En İyi Emlak Reklam Sloganları ve Etiket Örnekleri
Emlak Reklam Sloganları 1. "Elliman'a sor"
Ask Douglas Elliman (2014 Satış Hacmi: 18 milyar dolar)
Ask Elliman yani Elliman'a sor bugün endüstrideki en iyi sloganlardan birisi. Hatta herhangi bir endüstrideki en iyi sloganlardan biri olabilir.
İki kısa kelime ile Douglas Elliman, büyük aracılıkları vasat aracılıklardan ayıran şeyleri damıtmayı başarmış: Büyük aracı kurumlar müşterilerine yardım etmeye odaklanır ve vasat aracılar onlara satış üzerinde yoğunlaşır. Bu ayrımı yalnızca iki kelime ile yapabilmek oldukça başarılıdır.
Onların 2012'deki yeniden markalaşma girişiminin parçası olarak "Elliman'a Sorun", harika bir sloganda olması gereken her şeydir. Kısa, unutulmaz ve markayla ilgili bir şeyler hissettiriyor. Mükemmel.
Emlak Reklam Sloganları 2. "Yaşam biçiminize göre bir evde yaşayın."
Burada asimetrik unsur inanılmaz derecede iyi çalışıyor. Her fiyat noktasındaki herkes, evinin yaşam biçimini ve kişiliğini yansıtmasını istiyor.
Emlak Reklam Sloganları 3. "Bu sizin yolculuğunuz. Yardım için buradayız. "
Zillow tarafından (Aylık trafik: 175 milyon ziyaretçi)
Bir alt par etiket hattıyla gayrimenkul teknolojisinde endüstri lideri olmuyorsunuz. Emlak Reklam Sloganları işte bu yüzden önemli.
Elliman gibi Zillow da müşterilerinin işlerine yardım edeceklerini vurgular. Bu yolculuğu diğerlerinden daha iyi tamamlamanıza yardımcı olurlar.
Emlak Reklam Sloganları 4. "Sizi Evinize Yönlendirelim"
Pusula ile (2015 listeleri: 636 milyon dolar)
2013'te kurulan girişim sermayesi destekli aracılık Compass, Los Angeles, Boston, Miami ve New York'ta yedi ve sekiz şehirde yoğunlaşıyor.
En başından beri marka bilinci oluşturma her zaman olağanüstü olmuştur.
Pusula'nın gayrimenkul sloganı, tüm büyük acentelerin yaptığı şeyleri vurguluyor.
Büyük emlakçılar müşterilerine yardımcı olurlar, sadece satmazlar. Günün sonunda, onların rehberliği, bilgisi ve hepsinden önemlisi yardım için bir emlakçı buluyorsunuz.
Emlak Reklam Sloganları 5. "Fark biziz."
Altman Brothers (2015 satış hacmi: 249 milyon dolar)
Emlak Reklam Sloganları Cesur bir slogan, onların sloganı onları birbirinden ayıran şey üzerine odaklanmaktadır. Altman emlak uzmanlarıyla ve rakip emlakçıların farkı nedir? Cevap: Altman Brothers
Emlak Reklam Sloganları 6. "Topluluğun Üzerinde"
RE / MAX'ın sloganı, dünyadaki en büyük ve en başarılı gayrimenkul bayiliklerinden biri olan markasını mükemmel bir şekilde uyuyor.
Ünlü balon yükselen fiyatlar, başarı ve perspektif demektir. "Kalabalığın üstünde" bu fikri doğrudan ve kendine güvence altına alıyor.
Emlak Reklam Sloganları 7. "Evlerin Rüyalarla Buluştuğu Yerler"
Coldwell Banker'in etiket hattı, bir emlak şirketinin ana işlevi olan özetlemektedir: kişilerin hayallerine gerçeklik kazandırmak.
Emlak Reklam Sloganları 8. "Sizin için Daima Uygun Bir Ev Var"
ERA, şirketin sektördeki uzun ve seçkin geçmişine odaklanırken, aynı zamanda büyük acentelerin müşterilerine verdikleri duygusal hisler vurgulanır.
Emlak Reklam Sloganları 9. "En iyi anlar evlerde yaşanır."
Allen Tate'in sloganını seviyoruz. Şirket hakkında duygu veya abartıya başvurmak yerine, insanların duygularına dokunmayı tercih etmişler.
Emlak Reklam Sloganları 10. "İleriye Taşı"
Bond Emlak, ikili bir anlam taşıyan keskin ve unutulmaz bir sloganla çalışıyor.
11. "Burada yeni bir hayat başlıyor."
Duygulara başka bir yaklaşım. Yeni bir ev satın almak neredeyse her zaman insan hayatında yeni bir bölüm başlatır. İnsanlar yeni evlerinde yeni bir hayatı hayal ederler.
12. "Bilmekte fayda var"
Listemizdeki bir çok gayrimenkul sloganı gibi, Berkshire Hathaway'in çalışmaları da iyi seviyede.
Bir aşamada, "İyi bilmek", bir emlakçının onlara bilgi veya tavsiye verdikten sonra müşteriden gelen en iyi karşılık olacaktır.
13. "Yaşam Tarzı Burada Başlıyor"
Lüks Orange County emlakçılarından Seven Gables Emlak büyük bir gayrimenkul sloganına sahip. Sıraladığımız tüm sloganlar gibi, duygulara hitap ediyor. Ancak, bir adım daha ileri gidiyor.
Gerçekten size sadece bir ev değil, bir yaşam tarzı satıyorlar.
14. "Yerel Pazar Liderliği. Dünya Çapında Bağlantılar. "
Houlihan Lawrence (2014 satış hacmi: 5.3 milyar dolar)
1888'de kurulan lüks emlak komisyoncusu Houlihan Lawrence artık giderek daha fazla küresel bir pazara ev satıyor. Onların etiket çizgisi, hedef kitleniz için mükemmeldir.
Liderliğe vurgu, aynı zamanda uzun bir geçmişi ve güçlü pazar konumu olan bir şirket için çok iyi çalışıyor.
15. "Yeni Nesil ve Kırk Yıllık Deneyim Üzerinde Oluşmuştur."
Nourmand & Associates ayrıca sloganında uzun ömürlülüğe odaklanmayı tercih ediyor. Los Angeles gibi hızlı tempolu ve kesilmiş bir boğaz pazarında bu harika bir strateji.
16. "İstisnai Özellikler. İstisnai Müşteriler. "
Lüks emlak firması Kerwin ve Associates, akıllıca, hem mülkleri hem de müşterileri istisnai olduğu gerçeğini vurgulamayı seçti.
Listelerinin ortalama satış fiyatını göz önüne alındığında, bu, ultra zengin müşterileri kazanmak için mükemmel bir stratejidir.
Emlak Reklam Sloganları Yazmanın Dört Kuralı
Emlak Reklam Sloganları listemizi okuduktan sonra, muhtemelen kağıt kalem alarak ve kendi gayrimenkul sloganınıza başlamak için ilham arıyorsunuz. Bunu yapmadan önce, her büyük gayrimenkul sloganının izlediği dört kuralla ilgili bilgi sahibi olmalısınız:
1. Büyük Sloganlar Kısa Olur
Potansiyel müşterilere sunabileceğiniz çok şey olduğuna eminiz ancak yine de sloganınızı kısa tutmanız gerekiyor. İdeal olarak, sloganınız iki veya üç kelimeden fazla olmamalı. Gayrimenkul sektörünüz için uygun iki veya üç kelimelik bir slogan varsa, harika. Ancak, genel bir kural olarak, daha az sözcük ile çalışmak zorlaştığında iletişim kurmaktır.
2. Büyük Sloganlar İnsanlara Bir Şey Hissettirir
Kabul etmek gerekirse, bir ev satın almak ilk önce duygusal bir karardır ve ikinci olarak pratik bir karardır. Psikologlara göre, bu satın aldığımız her şey için doğrudur. Bu durumda, içerik yazma ve markalama dünyasında aynı kural geçerlidir. Duyguları satıyorsunuz ve satışları sadece gerçeklerle haklı çıkarıyorsunuz. Sloganda bunu yansıtmalısınız. Kitlenizle duygusal bir bağ oluşturmaya çalışın. Pişman olmayacaksınız. Emlak Reklam Sloganları 3
3. Büyük Sloganlar Unutulmaz
İnsanları bazı cümleleri hatırlatan şey nedir? En güçlü bağlardan birinin ortaya çıkışı duygudur. Bu nedenle kural 2, başarı için çok önemlidir. Bu makaleden sadece bir şey yazarsanız, sloganınızın duyguyu hissettirmesi gerekir.
4. Farkınız ne?
Basitçe söylemek gerekirse, başka bir şey düşünmeden önce potansiyel müşterileriniz için bu bir soruyu yanıtlamaya odaklanmanız gerektiği anlamına gelir. Müşterileriniz için başka herhangi birinden daha iyi yapabileceğiniz tek şey nedir? Onların peşinde ne var? Bunu sloganınıza koyun ve kazanan bir formüle sahip olun.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlak Reklam Sloganları konusunda daha fazla bilgi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlak Reklam Sloganları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar