Logo Web Tasar覺m

Medanis Blog

E-ticaretle Almanya'ya Nasıl Ürün Satabilirsiniz?

E-ticaretle Almanya'ya Nasıl Ürün Satabilirsiniz?

Almanya, dünyadaki en büyük e-ticaret pazarlarından birine sahiptir ve Avrupa'daki en büyük e-ticaret müşteri potansiyelinden yararlanır.  Almanya net bir şekilde e-ticarette kıta lideridir.  Tahmin etmeye çalışın - 40 milyondan fazla sayısal alıcıyı (yerli nüfusun yüzde 50'sinden fazlasını) bulabilirsiniz ve gerçekten önemli olan - e-ticaret pazarı halen hızla büyümektedir.

(devamını oku)
E-ticaret Sitelerinde Kredi kartı Ödeme Sistemleri: Güvenli Form

E-ticaret Sitelerinde Kredi kartı Ödeme Sistemleri: Güvenli Form

E-ticaret Sitelerinde Kredi kartı Ödeme Sistemleri: Güvenli Form kolay, kullanışlı bir yöntemdir ve çoğunlukla küçük işletmeler tarafından kullanılır. "E-ticaret Sitelerinde Kredi kartı Ödeme Sistemleri: Güvenli Form", bu entegrasyon türü için kullanılan tek ismi değildir.  Farklı sağlayıcıların aynı hizmet için farklı isimleri vardır.

(devamını oku)
Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu

Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu

İnsanlara bir şeyler teklif etme biçimi de bir iş stratejisinin değerli bir parçasıdır.  Bu yazıda muhtemel müşterileri hizmet almaya teşvik etmenize yardımcı olabilecek 11 yöntemi okuyacaksınız.  Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu ile daha fazla müşteriyi ikna edebilirsiniz.

(devamını oku)
Çevrimiçi Ödemeler 2018 - Nasıl Doğru Yapılır?

Çevrimiçi Ödemeler 2018 - Nasıl Doğru Yapılır?

Çoğumuz yeni bir yıl başlamadan önce özel ve iş hayatımızın daha da iyi olması için bir önceki seneyi gözden geçiririz ve yeni kararlar alırız.  2018 yılına birkaç ay kalmışken düşünelim: çevrimiçi ödeme işlemenizi daha sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmek için yapılabilecek başka bir şey var mı? Bu yönde attığınız ilk adımlarınızı atarsanız, çevrimiçi ödemeleri en mantıklı şekilde nasıl uygulayabilirsiniz? Çevrimiçi Ödemeler 2018 - Nasıl Doğru Yapılır? Çevrimiçi Ödemeler 2018 - Nasıl Doğru Yapılır? Listemize bir göz atın ve bu sene çevrimiçi işiniz için yapabileceğiniz başka bir şey olup olmadığını kontrol edin.  Belki de bazı değişiklikler yapmanın vakti geldi.

(devamını oku)
İndirim Psikolojisi

İndirim Psikolojisi

İndirimler, özellikle insanların belirli bir ürünü satın almak istediklerinde herkesin kullandığı bir şeydir. İndirimlerle her yerde karşılaşabilirsiniz ve indirim yapmanın birçok farklı yolu vardır.  Bu yazıda, indirimler psikolojisine gireceğiz ve çoğu insana yönelik hangi indirimlerin en iyi sonucu vereceğini inceleyeceğiz.

(devamını oku)
E-ticaret Sitenizde Neden Blog Olmalı?

E-ticaret Sitenizde Neden Blog Olmalı?

Neden çok sayıda e-ticaret sitesinde blog var? E-ticaret sitesi sahipleri yazılar yazmayı seviyor mu? Muhtemelen değil.  Bloglama eğlenceli olsa da, aynı zamanda mükemmel bir pazarlama ve SEO stratejisidir ve bu nedenle, e-ticaret sitesi sahipleri bir blog başlatıyor.  Burada, bloglamanın neden bu kadar harika bir pazarlama ve SEO stratejisi olduğunu açıklayacağız.

(devamını oku)
Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin

Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin

E-ticaret sitelerinin müşterileri etkilemek için kusursuz bir tasarım, kullanıcı arabirimi ve eşsiz kullanıcı deneyimi içermesi gerekir.  Web siteniz gayet net görünüyor ve sezgisel görünüyorsa, kullanıcıların web sitenizde vakit geçirmesi ve sonunda ürünlerinizi veya hizmetlerinizi satın alma olasılığı daha yüksektir.  Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin ve satışlarınızı arttırın.

(devamını oku)
Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin

Garip Ürünlerle E-ticaret Sitenize Müşteri Çekin

Şu bir gerçek ki siz hangi pazarlama araçlarını kullanıyorsanız rakipleriniz de onları kullanıyor.  Çoğu e-ticaret işletmesi, trafik almak için aynı kanallara güveniyor, neredeyse herkes onları aynı şekilde kullanmaya çalışıyor. Bu, yalnızca belirli bir kanalda üstün olanların egemen olacağı anlamına gelir ve bu pazarın sadece %10-20'si.

(devamını oku)
En İyi WordPress Pazaryeri E-ticaret Temaları

En İyi WordPress Pazaryeri E-ticaret Temaları

WordPress ve sayısız e-ticaret temaları sayesinde ürünlerinizin çevrimiçi satışını yapmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. "Ancak satacak ve ek gelir elde etmek isteyen ürünleriniz yoksa ne olacak?" veya "Tüm o ürün tedariği ve kargolama süreciyle ilgilenmek istemiyorsanız ne yapacaksınız?" Gittigidiyor veya Letgo benzer bir çevrimiçi pazar oluşturmak sizi tüm bu güçlüklerden kurtaracaktır.  En İyi WordPress Pazaryeri E-ticaret Temaları içinden birini seçerek profesyonel bir e-ticaret sitesine sahip olabilir ve kendi işinizin patronu olabilirsiniz.

(devamını oku)
Google Alışveriş'te Daha Az Harcayarak Daha Fazla Kazanabilirsiniz

Google Alışveriş'te Daha Az Harcayarak Daha Fazla Kazanabilirsiniz

Ürün aramalarının üçte birinden fazlası Google'da başlıyor. Sadece herhangi bir aramadan bahsetmiyoruz özellikle "ürün aramadan" bahsediyoruz.  Yani Google, satın almaya hazır bir tüketici karşısında ürün almaya çalışan herkes için öncelikli reklamcılık arenasıdır.

(devamını oku)
E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri

E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri

E-ticaret siteniz varsa bazen müşterilerinizin gerçek insanlardan oluştuğunu unutabilirsiniz. Klasik pazarlamada hangi yöntemler kullanılıyorsa e-ticarette de bilişsel önyargılar, ikna teknikleri, psikolojik teoriler kullanılmalıdır.  E-ticarette Daha Fazla Ürün Satma Teknikleri ile artık e-ticaret sitenize gelen insanların daha fazlasını ürünlerinizi almak için ikna edebileceksiniz.

(devamını oku)
E-ticaret Siteniz İçin Mükemmel SSS Sayfası Hazırlama Yöntemleri

E-ticaret Siteniz İçin Mükemmel SSS Sayfası Hazırlama Yöntemleri

Müşterileriniz e-ticaret sitenizden günün 24 saati ve haftanın 7 günü alışveriş yapabilir. Gece 1'de aldığı bir ürün hakkında size ulaşmak isteyebilir. Belki kargoyla ilgili belki de iade şartlarıyla ilgili merak ettiği konuları sormak isteyecek.

(devamını oku)
Ürün Sayfalarınızı Daha İyi Yapmanın 10 Yolu

Ürün Sayfalarınızı Daha İyi Yapmanın 10 Yolu

Ürün kategorisi sayfaları, internetten alışveriş yapan müşterilerin yolculuğunda önemli bir rol oynar; ürünleri filtrelemek için bir merkez işlevi görür.  Ürün Sayfalarınızı Daha İyi Yapmanın 10 Yolu ile ürün sayfalarınızı pazarlama kurallarına göre dizayn edebilir ve satışlarınızın artmasını sağlayabilirsiniz. İyi yapılmış bir ürün kategorisi sayfası, iyi bir alışveriş deneyimine katkıda bulunur, satın almalara teşvik eder ve arama motorlarına dizine eklenebilir açılış sayfaları sunar.

(devamını oku)
Google'ın Benzer Ürün Özelliği Kullanımda

Google'ın Benzer Ürün Özelliği Kullanımda

Google'ın yeni "benzer öğeler" özelliği açıklandı ve gün geçtikçe popülerlik kazanıyor.  Bu özellik, kullanıcıların satın almak isteyebilecekleri benzer ürünleri bulmak için bir aramada görüntülenen bir resme tıklama imkanı verir. Bu yeni özelliğin, yalnızca diğer arama motorlarının ve web platformlarının algoritma kullanmasına neden olabilecek bir eğilimin başlangıcı olduğunu varsayabiliriz.

(devamını oku)
Neden İnternetten Telefon Kılıfları Satmıyorsunuz?

Neden İnternetten Telefon Kılıfları Satmıyorsunuz?

Bu başlık sizi biraz şaşırtmış olabilir. Neden İnternetten Telefon Kılıfları Satmıyorsunuz? sorumuza "Neden internetten telefon kılıfı satacakmışım?" diye bir cevap vermiş olabilirsiniz. Yazımız internetten ek gelir sağlamak isteyen, mevcut işini devam ettirirken ek bir işe ihtiyaç duyan, internetten ürün satmak isteyen ama basit bir şeyler olsun diyenler için hazırladık.

(devamını oku)
2017 E-ticaret Eğilimleri ve İpuçları

2017 E-ticaret Eğilimleri ve İpuçları

2017 E-ticaret Eğilimleri ve İpuçları neler olacak? Birçok işletme sahibi ve girişimcilerin kendilerine sormaları gereken bir soru aslında. Bu soruya uzmanlar ve profesyonel pazarlamacılar bile yatırım yapıyor. Perakende ticaret trendlerine ve 2017'ye ilişkin ipuçlarını göz önünde bulundurmak sizi rakiplerinizin bir adım önüne geçirecektir.

(devamını oku)
Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Başarılı Bir E-ticaret Sitesinde Neler Olmalı?

Çevrimiçi ürün satışı karlı bir girişim olabilir. Ancak deneyen bireyler ve şirketler bunun kolay bir iş olmadığını anlıyorlar. Çevrimiçi perakendecilikle ilgili basitlik kadar karmaşıklıklar da var.

(devamını oku)
E-ticarette Güven Damgası

E-ticarette Güven Damgası

E-ticarette Güven Damgası almak isteyen kişiler, kişisel veri ve ödeme bilgisi içeren her türlü işlemin gerçekleşebilmesi için gerekli sertifikalara sahip olduğunu temin etmek zorunda. Bu firmalar iflas ederse veya faaliyetlerine son verirlerse güven damgaları iptal edilcek. Peki "güven damgası" nedir? E-ticarette Güven Damgası  tanımı: "E-ticarette asgari güvenlik ve hizmet kalitesi standartlarına uyan hizmet ve aracı hizmet sağlayıcılara verilen elektronik işaret" olarak belirlendi.

(devamını oku)
Aksaray E-ticaret

Aksaray E-ticaret

E-ticaret sitenizden çok fazla para kazanabilirsiniz. Sadece web sitenizin kaliteli ve profesyonel olduğundan emin olmalısınız.  Aksaray E-ticaret sitenizde bir e-ticaret sitesinde bulunması gereken özellikler var mı? Eksikleriniz neler? Bunları tespit ederek daha çok kazanabilirsiniz.

(devamını oku)
Kırıkkale E-ticaret

Kırıkkale E-ticaret

E-ticaret sitenizde bulunması gereken birçok özellik mevcut.  Kırıkkale E-ticaret sitenizde bulunması gereken başlıca özellikler:Açılma HızıArama Motoru OptimizasyonuKullanılabilirlik ve İşlevsellikİçerikKaliteli TasarımAçılma hızı her web sitesi için önemli bir konu ancak e-ticaret siteleri için ayrı bir önemi var. E-ticaret siteleri üzerinde yapılan araştırmalara göre 3 saniyede yavaş açılan e-ticaret siteleri %40 oranında müşteri kaybediyor.

(devamını oku)