Logo Web Tasar覺m

Medanis Blog

Ürün Tanıtım Metinleri

Ürün Tanıtım Metinleri

Bir e-ticaret sitesinin satışları kötüyse müşteriler ve perakendeciler için iki önemli faktör akla gelir: teslimat süresi ve fiyatlar. Tabi ki bu iki etken en önemlileridir ancak bir alışveriş sepetinin terk edilmesinin farklı sebepleri de olabilir.  Ürün Tanıtım Metinleri ile çevrimiçi mağazanızdan en iyi sonucu alabilirsiniz.

(devamını oku)
Yoast SEO Nasıl Kullanılır?

Yoast SEO Nasıl Kullanılır?

WordPress için Yoast SEO gerçekten harika bir eklenti.  Yeni başlayanlar için WordPress'i yükledikten sonra eklemenizi önerdiğimiz bir eklentidir.  Peki neden? Yoast SEO, blogculara ve içerik oluşturucularına çevrimiçi arama sonuçlarında her zaman daha iyi görünürlük kazandırmaya yardımcı olmak için kurulmuştur.

(devamını oku)
Yerel, Organik ve Ücretli Google Sıralamaları

Yerel, Organik ve Ücretli Google Sıralamaları

Google ile işletmenizle alakalı terimleri aradığınızda, web sitenizi sonuçların ilk sayfasında görüyor musunuz? Eğer görmüyorsanız endişelenmeyin.  Google'daki varlığınızı iyileştirmek ve rakibiniz yerine işinizde arama yaparken sizi bulmasını sağlamak için atmanız gereken birkaç adım vardır.  Yerel, Organik ve Ücretli Google Sıralamaları arasındaki farkı öğrenerek başlayabiliriz.

(devamını oku)
SEO Terimleri Sözlüğü

SEO Terimleri Sözlüğü

Arama motoru optimizasyonu, herhangi bir uzman endüstri gibi kendi benzersiz terminoloji, tanımlar ve kısaltmalar grubuna sahiptir.  SEO Terimleri Sözlüğü ile SEO araştırmaları yaparken bilmediğiniz bir terimle karşılaşırsanı artık sorun yaşamayacaksınız. Yazımızı favorilerinize ekleyin ve her ihtiyacınız olduğunda açarak istediğiniz terimlere bakın.

(devamını oku)
SEO ve Blog Yazma İlişkisi

SEO ve Blog Yazma İlişkisi

Hepiniz SEO terimini duymuş olmalısınız, ancak SEO arama motorlarında daha yüksek sıralamada nasıl yardımcı oluyor? Herkes ilk kez SEO terimini dinlediğinde. SEO'yu sanki hemen etki edecek bir büyü ve harikalar yapan bir şey gibi görüyor.  Aslında bu bir açıdan doğru çünkü SEO kesin formülleri olan ve uyguladığınızda mutlaka sonuç verecek bilimsel bir konu değil.

(devamını oku)
Responsive Tasarım ve SEO

Responsive Tasarım ve SEO

Bugün bütün işler internette ele alınmaktadır.  Teknoloji pazarı çok hızlı şekilde ilerliyor.  Pazarlamayla başa çıkma biçimi büyük ölçüde değişti.

(devamını oku)
Web Sitesi Ziyaretçi İzleme Yazılımları

Web Sitesi Ziyaretçi İzleme Yazılımları

E-ticaret dünyasında sitenize kaç ziyaretçi geldiğini izlemek ve ne yaptıklarını görmek gerekiyor.  Bu bilgi, site yeniden tasarımını yönlendirir, potansiyel olası müşterilerle etkileşimi bildirir ve site optimizasyon çabalarınızın çalışıp çalışmadığını gösterir.  Google Analiz, ziyaretçi istatistiklerini ve rakamlarını anlama konusunda en güçlü araçlardan biri olmaya ve devam etmesine karşın, site ziyaretini anlamak için ayrıntılı, bütünsel ve gerçek zamanlı bir görünüm sunan bir dizi ek yazılım programı geliştirildi.

(devamını oku)
Daha İyi Web Sitesi Sıralaması İçin Yapabilecekleriniz

Daha İyi Web Sitesi Sıralaması İçin Yapabilecekleriniz

Daha İyi Web Sitesi Sıralaması İçin Yapabilecekleriniz içinden en önemlisi Yerel SEO'du. Yerel SEO küçük bir işletmeyi çevrimiçi ortamda tanıtmanın en iyi yollarından biridir.  Belli bir alanda müşteriler arıyorsanız, yerel SEO sizin tercih etmeniz gereken şeydir.

(devamını oku)
GOOGLE PAGESPEED ​​INSİGHTS'DA NASIL PUAN ALABİLİRİM?

GOOGLE PAGESPEED ​​INSİGHTS'DA NASIL PUAN ALABİLİRİM?

PageSpeed ​​Insights (PSI), web sitenizin hızını sıralamak için Google tarafından geliştirilen bir araçtır.  Kod doğrulama veya kullanışlılık gibi dikkat edilen birkaç şey var ancak sitenizi oluşturmaya başlamanız için iyi bir başlangıç ​​noktasıdır.  GOOGLE PAGESPEED ​​İNSİGHTS'DA NASIL PUAN ALABİLİRİM? İlk adım, insightsda olmak ve URL'nizi kutuya koymaktır.

(devamını oku)
Google Makale Başlıklarında Ne Arıyor?

Google Makale Başlıklarında Ne Arıyor?

Haber sitelerinden devralan sosyal medya ve makale hacminin yoğun olmasıyla, makalelerin seçtiğiniz anahtar kelimeler için optimize edilmesi gerekiyor.  Peki Google için makalelerinizi optimize ederken başlık seçiminde nelere dikkat etmeniz gerekir? Google Makale Başlıklarında Ne Arıyor? Bu, Google'ın makalenizde aradığı şeyi tam olarak inceleyen ve anahtar kelimelerinizi eklemek ve okuyucularınızı dahil etmek için bunları nasıl kullanabileceğinize odaklanacak bir serideki ilk yazıdır. Google Makale Başlıklarında Ne Arıyor? Makale Başlığı Tümünü oku! Tümünü oku! Makale başlığı, Google'ın endeksleyeceği ilk şey bu yüzden düşünmemiz gereken ilk şey budur.

(devamını oku)
E-ticaret SEO

E-ticaret SEO

Tüm web siteleri, hedeflenen arama motoru trafiği için çalışmalıdır ve bu, e-ticaret sitelerine daha da fazla uygulanmaktadır.  İşletmeniz yeni kurulmuş veya köklü bir işletme olsun, SEO, e-ticaret sitenizin trafiğini, dönüşümlerini ve maddi başarısını iyileştirmek için bir ön şarttır. Ticaretinizin karlı olması için, insanların mal / hizmetlerinizde para harcamak isteyeceksiniz.

(devamını oku)
HTTP Durum Kodları SEO'da Ne Anlama Geliyor?

HTTP Durum Kodları SEO'da Ne Anlama Geliyor?

404, 301 ve 500 gibi HTTP durum kodları normal bir ziyaretçiyi çok fazla ilgilendirmeyebilir, ancak SEO için inanılmaz derecede önemlidir.  Sadece bu değil, Googlebot gibi arama motoru örümcekleri, bir sitenin sağlığını belirlemek için bunları kullanır.  Bu durum kodları, tarayıcı ve sunucu arasında neler olduğunu görmenin bir yolunu sunar.

(devamını oku)
SEO İçin Web Site Bakımı Nasıl Yapılmalı?

SEO İçin Web Site Bakımı Nasıl Yapılmalı?

Bazen, bakım veya başka sebeplerle sitenizin çalışmaması gerekir, dolayısıyla işleri düzeltebilir veya eklentileri güncelleyebilirsiniz.  Çoğu zaman, bu, Google'ın web sitenizi tarama girişiminde bulunmayacağı nispeten kısa bir süre olma eğilimindedir.  Ancak, işleri düzeltmek için daha fazla zamana ihtiyacınız olması durumunda, GoogleBot'un ziyaret için gelebileceği ve çalışmayan bir web sitesi ile karşılaşabileceği ihtimal daha yüksektir.

(devamını oku)
Meta Açıklaması Nedir ve Meta Nasıl Yazılır?

Meta Açıklaması Nedir ve Meta Nasıl Yazılır?

Bir meta açıklama yazmak genellikle SEO'nun ihmal edilmiş bir parçasıdır.  Bununla birlikte, meta açıklamasına "bir şeyler" yazmak genellikle web sitesi sahipleri ve pazarlamacılar için yeterlidir.  Bir meta açıklama, sıralama sinyali değildir ve içeriğin gövdesindeki anahtar kelime doldurma, artık arama motorlarında daha yüksek sıralamaya yardımcı olmaz.

(devamını oku)
SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları

SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları

Yazımızın başlığı "SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları"  aşağıda SEO uyumlu metinlerin nasıl yazıldığının adım adım kılavuzunu yayınladık. Eğer tüm bu işleri adım adım uygulayarak kendiniz yazabileceğinizi düşünüyorsanız yazımızı okuyun ve kendi metinlerinizi oluşturun ancak kendi içeriklerimi oluşturmaya vaktim ve de tecrübem yok diyorsanız bizimle iletişime geçin.  Google ve diğer arama motorlarında ilk sıralarda çıkmak istiyorsanız web siteniz için sektörünüze özel SEO uyumlu makaleler satın almanız yeterli olacaktır.

(devamını oku)
Kullanmanız Gereken Google Analiz Raporlama Özellikleri

Kullanmanız Gereken Google Analiz Raporlama Özellikleri

30 milyondan fazla web sitesi, Google Analizi kullanmaktadır.  Çoğumuz aracı her gün kullanarak vakit harcıyoruz.  Ancak, yerleşik güçlü raporlama özellikleri ve kaçırmış olabileceğiniz düzenli olarak görünen yeni özellikler olduğunu biliyor muydunuz? Kullanmanız Gereken Google Analiz Raporlama Özellikleri ile daha verimli olabilirsiniz.

(devamını oku)
E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın

E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın

Mağazanızın fotoğraf optimizasyonuna ne kadar dikkat edersiniz? Şu bir gerçek ki ofisinizin tasarımı, resmi işler, ürün teminatı gibi sorunlarla uğraşırken logo ve web sitenizdeki fotoğraflar gibi unsurlara çok az zaman harcanıyor. Fotoğraflar çağımızın en çok dikkat çeken ögesi olmaya devam ediyor.  E-ticaret Sitenizde Fotoğraf Optimizasyonu İle Satışları Arttırın yazımızla fotoğrafları satışlarınızı arttırmak için nasıl kullanmanız gerektiği öğrenebilirsiniz.

(devamını oku)
Neden Yüksek Hacimli Anahtar Kelimeleri Çok Kullanmamalısınız?

Neden Yüksek Hacimli Anahtar Kelimeleri Çok Kullanmamalısınız?

Web sitenizin dünyanın en büyük anahtar kelimeleri arasında bir numara olabilmesi ne kadar güzel olabileceğini düşünün.  Barındırma sağlayıcınızın saniyede milyonlarca ziyaretçiyi ağırlayabileceğini varsayarsak, o yeni müşterilerin hepsiyle anında milyarder olurdunuz! Çok kötü, SEO bu şekilde işlemiyor. Neden Yüksek Hacimli Anahtar Kelimeleri Çok Kullanmamalısınız? Anahtar kelimeler ziyaretçi sayınızı ne kadar etkiler? Çoğu işletme sahibi, ihtiyaçlarının ötesinde SEO'yu anlamıyor.

(devamını oku)
20 Basit ve Ücretsiz SEO Aracı

20 Basit ve Ücretsiz SEO Aracı

Web sitesi sahibi olan her işletmenin SEO'ya önem vermesi gerekir. Gerçek şu ki optimizasyon yani SEO sürece hiçbir zaman bitmeyen bir süreç. Web sitenizin zayıf noktalarını tespit edip iyileştirirken aynı zamanda rekabette önde kalmaya çalışmak oldukça zorlayıcı olabiliyor.

(devamını oku)
Yerel SEO İçin Kontrol Listesi

Yerel SEO İçin Kontrol Listesi

SEO'yu yeni anlamaya başlıyoruz yerel SEO da nereden çıktı dediğinizi duyabiliyoruz. Aslında yerel SEO ve geleneksel SEO'nun bir çok ortak yönü var. Ancak bazı yönlerden ise tamamen farklıdır.

(devamını oku)