Logo

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları


paylaş
Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları

Bir emlakçı olarak sosyal medyayı kullandığınıza eminiz. Peki sosyal medyadan yeterli ölçüde ilgiyi çekebiliyor musunuz? İnsanlar sizi severek takip ediyor mu? Sosyal medya üzerinden müşteri bulabiliyor musunuz? Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları ile sosyal medyayı daha etkili kullanabilirsiniz.

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları

Değer Sağlama Üzerine Odaklanın

İnsanlar, en son trendler hakkında iyi seçilmiş endüstri kaynakları veya akıllıca yorumları, değerli bir şeyler sunan birini takip etmek istiyor.

Sektörünüzdeki bilgi kaynağı olunuz: Sosyal medya profillerinize düzenli olarak yayınlanan yararlı bir şeylerin olduğundan emin olun.

Ver Drumup'u bir deneyin: İlgi alanlarınızı seçin ve site her gün size sizin otomatik olarak (desteklenmektedir Twitter, Facebook ve Linkedin) sosyal medya hesaplarınızdan paylaşacaktır.

Drumup

 

Kendi yayın stratejinizi oluşturabilir, daha sonra uzak ya da meşgul olduğunuzda bir şeylerin olup olmadığından emin olmak için, gelecekte istediğiniz içeriği tek tıklamayla planlayabilirsiniz.

Denemek için başka bir site de ViralContentBee'dir : Kullanıcı tarafından oluşturulmuş ve önceden denetlenmiş, dolayısıyla sosyal medya programınızı buradaki içeriklerle doldurabilirsiniz.

ViralContentBee, kullanıcılarını tüm paylaşımlarla etkileşime girmeye teşvik eder; dolayısıyla etkileşimlerin de arttığını görmelisiniz.

Viral İçerikli Arı
 

Güzel bonus, paylaşım için krediler kazanacağınız, bu nedenle de platform üzerinden içeriğinizi tanıtabileceksiniz.

Paylaşım, yorum ve takipçilerin yükselişini ve düşüşünü izlemek için hesabınızda göz kulak olun ve dikkat edin. Sonuçlarınıza odaklanırsanız doğru yeri bulabilirsiniz.

Görsellere Önem Verin

Görseller bazen içerik dündüğünün tepesindeki serpintiler olarak bahsedilir; eklemeler, zaten orada olanları geliştirmek için bir şey.

Sosyal medya trafiğinizi artırmak istiyorsanız, stratejinizi görsel içerik etrafında odaklayarak başlayın.

Sosyal Olun ... Gerçek Olun

Hiç kimse bir sosyal hesabı takip etmekten, birinden bir bağlantı izlemeye, eğlence değeri taşımayan bir şey yapmak istemiyor.

 

Anahtar kelimelere çok fazla odaklanmak yerine, doğrudan etkileşim deneyin. Konuşun, sohbet edin, şakalaşın. Eğlenceli olun... Seyirci ile kişisel bir seviyede bağlantı kurmak için ne gerekiyorsa yapın.

Kitlenizin Platform Tercihlerini Öğrenin

Farklı platformların belirli demografik özellikleri vardır. Facebook gittikçe daha yaşlanan bir izleyici kitlesine hitap ederken, Twitter orta yaş ve gençlere hitap eder ancak aynı zamanda rahattır ve Instagram, gençlerin bulunduğu yerdir. Pinterest öncelikli olarak 20'li yaşlardan 30'ların sonuna gelen kadınlar tarafından ağırlıklı olarak kullanılır. Snapchat kullananlar daha gençlerdir.

Hedef demografinizi ve hangi platforma / platformlara çekileceğini bilmeniz gerekir. Bunu bildikten sonra, hangisinin en yoğun şekilde odaklanacağının ve oradaki insanlara nasıl hitap edebileceğinin farkında olacaksınız.

40'lı yaşlardaki bir adam için yazılan görev, 16 yaşındaki bir kız için bir görev olarak yazılamaz.

Hashtag'ler

İyi bir hashtag kampanyası altın değerinde bir ağırlığa sahip olabilir.

Ritetag o Twitter ve Instagram söz konusu olduğunda, sosyal medya güncellemeleri için hashtagler bulmak için kullanabilirsiniz. Sadece Ritetag'ın listelerinden bana güncellemelerimin nasıl etiketleneceği konusunda fikirler verilmezken, uygulama içeriğin ilham kaynağı olarak da iş görüyor ve sosyal medya paylaşımlarım için içerik oluştururken bakmam gereken diğer konular hakkında beyin fırtınası yapmanızı sağlıyor

Ritetag

Bloglamanın Sosyal Olduğunu Hatırlayın

İnsanlar blogların sosyal medya olarak kabul edildiğini unutmuş görünüyor. Bloglamaya sadece içerik taktik olarak bakmaya eğilimliyiz.

Bloglamaya, içeriğin kanatlarını yaymak için hem kendiniz başlamak için kendi başınıza markalaşmış bir platform sunarken, en iyi sosyal stratejilerden biridir.

Blogunuzu sosyal hesaplarınızla (blogların içinde ve kendi başında olan bloglarla) daha iyi entegre ederseniz, trafik nihai olarak o kadar iyi olur. Çünkü insanlar her zaman daha fazlasını isteyeceklerdir.

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Performansını Arttırma Yolları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: sosyal medya sosyal medya emlak emlak pazarlama strateji

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar