Facebook’un ne kadar popüler olduğunu kanıtlamak için çeşitli araştırma sonuçlarını sunmaya gerek yok. Şöyle bir çevremize baksak bile Facebook’un Türk halkı tarafından...Devamı
Küçük bir işletme olarak, ekibiniz olsun olmasın ofisten uzak olduğunuz zamanın dikkatli şekilde ele alınması gerekir. Tatilde olmanız demek sosyal medya etkinliklerinize ara...Devamı
Her işletmenin bir sosyal medya hesabı mutlaka olmalı diyoruz. Ancak sosyal medya sahibi olan işletmeler hesaplarını açtıktan sonra ne paylaşacakları konusunda kararsız...Devamı
Web Sitenizin Neden Bir SSS Sayfasına İhtiyacı Var? Potansiyel müşterilerin çok sayıda sorusu vardır. Ne sattığınızın ve maliyetinin ne olduğunu bilmenin yanı...Devamı
İşletmenizi ayakta tutabilmek için müşterilerinizi düzenli olarak işletmenize bağlamak önemli bir yere sahiptir. Elbette, işiniz için bir Facebook sayfası oluşturabilir ve onları takip...Devamı
Günün herhangi bir anında bir emojiyle karşılaşmanız mümkün. Arkadaşınıza mesajla bir kalp veya e-postayla gülümseyen bir surat gönderebilirsiniz ve bir tweette uzun...Devamı
İşletmeniz veya kendiniz için yeni bir web sitesi inşa ettiniz ve tüm işlemler halledildi: önemli bilgiler, çarpıcı görüntüler ve ilgi çekici içerikler....Devamı
İşletmenizi büyütmek ve erişiminizi genişletmek için bazı dijital pazarlama stratejileri uygulamaya hazırsınız. Ancak bir web sitesi, wp_betawpposts, e-posta, sosyal medya mesajı veya...Devamı
E-ticarette Güven Damgası almak isteyen kişiler, kişisel veri ve ödeme bilgisi içeren her türlü işlemin gerçekleşebilmesi için gerekli sertifikalara sahip olduğunu temin...Devamı
İşletmenizi markalaştırmak için araştırmalar yaptıysanız, bir markanın gücünün ölçülebildiği altı kriter olduğunu biliyorsunuz: Tanıma, tutarlılık, duygu, benzersizlik, uyarlanabilirlik ve yönetim. Markalaşmada Tutarlılığın Önemi ise...Devamı