Logo

Google Uyumlu Web Sitesi


paylaş
Google Uyumlu Web Sitesi

Çoğu insan dünyanın her yerinde her tür ürünü aramak için Google, Yahoo, Bing ve benzerlerini kullanır. Dolayısıyla, web sitenizdeki trafiğin çoğunluğu arama motorlarındaki organik aramalardan gelir. Bu, bir içerik yönetim sistemi seçerken SEO'nun sizin için en önemli konular arasında olmasının gerekliliğidir. Google Uyumlu Web Sitesi istiyorsanız CMS yani yönetim panelinizin buna uygun olduğundan emin olmalısınız.

Arama motoru optimizasyonu için hazır bir Google Uyumlu Web Sitesi CMS seçmenize yardımcı olacak bazı özellikler şunlardır:

 

1. Sayfa Başlıklarınızı Ve Meta Verilerinizi Özelleştirme Yeteneği

İyi birGoogle Uyumlu Web Sitesi yönetim paneli, başlıkların ve Meta açıklamanın değiştirilmesine izin veren bir programdır.

Başlık etiketi, Google sonuçlarında bir bağlantı olarak görünen bir metindir. Arama motorunun sayfanın neyle ilgili olduğunu belirlemesi için önemli anahtar kelimeler içermelidir.

Meta açıklama, arama motoru sonuçlarında açıklama olarak görünen metindir.

 

2. CSS Yerleşik Gezinme Menülerinin Ödenmesi

Gezinme metnini web sitenizde güncelleyebilme özelliği, bir Google Uyumlu Web Sitesi CMS'nin içermesi gereken bir diğer önemli özelliktir. Açılır menüler, ziyaretçilerin bir web sitesinin ana sayfalarına başvurmaları için bir gezinme noktası görevi görür. Arama motoru örümceklerinin bu menüleri tarayabilmesi ve dizine eklemesi çok önemlidir. İşlemdeki sorun ve hataları önlemek için açılır menülerden JavaScript yerine CSS oluşturulduğundan emin olun.

 

3. URL Yapısı Geliştirme Yeteneği

 

Seçtiğiniz Google Uyumlu Web Sitesi CMS’nin arama motoru dostu URL’ler ürettiğinden emin olun. Birçok sistem, arama motoru örümceklerinin okuyabileceği ve sayfadaki içeriğin neyle ilgili olduğunu yorumlayabilen web sayfaları için URL'ler üretir.

Örneğin: www.urlstructure.com/index.php?category_id=125&page_id=78

Öte yandan, iyi bir CMS sistemi aşağıdaki gibi SEO dostu bir URL oluşturmanıza izin verir:

www.urlstructure.com/CMS/SEO-uyumlu

Arama motoru sıralamalarınızı önemli ölçüde artırabileceğinden, ürün veya hizmetinizi temsil eden anahtar kelime odaklı URL'ler oluşturmak önemlidir.

 

4. Başlıklar Oluşturma

İnternette birden fazla aynı içerik olduğunda, arama motorlarının hangi versiyonun belirli bir arama sorgusuyla daha alakalı olduğuna karar vermesi zordur. Yinelenen içerik sorunlarını önlemenin en iyi yolu kanonik etiketler kullanmaktır.

İki sayfa aynıysa, kanonik etiket, iki özdeş sayfadan hangi URL'yi kullanacağını arama motoru örümceklerine bildirmek için kullanılabilir. Bir SEO'dan daha iyi yararlanmak için, her bir sayfada bu etiketi eklemenize ve özelleştirmenize izin veren bir Google Uyumlu Web Sitesi CMS sistemi seçin.

 

5. XML Site Haritalarını Yönetme Ve Güncelleme Yeteneği

XML site haritası, tüm yayınlarınızı ve sayfalarınızı bulmanıza ve kolayca dizine eklemesine yardımcı olmak için Google Uyumlu Web Sitesi URL'lerin arama motorları için tasarlanmış yapısal bir listesidir. Sayfalarınız hakkında arama motorlarına bilgi vermenin en kolay yollarından biridir. Google Uyumlu Web Sitesi geliştirmeye yardımcı olmak ve sitenizdeki tüm önemli sayfaların taranıp dizine eklendiğinden emin olmak için sitenizin güncel bir XML site haritasına sahip olması önemlidir. Bir web sayfası her eklendiğinde veya sitenizden kaldırıldığında otomatik olarak bir site haritası oluşturacak bir CMS seçin.

 

6. CMS İçeriğinde Çerçeveleri Desteklemiyor

Çerçeve, başka bir Google Uyumlu Web Sitesi HTML belgesinin görüntülenebileceği belirli bir alanı tanımlayan bir HTML öğesidir. Arama motorlarının kareleri ve dizin çerçeve içeriğini anlaması zor. Böylece kareleri kullanmak sitenizi arama motorlarında bulmayı zorlaştıracaktır. Bu nedenle, içerik sunmak için çerçeveler kullanmayan bir Google Uyumlu Web Sitesi CMS'si tercih edin.

 

7. 301 Yönlendirmeleri Ve Kaçınmaları Önler 302

İki ana yönlendirme türü vardır: 302 Geçici Yönlendirme ve 301 Kalıcı Yönlendirme. 301 yönlendirmesi, web sayfası yeniden yönlendirmesi için en etkili yöntemdir. Bağlantı bağlantısı aktarmadıkları için 302 yönlendirmelerden kaçınılmalı ve bu nedenle tekrarlanan içerik sorunlarına neden olabilir.

Örneğin, 'SEO özelliklerine sahip Google Uyumlu Web Sitesi CMS' için iyi görünen bir sayfanız olduğunu, ancak URL'sini değiştirmek istediğinizi varsayalım. Bunu yapmak için yeni URL ile yeni bir sayfa oluşturun ve eski URL'yi 301 yönlendirmesini kullanarak yeni olana yönlendirin. Bu, önceki URL’nin SEO kredisini yenisine iletecektir.

Arama motoru sıralamalarını sürekli olarak geliştirmek için anahtar kelimelerin ve web sitesi içeriğinin sürekli olarak eklenmesi ve değiştirilmesi gerekir; böylece büyüme ihmal edilmez veya ihmalden düşmez. Ayrıca, bağlantı stratejinizi incelemek ve gelen ve giden bağlantılarınızın işletmenizle alakalı olduğundan emin olmak istersiniz. Bir blog, ihtiyaç duyduğunuz gerekli yapı ve içerik ekleme kolaylığını sağlayabilir. Hosting şirketiniz genellikle bir blogun kurulumu / kurulumu konusunda size yardımcı olabilir.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar