Ankara SEO Web Tasarım
Ankara SEO Web Tasarım Ankara SEO Web Tasarım şirketi işinizi hedeflenen trafiği artırmaya yardımcı olacak, anahtar kelimelerin üst sıralarına ulaşacak, aramaları artıracak ve potansiyel müşteriler oluşturacaktır.
Emlak Reklamları Örnekleri, bir emlak listesinin satılık veya kiralık bir evin ayrıntılarını açıklayan yazılı kısmıdır. Açıklamaları, bir listenin yaklaşık üçte birini oluşturur ve mülk bilgilerini (örneğin yatak odası sayısı) ve fotoğrafları eşlik eder.
Mülk tanımının ve Emlak Reklamları Örnekleri amacı, ev alıcıları cezbetmektir. Listeleme açıklamaları, eşlik eden fotoğrafların üzerinde ve üzerinde bir evin özelliklerinin ve yararlarının net bir zihinsel halini çizmek için renkli kelimeler gerektirir. Bu nedenle birinci sınıf metin yazarlığı bir zorunluluktur.
Emlak listeleri Formatları standardize edilmiş olup, mülkiyet bilgilerini kolaylıkla yaratmayı ve yaymayı kolaylaştırmaktadır. Bir emlak listesinde yer alan üç temel unsur şunlardır:
Sokak adresi, yatak odası ve banyoların sayısı, kare görüntüleri ve soran fiyat gibi mülk hakkında basit veriler veya gerçekler.
Mülk bilgilerini (mahalle, oda sayısı, fiyat vb.) Sorguladıktan sonra, ev alıcıları, aramaları ile eşleşen sonuç listesini görecektir. Arama sonuçları sayfasında mülkiyet fotoğrafları hemen gözbebeklerini cezbeder. Resimler, ilk ve en güçlü izlenimi verir.
Görüntü kalitesine gelince, fotoğrafları alabilir veya acenteniz onları alabilir; ancak en iyi sonuçlar, gayrimenkul fotoğrafçılığı konusunda uzmanlaşmış profesyonel serbest çalışanlardan gelmektedir. Birinci sınıf çalışmak için birkaç yüz kuruşa bakacaksın. Dahası, bazı profesyoneller drone videoları veya sanal turlar da yapabilir. Her halükarda, emlak fotoğraflarının net olması için yüksek çözünürlükte olması gerekir.
Ev ziyaretçileri bugüne kadar yaptıkları yolculuklarda, veri ve resimlere dayalı olarak seçimlerini daralttı. Ancak her eve piyasadaki diğer evlere kıyasla ne kadar ilginç ve ilginç kılan şeyleri hissetmeleri gerekiyor. Burası mülk tanımlarının ağır kaldırılmasını sağladığı yerdir. İyi açıklamalar, bir evin özelliklerini, bunun en uygun tercih olan faydalarla birlikte anlatır. Bir malın ön plana çıkması, daha hızlı satılmasına yardımcı olabilir .
Ev tanımları, satılık ev ile ilgili bir veya iki paragrafın ardından açılış bildirimiyle başlar. Tüm içerikler evin özelliklerini ve yararlarını vurgulayarak kısaca olmalıdır .
Örneğin, havuz bir özelliktir. Eğlenceli arkadaşlar, sıcak bir yaz gününde egzersiz yapmak veya serinlemek için faydalardır.
Dikkatle seçilen sıfatlar, okuyucunun zihninde değer yaratan ek anlam ifade eder. Örneğin, pencereler sadece özelliklerdir. Fakat bol miktarda doğal ışığa izin veren büyük pencereler tamamen yeni bir anlam taşıyor, öyle değil mi?
İyi yazılmış bir Emlak Reklamları Örnekleri açılış bildirisi, okuyucunun ilgisini çeker ve bunları açıklamanın geri kalanını okumaya zorlamaya zorlar. En iyi özetler aşağıdakileri yapar:
İdeal olarak, özet yukarıdaki üç unsuru birleştirir. İşte bazı açıklama beyanı örnekleri:
OkuyucununEmlak Reklamları Örnekleri ile dikkatini açılış bildirisiyle ve başlıkla yakaladıktan sonra, mülkün özelliklerini ve avantajlarını genişletme ve üzerinde durulması gereken zaman gelmiş demektir. Bir mülk tanımının yazılması doğal olarak yaratıcı ve potansiyel olarak sinir bozucu bir işlem olduğundan, bazı kurallara uymanız gerekebilir. Yapılacaklar ve yapılmaması gerekenler :
Açıklama Yapılacaklar
Açıklama Yapılmayacaklar
Bonus: Kredi Programına Uygunluk
"Bu 140 metrekarelik tek ailelik ev, 3 yatak odası ve 3 banyoya sahiptir. Antalya, Konyaaltı'ndaki 3991 Sokakta bulunuyor. "
"Güzel Gümüş Gölün yanında muhteşem 4 yatak odası, 2 banyoya sahip hayallerinizdeki ev olmaya aday bir ev. Bu mülk, 1.160 metrekare yaşam alanı ve 5.499 metre kare büyüklüğünde bir alan sunmaktadır. Aileniz ve sevdikleriniz, aile toplantıları için mükemmel olan geniş arka bahçesinin tadını çıkaracaksınız! Gelin ve bu güzelliğe bir göz atın ... Kaçırmayın! "
"Mükemmellik için yeniden düzenlendi! Bu güzel ev alışveriş ve yemek merkezlerinin yakınındadır. Şömineli, yeni mutfak dolapları, paslanmaz çelik lavabo, modern kuvars tezgahı, ahşap döşeme, yenilenmiş banyolar, yeni boyanmış, merkezi klima, ekli iki araba garajı, geniş arka bahçesinde, ve çok daha fazlası! "
"Zarif özel ev eşsiz işçilik ve olağanüstü olanaklar sunuyor! Bu Fransız mimarisinden esinlenerek tasarlanmış tasarım, içte ve dışta gerçekten dikkat çekici. Özellikleri arasında kiraz dolapları, kuvars tezgahı, taç kalıplama, özel pencereler bol doğal aydınlatma, geniş teras, Gurme mutfak (eğlenmek için harika), muhteşem ana süit, den, depolama, Şehir Merkezi'nin manzaraları. "
Gayrimenkul ilanları mülk bilgilerini, açıklamaları ve fotoğrafları içerdikleri için listelemelere benzer. Ancak, mülk reklamlarında iki ek unsur var - bir başlık ve harekete geçirici mesaj. Reklamlar web sitelerinde, yerel gazetelerde (basılı veya çevrimiçi sınıflandırılmış bölümlerde) ve gayrimenkul dergileri gibi diğer yerel yayınlarda yer almaktadır.
Aşağıda, bir girişi genişleterek reklam olarak çeviren iki ek öğe bulunmaktadır:
Reklamların listelemediği başlıklar içeren reklamlar. Başlığınız için aynı tekniği, girişinizin açılış bildiriminde olduğu gibi kullanabilirsiniz. Bazı başlıklar, evin fiyat ve boyutunu eklediklerinde iyi çalışır.
Eylem çağrısının amacı, ilgilenen bir ev müşteriden bir yanıt çıkarmaktır. Yanıtlar genellikle bir bağlantı tıklaması, telefon görüşmesi veya bir e-posta sorgusu içerir. Bir eylem çağrısını formüle etmek için en iyi yollardan biri, bir fiille başlatıp sonra bir fayda veya "onlarda ne var" eklemesidir. İşte eylem çağrısı formülü:
Harekete Geçin = Fiil + Onların İçin Neler Var?
Ve, birkaç harekete geçirici örnek verelim:
Mülk tanımınıza geri bildirim alarak biraz eğlenin. Evinizi tek başınıza satıyorsanız, evde alıcılara reklamınızda neyin öne çıktıklarını sorabilirsiniz. Bir acente kullanıyorsanız, o, evinizi gösteren alıcıların geri bildirimlerini alabilir. Girişlerinizi ve reklamlarınızı doğru bir şekilde yapılandırmayı unutmayın. Bir mülk listesinde üç temel unsur bulunur ve gayrimenkul ilanlarında iki tane daha bulunur.
Liste
1. Gayrimenkul Bilgileri
2. Fotoğraflar
3. Emlak Açıklaması
Reklam
4. Başlık
5. Harekete Geçirici Mesaj
Yorumlar