Mağazanızın Kolay Bulunması İçin Yerel Arama Kullanma
İş yeriniz açık ve müşterilerin gelmesini bekliyor. Herhangi bir küçük işletme sahibi gibi siz de insanların iş yerinizi nasıl bulup geleceğini merak ediyorsunuz ancak meraklanmayın! Mağazanızın Kolay Bulunması İçin Yerel Arama Kullanma size bir çok müşteriyi getirecektir.
Potansiyel müşterilerle etkileşim kurmak ve mağazanıza çekmek için birçok yol vardır. Trafik sesini duyurmanın en az bilinen, ancak kritik önem taşıyan yollarından biri yerel arama yöntemidir .
Günümüz dünyasında bir mağazanın olması piyasada rekabet etmek için yeterli değildir. Çevrimiçi varlığınızı ve itibarınızı yönetmek, potansiyel müşterilerin mağazanızı bulmalarını kolaylaştırırken işletmenizin itibarını arttırır.Yerel aramayı avantajlı bir şekilde nasıl kullanacağınızı anlamak, işletmenizi arama sonuçlarının üstüne gelmesini sağlar ve istediğiniz trafiğini işletmenizin bulunduğu yere sürükler.
Mağazanızın Kolay Bulunması İçin Yerel Arama Kullanma
Her web sayfasına telefon numarası ve adresini ekleyin
Bu, gerçekten işe yarayacak basit bir yöntemdir. İş yerinizin telefon numarasını ve adresini web sitenizin her sayfasına eklemek arama sıralamanızı geliştirecektir. Kişi bilgileriniz, arama motorlarına konumunuzla ilgili verileri verir ve işinizin belirli bir sorgu için uygun olup olmadığına karar vermelerini kolaylaştırır.
Web sitemizde olduğu gibi hangi sayfaya girerseniz girin üst tarafta iletişim bilgileri her zaman görülebilir.
Bu bilgileri ekleyerek web sitenizi bir billboard gibi göstermek zorunda değilsiniz. Bu tür bilgiler için ideal yer web sitenizin üst bilgi veya alt bilgisidir. Bu alanlar, iletişim merkezi olarak bilinir hale geldi ve web sitesi ziyaretçileri, önce bir telefon numarası, adres veya e-posta adresi ararken bu yerlere genellikle bakıyor.
Yerleşik bir coğrafi site haritası ekleyin
Bulunduğunuz sırada, gömülü bir coğrafi site haritası atın, böylece arama motorları gerçekten işletme konumunuzu tam olarak görebilir. Daha önce bir coğrafi site haritası duymadınız mı? Web sitenizin arama motorlarına yerel bilgi göndermesine olanak sağlayan bir arka plan formu.
Bir coğrafi site haritası, işletmenizin yerel bir işletme olduğunu doğrular ve arama sıralamanızı geliştirir. Mağazanız için tam da budur! Bu bilgiler sayesinde, işiniz doğru yerel aramalarla gösterilirken farkındalık ve satışları da beraberinde getirir.
Web sitenizin mobil cihazlara uygun olduğundan emin olun
Web sitenizden bahsetmek, mobil ortam için optimize etmek, iyi yerel arama için bir başka önemli faktördür. Bir web sitesi optimize edildiğinde, cihaz ne olursa olsun, web sitesi istediğiniz gibi görünür demektir. Tutarlı bir görünüm vererek, işletmenizin ne kadar inandırıcı olduğunu vurgular ve görüntüleyenlerin içeriklerini okuma ve kullanma imkanı verir; bu da genellikle mağaza ziyaretleri ve satışlara neden olur.
Duyarlı tasarımı sayesinde birçok yeni müşteri kazanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken bizimle iletişime geçmek. Geri kalanı halledeceğiz ve web sitenizin herhangi bir ekran boyutunda en iyi şekilde görüneceğini garanti edeceğiz.
Yerel dizinlerde listelenme
İşletmenizi yerel dizinlerde listeye almak, mağaza trafiğini artırmanın başka bir yoludur. Yerel dizinleri endeksleriniz, bulunduğunuz yere dayalı işinizde şirketiniz yere özgü aramalarda görünmeye başlar. Çevrimiçi yerel işletmeler için nasıl aradığınızı düşünün. Muhtemelen sektörü ve yeri araştırıp, en çok listelenen işletme web sitelerini gezinirsiniz. Bunun nedeni işletmelerin yerel dizinlerinde listelenmesidir.
Yorum isteyin
Sosyal kanıt, bugünün iş dünyasındaki her şeydir. İşletmelerin tarafsız görüşleri ve değerlendirmeleri, müşteri katılımını ve dönüşümünü yönlendiren şeylerdir. İşletmenizin sosyal kanıtıyla yararlanmak için, web sitenizde veya Yelp ve Google Haritalar gibi üçüncü taraf bir sayfada yer alan müşteri yorumlarını isteyin.
Bu incelemeler, potansiyel müşterilere işletmeniz için daha iyi bir fikir vermekle kalmıyor, aynı zamanda çevrimiçi varlığınıza bir etkileşim parçası ekliyorlar. Bir arama sonucu sayfasında göze çarpan şekilde görüntülenen incelemelerin, bulunanlardan daha fazla tıklama getirdiği biliniyor. Bilindiği gibi, web siteniz ne kadar çok tıklarsa, o kadar çok insan işletmeniz hakkında bilgi sahibi olur ve mağazanızı ziyaret etme olasılığı artar.
İncelemelerle ve özellikle de saha dışı incelemelerle ilgili önemli bir husus, izlenmesi gerektiğidir. İnsanların işletmeniz hakkında nereye gittiğini düzenli olarak kontrol edin ve kaygıları veya soruları zamanında yanıtlayın. Çevrimiçi itibarınız marka bilinirliği ve müşteri dönüşümü için çok önemlidir; Kötü gözden geçirme veya iletişim eksikliği marka imajınızı mahvetmesine izin vermeyin.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Mağazanızın Kolay Bulunması İçin Yerel Arama Kullanma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.