Logo

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri


paylaş
Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri

İnsanlar önce sadece bakarak kararlar alırlar. Emlakçılar için bu durum, bir evi göstermeden çok önce etkilemek için her türlü çabayı göstermek anlamına geliyor. Çevrimiçi varlığınız, potansiyel alıcıları çekmek ve markanızı ilgilenen satıcılara satmak için parlamalısınız. Bazı tasarım öğeleri, sitenizi çevrimiçi değerli emlak ilişkileri başlatmak için gereken ekstra gücü verebilir. Web sitenizi yarışma dışında bırakmak için Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri :

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri : Faydalı Emlak Bilgileri

Tecrübelerinizden de bildiğiniz gibi her alıcı ve satıcı kendine özel farklı özelliklere sahiptir. İnsanların çok çeşitli istekleri ve tercihleri ​​vardır. Çoğu zaman, tam olarak ne istediklerini bilmiyorlar, ancak bulmalarına ve alabilecekleri bir fiyata güvence altına almalarına yardımcı olmak için size güveniyorlar.

Web siteniz bizzat sağladığınız hizmetlerin bir uzantısıdır. İlgili seçimleri hızla daraltmak ve neyi istediklerini bulmak için seçeneklerini gözden geçirmelerine yardımcı olmalı.

1981'de ev alıcıları, bir ev bulmak için gazete ilanları ve arkadaşlarını kullanıyorlardı. Birkaç emlakçı ile çalıştı ve hiç kimse çevrimiçi arama düşünmüyordu. Günümüzde ise, emlak şirketlerinin yüzde 90'ı artık web sitelerine sahip ve alıcıların yüzde 44'ü aramalarını çevrimiçi yapıyor.

Sadece ev satın almak için değil farklı bilgilere ulaşmak için de aramalar yapıldı:

  • Fotoğrafların yüzde 89'u faydalı bulundu.
  • Yüzde 85'i ayrıntılı emlak bilgilerine erişti.
  • Yüzde 50'sinde sanal turlar, bir mülkle ilgilenip ilgilenmediklerini belirlemelerine yardımcı oldu.
  • Yüzde 44'ü mahalle bilgilerini değerlendirmelerinin bir parçası olarak kullandı.
  • Yüzde 41'i etkileşimli haritalar kullandı.

Emlak web sitenizin girişi en çok istenen özelliklerini yüksek kaliteli fotoğraflar ile sergileyin. Alıcıların her bir görüntüyü tıklamasını istememekle birlikte, onları dolaşıp tüm mülk satış noktalarının birden çok görünümünü görmeye davet eden bir slayt gösterisi sunun.

Video, listelerde olmayanlarınkinden %403 daha fazla sorgu alan, yüksek bir yatırım getirisi sağlar. Bir mülk yürüyüşünü sağlamak için videoyu kullanın veya dönüm noktasına genel bir bakış sağlamak için bir drone kullanın.

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ :ÖZEL ARAMA SEÇENEKLERİ

Alıcılar fotoğraf, video ve diğer bilgileri ister ancak ihtiyaçlarını karşılayan ürünleri bulmak için binlerce mülk arasında gezinmek zorunda kalmak istemezler. Kullanıcıların fiyat aralığı, yer, yatak odası sayısı ve bir yüzme havuzu veya medya odası gibi olanaklara göre arama yapabilmesi için web sitenizin bir arama fonksiyonu olmalıdır.

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : HIZLI YÜKLEME SÜRELERİ

Tüketiciler sabırsızdır. Bir web adresini tıkladıklarında marka algılarını oluştururlar. Sayfanız yavaş yüklüyorsa, diğer hizmetlerinizin hayal kırıklıklarını ve gecikmeleri de beraberinde getireceğini düşünebilirler. Web sayfanızın iki saniye içinde veya daha kısa sürede yüklenmesini beklerler veya uzaklaşırlar. Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri arasında belki de en önemlilerden birisi hızlı yüklenen sayfalardır. Sayfanızın mümkün olduğunca çabuk yüklendiğinden nasıl emin olabilirsiniz:

  • Pop-up'ları yüklemeyin.
  • Yükleme süresini artırmak için görüntü boyutunu azaltın.
  • Daha hızlı bir web barındırma sağlayıcısına geçin.
  • Sayfa yükleme süresini azaltmak için bir web tasarımcısı ile birlikte çalışın.

 

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : DAVETİYE SAYFASI DÜZENİ

 

Kullanıcınızın ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri biliyorsunuz ve bölgenizdeki kaç mülkte mükemmel bir değer sağlamaktadır, ancak ana sayfanıza çok fazla bilgi koymaya çalışırsanız kullanıcıları zorlar.

Entegrasyon için yeterli içerik sunma ve kullanıcıları aşırı fazla bilgi ile yüklemek arasındaki dengeyi bulun. Kullanıcının ihtiyaçlarına göre tasarlanarak kendinizi basit hissedin.

  • Okunabilir içeriğin kısa bölümlerini sağlayın. Uzun paragraflardan veya sözlü açıklamalardan kaçının.
  • Kaçınılmasını kolaylaştırmak için başlıklar ve mermi listeleri kullanın.
  • Ekranın her bölümünü paketlemeyin. Rahat hissetmek için açık alan bırakın.
  • Arama kriterlerine girme veya bir blog ziyareti gibi öncelikli görevleri vurgulayın.
  • Anlamlı grafikler kullanın. Hedefinize doğrudan bağlı olmayan görsel öğelerden kaçının.

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : ARAMA MOTORU İÇİN OPTİMİZE EDİLMİŞ İÇERİK

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Alıcılar ve satıcılar firmanızı çevrimiçi aradığında Google veya Bing gibi bir arama motoruyla başlarlar. Bir ev satın almak, bir ev satmak veya bir yerel emlakçı bulmak hakkında bilgi arayabilirler. Arama motorları, birçoğu web sitenizden gelen çeşitli faktörlere dayalı sonuçları ortaya çıkarır. Çoğu kişi sadece bir karar vermeden önce ilk iki veya üç sonuca bakar.

Yerel liderler işinizi yönlendiriyor. En çok trafiği çeken emlakçılar en çok evi satıyor. Web sitenizi arama motorları için optimize ederek daha fazla emlak trafiği edinin.

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Web sitenizi arama motorları için optimize ettiğinizde, müşterilerinize değer sunar. Sizi çevrimiçi olarak bulamazlarsa uzmanlığını kullanamazlar. Arama motoru optimizasyonu, iyi web tasarımının bir parçasıdır.

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Çoğu alıcı, "Keçiören, Ankara emlakçı" gibi yerel bir arama ile başlar. Arama motorlarının, sitenizdeki sayfalar arasında yerel anahtar kelimeler serpip sizi bölge ile tanımladığından emin olun. Aşağıdakiler gibi başlıklar veya iç metin ifadeleri kullanabilirsiniz:

  • Satılık Keçiören Evleri
  • Keçiören, Ankara Ticari Gayrimenkul
  • Keçiören Emlak

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : BİR BLOG EKLEYİN

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Optimize edilmiş içerik, düzenli olarak güncellediğiniz, eşsiz materyalleri sunan ve sitenizin bir parçası olan bir blog içerir. Finansman, yerel gayrimenkul eğilimleri ve satıcıların mülkleri üzerindeki en iyi anlaşmaları nasıl müzakere ettikleri gibi yararlı bilgileri vermek için sıkça yayın yapın.

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : MOBİL UYUMLU  TASARIM

İnsanlar aramalarının neredeyse yüzde 60'ını mobil cihazlarda gerçekleştiriyor. Kullanıcılar mevcut özelliklere göz attığında, arabalarında ya da ofislerinde, evdeki masaüstlerinde olduğundan daha sık oturuyor olma ihtimali var. Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Web sitenizi mobil cihazlar için tasarlarsanız, özelliklerini kullanabilecektir. Değilse, kullanıcılar başka bir emlak sitesi bulacak ve Google arama motoru sıralamalarını azaltacaktır.

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri içinden mobil uyumlu tasarım, sitenizi her tür cihazda tutarlı hale getirir. Masaüstünde bir web sitesi tasarlamanıza ve mobil için başka bir web sitesi tasarlamanıza gerek kalmadan size para kazandırır. Birden fazla sitenin tasarımı ve bakımı daha maliyetlidir. Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri Duyarlı veya mobil uyumlu web tasarımı aynı zamanda içeriği paylaşılabilir hale getirir; böylece kullanıcılar blogunuzu veya girişlerini kendi sosyal medya akışlarına yeniden yerleştirebilir.

EMLAK WEB SİTELERİNDE BULUNMASI GEREKEN TASARIM ÖGELERİ : MÜŞTERİ KAYIT YETENEKLERİ

Müşteri bilgilerini yakalayarak site ziyaretçilerini potansiyel müşterilere dönüştürün. Listelemelerinize ve içeriğinize kapsamlı bir süre göz atabilirler, ancak onlarla iletişime geçemiyorsanız, gittikleri ve asla geri dönmeyebilirler. Bilgileriniz karşılığında değerli içerik sunmak için web sitenizi kullanın.

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri: Bu türde içeriği göndermek için e-posta adresleri isteyin.

  • Yerel ev satışlarıyla ilgili Çoklu Liste Hizmeti istatistikleri bulunan raporlar
  • Pazarınız için müzakere taktikleri
  • Mahalleye özel onarım endişeleri
  • Bölgeniz için benzersiz finansman sorunları

Kullanıcıların yalnızca adlarını ve e-posta adreslerini girmesini ve yararlı ve göze batmayan takip kontağı tasarlamasını isteyin.

Bazı kullanıcılar aktif olarak bir ev arıyor ve sizi aramıştı çünkü onlarla iletişime geçmenizi istiyorlar. Doğrudan size e-posta göndermeyi kolaylaştıran net bir harekete geçirici mesaj vermelidir. Numarayı girmek zorunda kalmadan hücrenizde doğrudan telefon eden mobil cihazlarda bir tıklayın aramak düğmesini ekleyin.

Müşterilere çizmek ve ihtiyaç duydukları hizmetleri sunmak için ilgi çekici görüntüler, özelleştirilebilir aramalar, duyarlı web tasarımı ve benzersiz içeriği kullanın. Yerel alıcıların sizi bulabilmesi için markanız hakkında bilinç oluşturun ve bölgenizdeki en yetenekli ve becerikli gayrimenkul profesyonelini yapan şeyleri bir bakışta söyleyin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gereken Tasarım Ögeleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web site emlak web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar