Logo

Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar


paylaş
Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar

Günümüzde birçok insan emlak arayışlarını internet üzerinden yapmayı ve daha sonra bir emlakçıyla iletişim kurmayı tercih ediyor. Bu yüzden emlakçıların, evleri çevrimiçi araçları kullanarak pazarlamasıyla büyük avantajlar elde edebilirler. Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar sizelere birçok yeni müşteri getirecektir.

Emlakçılar çevrimiçi olmalı ve işlerini artırmak amacıyla itibarı lehine kullanmalıdırlar. Aşağıda, Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar için öneriler bulunmaktadır.

Web Sitesi Oluşturun

Web sitesi olmayan bir emlak firması günümüzde düşünülemez ancak yine de hatırlatalım sadece bir web sitesine değil profesyonel bir web sitesine ihtiyacınız var. Yavaş yüklenen sayfalar ve fotoğraflar, kötü görünen tasarım, birbiriyle ilgisi olmayan renkler insanları anında web sitenizden kaçıracaktır.

Amacınız web siteniz aracılığıyla insanlara kurumsal bir marka olduğunuzu sezdirmek ve onlara ev satmak veya ev kiralamak olmalı.

Siteniz, alıcıların ve satıcıların emlak çıkarlarını gerçekleştirmelerinde yardımcı olan işlevsel parçaları içermelidir. Bu yüzden profesyonel bir web tasarım ajansıyla çalışmalısınız. Firmamız emlak web sitesi konusunda uzman bir kadroya sahiptir. Size sadece bir web sitesi değil evlerinizi kolaylıkla pazarlayabileceğiniz bir platform sunuyoruz.

Mobil arama özellikleri, harita arama, blog'tan gelen son haberler, alanla ilgili bilgiler, cazip ev listeleri, referanslar ve ev alıcıları etkileyebilecek diğer öğeleri içerir.

Ayrıntılı Biyografi Bilgilerini Doldurun

Web sitenizin "hakkında" sayfası, sosyal profiller, yazar profilleri ve markanızı tanıtmaya çalıştığınız başka herhangi bir yerde ayrıntılı biyografik ve profesyonel bilgiler sağladığınızdan emin olun. Önemli bir çevrimiçi varlığı oluşturmak için deneyiminiz, web sitenizin URL'si, ödül veya özel tanınmışlık ve diğer materyal dahil edilmelidir.

Yerelleştirilmiş SEO kullanın

Başlıktaki bağlantıya tıklayarak yerel SEO'nun faydalarını ve nasıl yapacağınızı ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz. Arama motoru optimizasyonu, yalnızca yerel açıdan oynuyorsa, emlakçılara fayda sağla . Konum bölgenize dayalı anahtar kelimeleri, reklamları, haritaları ve operasyon bölgenizle, sitenizdeki ve diğer çevrimiçi etkileşimlerde bulunan diğer özellikleri kullanarak, web sitenizin Google arama sonuçlarında daha yüksek  sırada yer aldığını garanti eder.

Sosyal Medyaya Katılın

Kendileri için bir isim yaratmak isteyen Emlakçılar sadece Facebook , Twitter ve Pinterest gibi sosyal medya platformlarına katılmakla kalmıyor. Onlara öncelik veriyor ve sayfalarıyla sürekli ilgileniyorlar.

Şunu hatırlatmak isteriz emlakçılar için sosyal medya araştırması yaparken en sık karşılaştığımız hata sosyal medya profillerine konulan emlakçı fotoğrafları. Lütfen emlak firmanızın kurumsal sayfasına kendi fotoğrafınızı değil emlak logonuzu koyun. Web siteniz, sosyal medya hesaplarınız logonuzla tutarlı olmalı ki kurumsal bir firma olarak algılanın. İnsanlar sırf fotoğrafınızı itici bulduğu için sizinle iş yapmak istemeyebilir ve daha kurumsal görünen rakibinizi tercih edebilir.

 

Blog Yazın

Bloglar, potansiyel müşterilere değerli bilgiler sunmanın yanı sıra SEO'ya da yardımcı olur. Başlıktaki bağlantıya tıklayarak  emlak bloglarının nasıl olamsı gerektiğini ayrıntılı şekilde inceleyebilirsiniz. Sosyal medyada paylaşım yapmak ve yeni potansiyel müşteriler oluşturmak için harika bir yol. Hedef kitlenizin okumak isteyeceği, emlakla haberlere ve zamanlı konulara bakın.

Örneğin 2017'de emlak fiyatları nasıl olacak? Kiralarda artış var mı? Evden sözleşme bitmeden çıkarılmak istenen kiracılar neler yapabilir? gibi insanların merak ettikleri konuları yazabilirsiniz.

Siteleri Listeye Alma

Sahibinden, Milliyet Emlak ve diğer üst mülk listeleri; alıcılar ve satıcılar tarafından milyonlarca kez ziyaret ediliyor. Bu kaynaklar ve onlar gibi diğerleri web varlığınızı yeni seviyelere taşıyabilir ve çevrimiçi portföyünüzü genişletebilir.

Listeleme İçeriğinizi Düzenleyin

İçeriğinizi özenle hazırlayın. Evlerin sadece özelliklerini yazarak geçmeyin. Ayrıntılar verin örneğin çocuklu bir aile için uygun mu? Okula yakın mı? Spor salonuna yakın mı? Bunlardan bahsedin.

Videoları Kullanın

Gayrimenkul videoları çekerek insanların dikkatini çekebilirsiniz. Hatta bunu viral reklam oluştuma yöntemi olarak kullanabilirsiniz. Başlığa tıklayarak emlak videolarının nasıl oluşturulabileceğini ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz.

E-posta Pazarlamasını Başlatın

Bu, Emlakçılar  için pazarlamanın en karlı biçimlerinden biridir. Özellikle popüler listeleme sitelerinden e-posta adresleri topluyorsanız, her şeyden daha iyi işe yarayabilir. Buradaki anahtar, spam gelen kutularını önlemektir. Bunun yerine, dönüştürme gücüne sahip kaliteli reklamlar ve bültenler sunmaya çalışın .

Profesyonel Fotoğrafçı Kiralayın

Çevrimiçi varlığınız öncelikle görünüşlerle temsil edilecektir. İçeriğiniz tüketiciler üzerinde güçlü bir izlenim yaratırken fotoğraflar çoğu insanın hatırladığı şekildedir. İsterseniz yazımızı okuyarak kendiniz profesyonel fotoğraflar çekebilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlakçılar İçin Satışları Arttıracak Çevrimiçi Araçlar yazımıza yorum bırakabilirsiniz. 

 

Etiketler: emlak pazarlama emlak dijital pazarlama çevrimiçi pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar