etiketlemenizin beslenme içeriği, içerikler ve alerji uyarıları için yerel gereksinimleri karşıladığından emin olmak için bir avukata veya gıda muayene kuruluşuna danışın.

 

7. Sanat ve Baskılar

Yaratmak istediğiniz sanatın yaratılması ve satılması için (satılmadan) hiç bu kadar kolay olmadı. İster ince sanatta, ister çoğaltılmış baskılarla uğraşsanız da, geniş kitlelere erişebilir ve dünya çapında satabilirsiniz.

8. Emaye İğneler

Emaye iğneler son bir yılda yeniden moda oldu ve hala güçlü bir yükseliş trendi var. Yatırım yapmak için geç değil. Emaye iğneler yapmak için genellikle bir üretici ile çalışacaksınız, ancak tasarım bileşeni yaptığınız kadar ilgilidir.

  • Kendi iğnelerinizi tasarlamayı seçerseniz, Photoshop, Illustrator veya Pixlr ve GIMP gibi ücretsiz alternatifleri kullanın.
  • İster denizaşırı veya yerel imalat yapıyor olun, üreticinizin doğru sorularını sorunuz:
    • Toka ve malzeme seçenekleriniz nedir?
    • Bana fiziksel numuneler gönderebilir misiniz?
    • Hangi ambalaj seçeneklerini sunuyorsunuz?

10. Geleneksel El İşi Eşyaları

Deri aletler, ahşap oymacılığı, nakış ve çömlekçilik, gelişen pazarlarla birlikte geleneksel ortamlardır. Kitlesel üretime karşı tepki, eğilimleri yavaş yemeklere, bir tür ve özel mallar ile sanatçı işçiliğine geri götürüyor.

Hazırlanmış ürünlerin çekiciliğinin çoğu yapımcının arkasındaki hikayedir. Kendi hikayenizi ürün sayfalarına , çekici bir Hakkında Sayfasına ve hatta ambalajlamaya götürün.

  • Nasıl ölçeklendireceksiniz? Fikriniz kaybolursa, büyük miktarlarda üretim yaparken ürününüzün el yapımı tabiatını nasıl koruyacağınızı düşünün: sözleşme yapıcıları kiralayabiliyor musunuz? Sürecin belirli bileşenleri bir üreticiye dış kaynaklı olabilir, daha sonra elle bitmiş olabilir mi?

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Etiketler: e-ticaret ürün fikirleri e-ticaret fikirleri

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar