Logo

Medanis Blog

Küçük İşletme İşlemlerinizi Optimize Etme

Küçük İşletme İşlemlerinizi Optimize Etme

Her küçük işletme sahibi aynı anda on farklı görevi yapmak için çalışır.  Günümüzde yeni yazılım ve araçlar, iş otomasyonu işlemlerini kolaylaştırmaktadır.  Operasyonunuzun boyutuyla ne olursa olsun, zamanınızı optimize edecek pek çok araç ve strateji vardır.

(devamını oku)
Küçük İşletme Sahipleri için Bütçeleme Önerileri

Küçük İşletme Sahipleri için Bütçeleme Önerileri

Küçük işletmelerin çoğunluğu sermayenin eksikliği veya kötüye kullanılması nedeniyle başarısız olur.  İşletmenizi yönetmenin anahtarı bütçelendirmedir.  Tutarlı bir bütçe stratejisi geliştiriyorsanız, işinizi büyütmek için her zaman yeterli sermayeye sahip olursunuz veya ne kadar çok ihtiyacınız olduğunu bileceksiniz.

(devamını oku)
Yeni Bir İş Kurarken Bilmeniz Gerekenler

Yeni Bir İş Kurarken Bilmeniz Gerekenler

Başarılı bir iş başlatmak ve işletmek, çoğumuzun paylaştığı bir rüyadır.  Girişimcilik, her yaştan birey için zorlu ve bir o kadar da heyecanlı bir süreçtir.  Pek çok kimse mali özgürlüğe erişmek için kendi işini yapmaya başlar.

(devamını oku)
Nakit Akışı Sorunlarınızı Gidermek İçin Yapabileceğiniz 3 Şey

Nakit Akışı Sorunlarınızı Gidermek İçin Yapabileceğiniz 3 Şey

İstikrarlı bir nakit akışı sağlamak, işletmelerin hayatta kalmasının anahtarıdır.  İşletmelerin çoğunun yıl boyunca istikrarlı bir gelir akışı olmaz ve her şey bir şekilde yolunda gider.  Önemli olan bir nakit akışı sorununun ortaya çıkması durumunda buna göre hareket edebilmenizi sağlamaktır.

(devamını oku)
Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı?

Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı?

Teknolojinin her yerde kullanıldığı günümüzde işimiz için e-postalar gönderiyoruz, sözleşmeler imzalıyoruz ve hatta görüntülü görüşmeler yapıyoruz. Ancak kartvizitlerin kullanımı geçmişte olduğu gibi günümüzde de önemle devam ediyor.  Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı? Kartvizitelerin önemini devam ettirmesinin beş nedeni var: Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı? Bunlar, en etkili dijital pazarlama aracıdır.

(devamını oku)
İnternet Üzerinden İş Fikirleri 2018

İnternet Üzerinden İş Fikirleri 2018

Birçok insan çalıştığı işi bırakmayı ve daha özgürce hareket etmesini sağlayacak internet üzerinden bir iş kurayı hayal eder. Ancak bu genelde sadece hayal kurmakla sınırlı kalır. Neden bu sene bir değişiklik yaparak ve İnternet Üzerinden İş Fikirleri 2018 yazımızı okuyarak somut bir adım atmıyorsunuz?İnternet Üzerinden İş Fikirleri 2018 ile dünyayı rahatça gezebilir, kendiniz ve aileniz için rahat bir yaşam tarzı yaratabilir ve mali özgürlüğe erişebilirsiniz.

(devamını oku)
Blog İçin İçerik Fikirleri Üretmenin Yolları

Blog İçin İçerik Fikirleri Üretmenin Yolları

İyi içerik fikirleri elbette, fikirlerin büyüdüğü "fikir arazisi" nden gelmez. Fakat yıllardır bu işi yapan kişiler yaratıcı ve ilgi çekici içerik fikirleri bulmak için yöntemler geliştirmiştir.  Blog İçin İçerik Fikirleri Üretmenin Yolları ile blogunuz için farklı fikirler bulabilirsiniz.

(devamını oku)
2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem

2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem

Artık emlak firmanızın belirli bir seviyeye geldiğini ve emlak büyüklerinin arasında yer almanız gerektiğini mi düşünüyorsunuz? O halde neden lüks evler satan ve son model arabalarla gezen emlakçılar arasına nasıl gireceğiniz konusunda 2018'de Emlak Piyasasında Yükselmek İçin 10 Yöntem yazımızı okumuyorsunuz? Büyüme Emlak firmanız beş yıldır hala aynı yerdeyse, kazancınız atmıyorsa veya gün geçtikçe azalıyorsa büyümeye karar vermenin zamanı gelmiş demektir. Büyüme konusunda emin değilseniz, kendinize meydan okuyun ve güç verin. Büyümek için adım attığınızda karşılaşabileceğiniz olumlu ve olumsuz her şeyi düşünün ve listeleyin.

(devamını oku)
Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Marka genellikle pazarlama ve tanıtımda çok miktarda para yatırma ile ilişkilendirilir.  Marka oluşturma, insanları şirket ve ürünlerinizle ilişkilendirmektir.  Marka bilinci oluşturma, belirli bir ürün veya hizmet için markanızın eşanlamlı yapmaya çalışmakla ilgilidir.

(devamını oku)
Hemen Çıkma Oranı Nedir?

Hemen Çıkma Oranı Nedir?

Ziyaretçi, bir web sitesine girdiğinde farklı sayfaları dolaşmaya başladıkça, web sitesi ziyaretçilerini müşterilere dönüştürme ihtimali artar.  Dolayısıyla açılış sayfanızın ötesine geçmediğinizde bunun yerine uzaklaştığınızda müşterileri kaybediyorsunuz demektir.  Hemen çıkma oranınızı bilmek ve sayfanızı maksimum çevrim verimliliğine ayarlamak için endüstrinizdeki diğer web siteleriyle karşılaştırma yöntemi önemlidir.

(devamını oku)
Google'ın Yeni AdWords Deneyimi Neler Getirdi?

Google'ın Yeni AdWords Deneyimi Neler Getirdi?

Google'ın, yeni AdWords deneyimi resmen uygulanmaya başladı.  Şirket yıl sonuna kadar herkesin kullanacağını açıklamıştı ve dedikleri gibi kullanıma başladılar.  Google'ın Yeni AdWords Deneyimi Neler Getirdi? Yeni AdWords deneyimi, iş hedeflerine ulaşma konusundaki yenilenmiş odaklanmayla daha hızlı, daha sezgisel olmayı vaat ediyor.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri

Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri

Günümüzde Instagram'ın Twitter'dan daha çok kullanıldığını biliyor musunuz? Instagram'da 200 milyonun üzerinde aktif kullancı mevcut ve bu emlakçılar için artık kullanılması gereken bir platform olduğu anlamına gelir.  Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri ile Instagram'da yapacağınız paylaşımlarla yeni birçok müşteriye ulaşabilirsiniz. Facebook bir milyardan fazla aktif kullanıcısıyla sosyal medyada bir numara olsa da, Instagram emlak sektörü için iyi sonuçlar verecektir.

(devamını oku)
Başarılı Bir Pazaryeri Modeli İçin Gerekli 3 Şey

Başarılı Bir Pazaryeri Modeli İçin Gerekli 3 Şey

Hatalarımızdan çıkardığımız dersler gelecekte onları tekrarlamamızın kesin yoludur. Pazaryeri e-ticaret söz konusu olduğunda dünyada ve ülkemizde birçok başarılı örnek var. Dünyada akla gelen ilk marka Amazon olsa da Apple'ın iTunes , Alibaba , Wayfair veya Jet.

(devamını oku)
Sosyal Medya Reklamlarının Yeniden Hedeflenmesi

Sosyal Medya Reklamlarının Yeniden Hedeflenmesi

Sitenize gelen ancak daha sonra herhangi bir işlem yapmadığınız mevcut veya potansiyel müşterileri ne sıklıkta görüyorsunuz? Sayfalarınızın etrafında biraz geziyorlar, birkaç şeyi inceliyorlar, sonra hiçbir şey almadan ya da hiçbir işlem yapmadan çıkıyorlar.  Bu müşteriyi, gerçekte almak istedikleri hizmeti gerçekleştirmek için sayfanıza nasıl geri getirebilirsiniz? Sosyal Medya Reklamlarının Yeniden Hedeflenmesi işte burada işimize yarayacak. Eminiz daha önce reklamları yeniden hedefleyenleri gördünüz.

(devamını oku)
Snapchat Yeni Animasyonlar ve Gökyüzü Filtreleri Ekliyor

Snapchat Yeni Animasyonlar ve Gökyüzü Filtreleri Ekliyor

Snapchat, yeni bir özelliği kullanıma sundu. Bir sahne sürükleyerek resimlerinizin görünümünü değiştirmenize olanak tanıyan yeni  'Gökyüzü Filtreleri' kümesi ile fotoğraflarınızın arka planını değiştirebilirsiniz.   Araçlar, fotoğraflarınızda uygulamanın görünümünü özelleştirmenin başka bir yolunu ekliyor.

(devamını oku)
Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu

Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu

Emlak web sitenizde veya emlak blogunuzda hala bir infografik kullanmadıysanız şimdi tam zamanı. İnfografiklerle en küçük emlak firmaları bile hedef kitlelerinin dikkatini kolaylıkla çekebilir.  Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu yazımız size bu konuda fikir verebilir.

(devamını oku)
Neden Müşterilerle Daha Fazla İletişim Kurmalıyız?

Neden Müşterilerle Daha Fazla İletişim Kurmalıyız?

Bir işletme sahibi veya yöneticisi olarak projelerde çalışırken, bir ürün satarken bazı hedeflere ulaşmanız ve görevleri yerine getirmeniz gerekir. O gün iyi bir ruh halinde değilsek iletişimen mümkün olduğunca uzak durarak sadece yapmamız gereken temel sorumlulukları yapar ve "Bitti" diyerek eve döneriz.  Ancak iletişimden kaçınma iyi bir fikir değildir.

(devamını oku)
Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir?

Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir?

Arama motoru optimizasyonu (SEO) ve sosyal medya pazarlaması,  normal olarak çevrimiçi pazarlama yapmak isteyen herkesin dikkatini çeker. Bununla birlikte, SEO ve sosyal medya taktikleri, işinize birçok fayda sağlayabilecek bir kaynak olan blog pazarlaması ile kullanıldığında güçlenebilir. Günümüzde herkes bir blog bölümü oluşturarak web sitesine yeni ziyaretçiler çekmeye çalışıyor ancak bunu en etkili nasıl yapabilirsiniz? Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir? Blog yazma artık hobi olarak yapılan bir aktiviteden çok daha fazlası haline geldi.

(devamını oku)
Kuru Temizleme Firmaları İçin Web Sitesi ve Mobil Uygulama Trendi

Kuru Temizleme Firmaları İçin Web Sitesi ve Mobil Uygulama Trendi

İsteğe bağlı hizmetler hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldi. Yemek söylemek, taksi çağırmak, marketten sipariş vermek için bile uygulamaları kullanıyoruz. Peki zamanımız yoksa ve kuru temizlemeye bir yığın çamaşır göndermemiz gerekiyorsa ne yapabiliriz? Kuru Temizleme Firmaları İçin Web Sitesi ve Mobil Uygulama Trendi dünyada büyük ilgi görüyor.

(devamını oku)
Google Haritalar Sıralamasında Yerel Listeler Nasıl Düzeltilir?

Google Haritalar Sıralamasında Yerel Listeler Nasıl Düzeltilir?

İnsanların çoğu alışveriş yapmadan önce Google'a girer ve istediği özelliklerdeki ürünü veya firmayı araştırır. Günümüzde KOBİ'ler çevrimiçi bulunmada genelde başarısız oluyorlar. İnsanların %98'i ürün araştırmasında interneti kullanıyor bu araştırmayı yapanların üçte ikisi mobil cihaz kullanıyor ki bu sayının yakında daha da artacağı ön görülüyor.

(devamını oku)