Logo

Emlak Reklamları Örnekleri


paylaş
Emlak Reklamları Örnekleri

Emlak Reklamları Örnekleri, bir emlak listesinin satılık veya kiralık bir evin ayrıntılarını açıklayan yazılı kısmıdır. Açıklamaları, bir listenin yaklaşık üçte birini oluşturur ve mülk bilgilerini (örneğin yatak odası sayısı) ve fotoğrafları eşlik eder.

Mülk tanımının ve Emlak Reklamları Örnekleri amacı, ev alıcıları cezbetmektir. Listeleme açıklamaları, eşlik eden fotoğrafların üzerinde ve üzerinde bir evin özelliklerinin ve yararlarının net bir zihinsel halini çizmek için renkli kelimeler gerektirir. Bu nedenle birinci sınıf metin yazarlığı bir zorunluluktur.

Emlak Reklamları Örnekleri ve Emlak Listesinin Anatomisi

Emlak listeleri Formatları standardize edilmiş olup, mülkiyet bilgilerini kolaylıkla yaratmayı ve yaymayı kolaylaştırmaktadır. Bir emlak listesinde yer alan üç temel unsur şunlardır:

Emlak Reklamları Örnekleri 1. Mülk Bilgileri

Sokak adresi, yatak odası ve banyoların sayısı, kare görüntüleri ve soran fiyat gibi mülk hakkında basit veriler veya gerçekler.

Emlak Reklamları Örnekleri 2. Fotoğraflar

Mülk bilgilerini (mahalle, oda sayısı, fiyat vb.) Sorguladıktan sonra, ev alıcıları, aramaları ile eşleşen sonuç listesini görecektir. Arama sonuçları sayfasında mülkiyet fotoğrafları hemen gözbebeklerini cezbeder. Resimler, ilk ve en güçlü izlenimi verir.

Görüntü kalitesine gelince, fotoğrafları alabilir veya acenteniz onları alabilir; ancak en iyi sonuçlar, gayrimenkul fotoğrafçılığı konusunda uzmanlaşmış profesyonel serbest çalışanlardan gelmektedir. Birinci sınıf çalışmak için birkaç yüz kuruşa bakacaksın. Dahası, bazı profesyoneller drone videoları veya sanal turlar da yapabilir. Her halükarda, emlak fotoğraflarının net olması için yüksek çözünürlükte olması gerekir.

Emlak Reklamları Örnekleri 3. Mülk Tanımı

Ev ziyaretçileri bugüne kadar yaptıkları yolculuklarda, veri ve resimlere dayalı olarak seçimlerini daralttı. Ancak her eve piyasadaki diğer evlere kıyasla ne kadar ilginç ve ilginç kılan şeyleri hissetmeleri gerekiyor. Burası mülk tanımlarının ağır kaldırılmasını sağladığı yerdir. İyi açıklamalar, bir evin özelliklerini, bunun en uygun tercih olan faydalarla birlikte anlatır. Bir malın ön plana çıkması, daha hızlı satılmasına yardımcı olabilir .

Emlak Açıklamaları Yazma

Ev tanımları, satılık ev ile ilgili bir veya iki paragrafın ardından açılış bildirimiyle başlar. Tüm içerikler evin özelliklerini  ve  yararlarını vurgulayarak kısaca olmalıdır .

Örneğin, havuz bir özelliktir. Eğlenceli arkadaşlar, sıcak bir yaz gününde egzersiz yapmak veya serinlemek için faydalardır.

Dikkatle seçilen sıfatlar, okuyucunun zihninde değer yaratan ek anlam ifade eder. Örneğin, pencereler sadece özelliklerdir. Fakat bol miktarda doğal ışığa izin veren büyük pencereler tamamen yeni bir anlam taşıyor, öyle değil mi?

 

Emlak Reklamları Örnekleri Açılış Bildirisi

İyi yazılmış bir Emlak Reklamları Örnekleri açılış bildirisi, okuyucunun ilgisini çeker ve bunları açıklamanın geri kalanını okumaya zorlamaya zorlar. En iyi özetler aşağıdakileri yapar:

  • Dikkatleri çek
  • Değeri belirtin
  • Sahneyi, mülk hakkında benzersiz bir şeyin üst düzey bir yönüyle ayarlayın (mimari stil veya mülk konumu gibi)

İdeal olarak, özet yukarıdaki üç unsuru birleştirir. İşte bazı açıklama beyanı örnekleri:

  • "Yeni dekore edilmiş geçmişten gelen ama modern bir ev"
  • "Parlak ve Geniş Başlangıç ​​Evleri"
  • "Antalya'da rahat Bungalov"
  • "Göl Manzaralı Prestijli Mülk"

Mülk Tanım Gövdesi

OkuyucununEmlak Reklamları Örnekleri ile  dikkatini açılış bildirisiyle ve başlıkla yakaladıktan sonra, mülkün özelliklerini ve avantajlarını genişletme ve üzerinde durulması gereken zaman gelmiş demektir. Bir mülk tanımının yazılması doğal olarak yaratıcı ve potansiyel olarak sinir bozucu bir işlem olduğundan, bazı kurallara uymanız gerekebilir. Yapılacaklar ve yapılmaması gerekenler :

Açıklama Yapılacaklar

  • Potansiyel alıcının gelirini, aile yapısını, yaşam tarzını ve mesleğini temel alan bir bakış açısı oluşturun .
  • Emlak Reklamları Örnekleri Hikaye anlatımı - okuyuculara evde yaşamanın nasıl bir şey olduğunu söyleyin. Örneğin, konukları eğlendirmek veya süpürmek için bir güverte kullanılabilir. Okuyucuların kendilerini burada yaşarken resim yapmalarına yardımcı olacak kelimelerle sağlayın. Sabit bir özellik listesi değil, bu özelliklerin yararlarını tanımlayın.
  •  Prim aletleri, pencereler ve kapılardaki (pimapen vb.) marka isimlerini ekleyin
  • Emlak Reklamları Örnekleri Özel özelliklere vurgu - görünümleri, deste, parke zeminler, mermer tezgah, fayans duşlar, yalıtımlı camlar, vb
  • Liste alanı kolaylıkları - millet alışveriş alanları, toplu taşıma, havaalanı, yüksek puan alan okulların yakınında yaşamanın kolaylığı hakkında bilgi verin veya mahalle, bu olanakların yürüme mesafesindedir.
  • Yükseltmeleri listele - yeni, arındırılmış veya geliştirilmiş şeyleri belirtin.
  • İçeriği gayrimenkul sıfatlarıyla birleştirin - içeriğinize biraz stil verin ve okuyucu için zihinsel bir resim hazırlamaya yardımcı olun.
  • Emlak Reklamları Örnekleri Daha iyi bir teklif oluşturmanıza yardımcı olabilecek kelimelerin avantajlarından yararlanın : lüks, paslanmaz, granit, yükseltilmiş, güncellenmiş, peyzajlı, kusursuz, aydınlık ve güzel.

Açıklama Yapılmayacaklar

  • Emlak Reklamları Örnekleri Dilbilgisi hatalarını ve yanlış yazılan kelimeleri kontrol edin. Yazdıklarınızı bir arkadaşınıza veya ailenize gösterin ve hatalı yazdıklarınızı düzeltin.
  • Emlak Reklamları Örnekleri Tamamı büyük harf ve ünlem işaretlerini kullanmaktan kaçının .
  • Emlak Reklamları Örnekleri Çoğaltmaya dikkat edin  - bir sıfat veya ismi birden fazla kullandıysanız, eşanlamlılarını çevrimiçi veya kelime işlemcisi (MS Word veya Apple Pages) ile arayın.
  • Emlak Reklamları Örnekleri Abartma, bir ev alışverişi hayal kırıklığı yaratabilir. Örneğin, ağaçlar dağ manzarasını engelliyorsa "nefes kesen manzara" ifadesini kullanmak açıkçası yanıltıcı olurdu.
  • Emlak Reklamları Örnekleri Düşük teklif üreten kelimelerden uzak durun : düzeltici, potansiyel, pazarlık, kozmetik, motive satıcı...

Bonus: Kredi Programına Uygunluk

  • Mümkün olduğunca, mülkün kredilendirme uygunluğunu belirleyin.

Emlak Reklamları Örnekleri

Örnek 1 (Zayıf)

"Bu 140 metrekarelik tek ailelik ev, 3 yatak odası ve 3 banyoya sahiptir. Antalya, Konyaaltı'ndaki 3991 Sokakta bulunuyor. "

  • Çok kısa yol. Sadece temel bilgileri içeriyor.
  • Mülkiyet bilgileri alanında bir okuyucu tarafından kullanılabilen verileri içerdiğinden, mülk tanımlaması yinelenmez.

Örnek 2 (İyi)

"Güzel Gümüş Gölün yanında muhteşem 4 yatak odası, 2 banyoya sahip hayallerinizdeki ev olmaya aday bir ev. Bu mülk, 1.160 metrekare yaşam alanı ve 5.499 metre kare büyüklüğünde bir alan sunmaktadır. Aileniz ve sevdikleriniz, aile toplantıları için mükemmel olan geniş arka bahçesinin tadını çıkaracaksınız! Gelin ve bu güzelliğe bir göz atın ... Kaçırmayın! "

  • Ev kelimesini kullandığınızda neden ikinci cümledeki özellik mülkü kullanıyorsunuz?
  • Güzel sözcüğü iki kez kullanılır, eş anlamlı bir kelime kullanın.
  • Geniş arka bahçe ve onu aile toplantıları (hikaye anlatımı) için kullanma önerisi güzel bir resim çizer. Okuyucular kendilerini mekanda ve bunları nasıl kullanabileceklerini düşünebilirler.

Örnek 3 (İyi)

"Mükemmellik için yeniden düzenlendi! Bu güzel ev alışveriş ve yemek merkezlerinin yakınındadır. Şömineli, yeni mutfak dolapları, paslanmaz çelik lavabo, modern kuvars tezgahı, ahşap döşeme, yenilenmiş banyolar, yeni boyanmış, merkezi klima, ekli iki araba garajı, geniş arka bahçesinde, ve çok daha fazlası! "

  • İyi açılış beyannamesi, belki de evin tarzını ekleyerek geliştirilmiş.
  • Boyunca sıfatların mükemmel kullanımı.
  • Bir öykü anlatarak veya bazı yararlar ekleyerek açıklamayı geliştirebilir.

Örnek 4 (En iyi)

"Zarif özel ev eşsiz işçilik ve olağanüstü olanaklar sunuyor! Bu Fransız mimarisinden esinlenerek tasarlanmış tasarım, içte ve dışta gerçekten dikkat çekici. Özellikleri arasında kiraz dolapları, kuvars tezgahı, taç kalıplama, özel pencereler bol doğal aydınlatma, geniş teras, Gurme mutfak (eğlenmek için harika), muhteşem ana süit, den, depolama, Şehir Merkezi'nin manzaraları. "

Emlak Reklamları Örnekleri ve Etkili Emlak İlanları Yazmak

Gayrimenkul ilanları mülk bilgilerini, açıklamaları ve fotoğrafları içerdikleri için listelemelere benzer. Ancak, mülk reklamlarında iki ek unsur var - bir başlık ve harekete geçirici mesaj. Reklamlar web sitelerinde, yerel gazetelerde (basılı veya çevrimiçi sınıflandırılmış bölümlerde) ve gayrimenkul dergileri gibi diğer yerel yayınlarda yer almaktadır.

Aşağıda, bir girişi genişleterek reklam olarak çeviren iki ek öğe bulunmaktadır:

4. Başlık

Reklamların listelemediği başlıklar içeren reklamlar. Başlığınız için aynı tekniği, girişinizin açılış bildiriminde olduğu gibi kullanabilirsiniz. Bazı başlıklar, evin fiyat ve boyutunu eklediklerinde iyi çalışır.

5. Eylem Çağrısı

Eylem çağrısının amacı, ilgilenen bir ev müşteriden bir yanıt çıkarmaktır. Yanıtlar genellikle bir bağlantı tıklaması, telefon görüşmesi veya bir e-posta sorgusu içerir. Bir eylem çağrısını formüle etmek için en iyi yollardan biri, bir fiille başlatıp sonra bir fayda veya "onlarda ne var" eklemesidir. İşte eylem çağrısı formülü:

Harekete Geçin = Fiil + Onların İçin Neler Var?

Ve, birkaç harekete geçirici örnek verelim:

  • "Bu evi görmek için bugün arayın (555) 555-1212"
  • "Bir gösterim info@emlak.com planlamak için bize e-posta ile gönderin"
  • "Sanal bir tur görmek için buraya tıklayın [link]"

Emlak Reklamları Örnekleri Özet

Mülk tanımınıza geri bildirim alarak biraz eğlenin. Evinizi tek başınıza satıyorsanız, evde alıcılara reklamınızda neyin öne çıktıklarını sorabilirsiniz. Bir acente kullanıyorsanız, o, evinizi gösteren alıcıların geri bildirimlerini alabilir. Girişlerinizi ve reklamlarınızı doğru bir şekilde yapılandırmayı unutmayın. Bir mülk listesinde üç temel unsur bulunur ve gayrimenkul ilanlarında iki tane daha bulunur.

Liste
1. Gayrimenkul Bilgileri
2. Fotoğraflar
3. Emlak Açıklaması

Reklam
4. Başlık
5. Harekete Geçirici Mesaj

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlak Reklamları Örnekleri için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Etiketler: emlak reklamları emlak reklam örnekleri

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar