Logo

Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu


paylaş
Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu

Güçlü bir çevrimiçi varlık modern bir emlak profesyonelinin pazarlama cephaneliğinde olması gereken bir unsurdur. Web siteniz rekabetçi bir endüstrideki etkinizi artırmak için doğru araçlar ile donatılmış mı? Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu ile bunu kontrol edebilirsiniz:

ETKİLİ EMLAK WEB SİTELERİ OLUŞTURMANIN 8 YOLU 1. DUYARLI - MOBİL UYUMLU TASARIM

Araştırma Sonuçları: Mobil internet kullanımı masaüstü bilgisayarı kullanmayı aştı .

Web siteniz akıllı telefonlarda ve tabletlerde kolay kullanılamıyorsa, zaten bir adım geride kaldınız demektir. Hareket halindeyken arama yapan kullanıcıların çoğunun web sitenize sorunsuz ulaşabilmesi için sitenizin içeriğini herhangi bir tarayıcıda, platformda veya cihazda erişilebilir hale getiren duyarlı tasarım öğeleri içermelidir.

Akıllı telefonlar ve tabletler daha küçük ekran boyutlarına sahiptir, dokunmatik girişi kullanır ve çoğu zaman değişken mobil bağlantı hızlarına inanırlar. Kullanıcılar bilgisayarlarındaki gibi bu cihazlarda web sitenizi izleme konusunda rahat olacak mı? Cihazdan bağımsız olarak rafine edilmiş bir kullanıcı deneyimi, çevrimiçi varlığınızı en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır.

Sadece bu değil, mobil cihazlar için optimize edilmiş web tasarımı için arama yapılabilirliği konusunda da kazancınız var. Google, aslında 2015'ten bu yana daha yüksek arama sıralamasına sahip olan duyarlı web sitelerine karşılık gelen bir arama algoritması kullanıyor

Duyarlı tasarım

 

2. REKLAM SAYFALARI

Emlak sitesi sahipleri için başarı, tıklama sayısı ve görüntüleme sayısı ile ölçülmez. Web sitesi potansiyel olarak yeni müşteriler haline gelebilecek potansiyel müşterileri yakalamak için etkili bir araç olmalıdır.

Kullanıcılarınızın önce bağlantı yapmadan web sitenizin izini sürmesine izin vermeyin. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu ile onları, akıllı harekete geçirici harekete geçirici unsurlar kullanarak bilgi sağlamaya teşvik edin.

Çekici ifadelerin ötesine geçin. Eylem çağrılarınızı ince fakat etkili bir şekilde yapın:

  • Düzenli ve zamanında pazar ve listeleme güncellemeleri gibi güncellemelerinize abone olmanın avantajlarını vurgulayın.
  • İzleyicinin dikkatini bir iletişim formuna yönlendiren stratejik grafikler ve düzenler tasarlayın.
  • Uzmanlığınızı sergilemek için ücretsiz kaynaklara (örneğin bir e-kitap veya pazar raporu) veya özel cep listelerine erişim sağlayın.

Sizin için bir araya gelebilmek için kullanıcılarınızın birden çok fırsata sahip olmasını sağlama önemlidir. İletişim bilgilerinizin web sitenizin her sayfasında belirgin olduğundan emin olun ve hızlı ve erişilebilir sohbetleri teşvik etmek için sosyal medya hesaplarına bağlantılar sağlayın.

Kurşun Kayıt
 

3. ÖNE ÇIKAN LİSTELER

 

En iyi evi aramak, özellikle yeni ve tanıdık olmayan bir mahalleye bakan alıcılar için bol miktarda zaman ve emek ister.

Web sitenizdeki özel sayfalardaki en iyi en iyi fırsatlarınızı ve önerilerinizi yayınlayarak kullanıcılarınız için çekici ve ilgi çekici özellik aramaları yapın. Öne çıkan listeleme sayfaları, belirli türde veya kategori kategorileri üzerinde uzmanlaşmış gayrimenkul uzmanları için çok iyi çalışır.

Bölgenizdeki en iyi lüks siteleri sergilemek ister misiniz? Yeni veya gelecekteki inşaatları vurgulamak mı istiyorsunuz? Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu ile en dikkat çekici listelerinizde spot ışığı aydınlatan özelleştirilmiş sıcak sayfalar oluşturun. Özetlemek ve ilgili bilgileri okumak için hızlı ve kolay hale getirmek için özelleştirilmiş düzenleri kullanın.

Kullanıcılarınız hayatlarını kolaylaştırdıkları için sizi sevecek.

Öne Çıkanlar Listesi
 

4. ARAMA ARAÇLARI

 

Web sitenizdeki ziyaretçilerin çoğu, hepsi olmasa da, ideal gayrimenkul alım satım fırsatlarını aramaya yönelecek. Bu nedenle, arama araçları herhangi bir gayrimenkul web sitesinde vazgeçilmez bir parçasıdır.

Bazı emlak müşterileri, diğerlerine oranla daha deneyimli ve anlayışlı davranıyorlarken, nasıl başlayacağınız hakkında hiçbir fikri olmayan insanlar da var. Farklı arama araçlarını web sitenize yerleştirmek, bu çeşitli kullanıcılara hitap etmenizi sağlayarak potansiyel müşteri kazanma şansınızı artırır.

Bu stilleri düşünün:

  • Hızlı arama araç çubukları. Kompakt ve kullanımı basit, bu ilk kez alıcılar veya çalışma alanınızı bilmeyenler için idealdir. Kullanıcıları web sitenizin her neresinde olursa olsun arama yapabilmeleri için bunları ana ekranlara ve iç sayfa kenar boşluğuna yerleştirin.
  • Gelişmiş arama sayfası. Bu arama aracının geniş aralıktaki arama parametreleri, alıcıların veya satıcıların, neyi istediklerini net bir şekilde düşünen kişiler için idealdir.
  • Etkileşimli harita arama sayfası. Bu aracın görsel yapısı, aynı bölgede veya bölgede yeniden yerleşim yapmak isteyen ev sahiplerinin yanı sıra, bir okul veya ticari kuruluş gibi belirli bir ilgi alanına yakınlaşmak isteyen alıcılara yardımcı olacaktır.
Arama araçları
 

5. KALİTELİ GÖRÜNTÜLER

 

Resimler herhangi bir web sitesinde güçlü bir unsurdur, özellikle de gayrimenkul alanında.

İyi içerik önemli bilgileri iletir ve kullanışlı, sezgisel özellikler kullanıcıların ilgisini çekmesini sağlarken görüntülerin duyguları uyandırması ve izleyicilerinin hayal gücünü yakalama gücü vardır. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu gayrimenkul uzmanları için, bu, listelemelerin genellikle tam olarak yakalanmadığı ideal yaşam senaryolarını ve yaşam biçimlerini ifade etmesi anlamına gelir.

Görüntüler, bir web sayfasındaki metin bloklarının monotonluğunu da kırmaktadır. İlgili resimlerin stratejik yerleştirilmesi, içeriğinizin okunabilirliğini etkili bir şekilde artırabilir.

Stok fotoğrafları ve video çekimleri her zaman web siteniz için seçebileceğiniz uygun maliyetli ve uygun bir seçenektir. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu ile profesyonel fotoğrafçılık ve videografya yatırımı, daha otantik, daha kişiselleştirilmiş ve daha güvenilir bir his yaratmada uzun bir yol kat edebilir.

Kaliteli Görüntüler
 

6. BASİT NAVİGASYON

 

Web siteniz 3 tıklama kuralını takip ediyor mu? Web tasarımında üçü (gayri resmi olarak) bir kullanıcının ihtiyaç duyduğu herhangi bir içeriği veya bilgiyi bulması için gereken en iyi tıklama sayısını belirtir.

3 tıklama kuralı hiçbir şekilde zor bir kural değildir, ancak şu fikri görürsünüz: Müşterileri mutlu etmek için hızlı, kolay ve kullanışlı anahtardır.

Web sitenizin gezinme yapısını nasıl düzene sokacağınıza dair fikirlere mi ihtiyacınız var?

  • Sabit başlıklar, web sitenizin ana bölümlerini her zaman görünür tutuyor.
  • Açıklayıcı, konu odaklı etiketler ziyaretçilerinize genel etiket bölümlerinden daha iyi rehberlik eder. SEO için de harika.
  • Açılır menülerden kaçının . Kullanıcı dostu değil, arama motoruna uygun değildirler.
  • Menü öğelerinizi yedi ile sınırlayın .
  • Kullanıcılara sitenizin bölümlerinin her sayfanın en altındaki bölümüne genel bir bakış sunmak için yağ dipnotlarıekleyin ; buradaki linkler ana içeriğinizin dikkatini dağıtmaz.

 

Basit Navigasyon
 

7. GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

 

Kelimelerinin gücünü hafife almayın. Emlak sektöründe, parlayan bir müşteri yorumu veya tanıdık bir ağ bağlantısı, seçici bir potansiyel müşterinin gözünde sizi ilişkilendirmek için anahtar olabilir.

Web sitenizde - hem ana sayfanızın bir bölümünde - tam bir sayfayı birkaç seçim referansına atayın. Benzersiz güçlü yanlarınızı bir emlakçı olarak vurgulayan ifadeleri ve unutulmaz anekdotları seçin. Memnun müşterilerinizden bazılarını, tercihen kendilerine güven altına almanıza yardımcı olduğunuz evden video referansları kaydetmelerini isteyin.

Özellikle yerel topluluğunuzda kilit ortaklara sahipseniz, önemli üyeliklerini de listeleyin. Bilinen şirketler ve markalarla bağlantı kurmak, inanılırlığınızı anında artıracak ve iş ortaklarınız web sitenizde bunları kabul ettiğinizden kesinlikle memnun olacaklardır.

 

Görüşler ve Kaynaklar
 

8. FAYDALI KAYNAKLAR

 

Web sitenizde sunduğunuz bilgilerin mülk listeleri ile sınırlı olmadığından emin olun. Bunun yerine, tüm potansiyel müşterilerinizin ihtiyaçları için tek elden alışveriş yapın.

Web sitenizi, sizi yerel bilgi için en iyi kaynak haline getirecek bilgilendirici bölümlerle paketleyin. Şu örnekleri göz önünde bulundurun:

  • Alıcı ve satıcı rehberleri. Gayrimenkul işlemleri çekici ve ezici olabilir, bu nedenle okuyucularınıza süreç boyunca onları yatıştırmaya yönelik bir şeyler verin.
  • Kredi hesaplayıcısı. Alıcıların karşılayamayacakları bir mala girmekten kaçınmalarına yardımcı olun. Yerleşik bir kredi hesap makinesi, alıcıların beklentilerini kontrol altında tutabilir.
  • Ev değerlemesi. Mülk değerinin muhtemel bir tahmini için, bir satıştaki getirilerini en üst düzeye çıkarabileceklerini belirtin.
  • Düzenli pazar raporları. Savvy mülk sahipleri ve yatırımcıları bir hamle yapmadan önce piyasada göz kulak olabilir. Piyasa raporlarını web sitenizde yayınlayarak bilgilendirilmesini sağlayın - ve geri dönün.
  • Yaşam tarzı rehberleri ve bloglar. Potansiyel alıcılar her zaman yakında bir parçası olabilecek yerel yaşam tarzlarına bir göz atın. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu ile bir blog oluşturarak, web sitenizde, ayrıntılı mahalle açıklamaları, yaşam tarzı kılavuzları ve önemli turistik yerler ve etkinlikler gibi ilgi çekici çeşitli konular hakkında yazabileceğiniz çok yönlü bir bölümdür.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu nedir?

Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Etkili Emlak Web Siteleri Oluşturmanın 8 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar