Logo Web Tasar覺m

Medanis Blog

İnternetten Gıda Satışı Yöntemleri

İnternetten Gıda Satışı Yöntemleri

Her yeni işte, öğrenilmesi zor dersler var, her endüstri kendine özgü komplikasyonlara ve yasal konulara sahip. Gıda sektörü de diğer her yeni iş gibi kendi alanında farklı kurallara sahip. Şu bir gerçek ki gıda işi diğer sektörlere göre daha riskli.

(devamını oku)
Kolay Logo Tasarım Yöntemleri

Kolay Logo Tasarım Yöntemleri

Büyük ya da küçük her işletmenin bir logosu olması gerekir. Ancak doğal olarak iyi bir logo tasarımının nasıl olması gerektiği konusunda bilgisiz olabilirsiniz.  Bir tasarımcı kiralayabilirsiniz, ancak tüm başlangıç ​​maliyetlerinizi logonuza harcamak istemiyorsanız ve gerçekten profesyonel bir logo yapabileceğinizi düşünüyorsanız Kolay Logo Tasarım Yöntemleri yazımızı okuyun ve adımları takip edin.

(devamını oku)
Güzel ve Yaratıcı E-Ticaret Web Sitesi Örnekleri

Güzel ve Yaratıcı E-Ticaret Web Sitesi Örnekleri

İnsanlar dış görünüşe önem vermezler değil mi? Ne yazık ki çoğu böyle yapıyor. Bu bir restoran olsun ister yeni bir teknolojik cihaz insanlar her zaman tasarımın güzel olmasını isterler ve güzel olanı satın alırlar.  Ve aynı şey web siteniz için de geçerli.

(devamını oku)
Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun

Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun

Gayrimenkul endüstrisi hiçbir zaman bugünkü gibi rekabetçi olmamıştı. İnternet sayesinde, akıllı telefonların yaygınlaşması ve Facebook, YouTube ve Twitter gibi sosyal medya sitelerinin gittikçe yaygınlaşan popülaritesi sayesinde emlak sektöründe büyük bir rekabet ortamı oluştu.  Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun ve rakiplerinizi geride bırakın.

(devamını oku)
Blogunuzdan Nasıl Para Kazanabilirsiniz?

Blogunuzdan Nasıl Para Kazanabilirsiniz?

Her türlü işletme internette ziyaretçi sayısını arttırmak istiyorsa blog yazmaya başlamalı. Ancak bu sadece işletmeler için geçerli değil bireysel olarak da sahip olacağınız blogla işletmelerin reklamlarını yapabilir ve blog üzerinden para kazanabilirsini. Blogunuzdan Nasıl Para Kazanabilirsiniz? yazımız ile ister bir işletme blogu isterse bireysel bir bloga sahip olabilirsiniz.

(devamını oku)
E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri

E-ticarette Kendiniz Yapıp Satabileceğiniz Ürün Fikirleri

Günümüzde aklınıza gelebilecek her ürün e-ticaret yöntemiyle satılmakta. Peynir, tereyağı, köy yumurtası ve taze süt bile. .

(devamını oku)
Instagram Takipçilerinizi Nasıl Arttırırsınız?

Instagram Takipçilerinizi Nasıl Arttırırsınız?

Instagram, doğru bir şekilde kullanılırsa, markanız için oldukça hedeflenmiş bir görsel bir reklamcılık kanalı olabilir. Yakın tarihli bir çalışmada, Instagram'ın markalara diğer sosyal platformlara göre % 25 daha fazla katılım sağladığı keşfedildi. Bu, Instagram'ın e-ticaret işiniz için markanızı oluşturmada başlıca bir kanal olduğu anlamına geliyor.

(devamını oku)
Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz?

Instagram'da Nasıl Reklam Verirsiniz?

Instagram artık 600 milyondan fazla kullanıcıya sahip. Bu büyük bir izleyici. Karşılaştırma için söylemek gerekirse, Twitter sadece 313 milyon aylık aktif kullanıcısına sahiptir.

(devamını oku)
Müşteri Şikayetleri Nasıl Engellenir?

Müşteri Şikayetleri Nasıl Engellenir?

Hiçbir işletme  kötü haberler duymak istemez özellikle konu müşteri şikayetiyse oradan sessizce uzaklaşmak istemeniz normal. Peki işler bu duruma gelmeden Müşteri Şikayetleri Nasıl Engellenir? Tamam, şikayet eden bir müşteri her zaman bulunacaktır ama bu sayıyı nasıl en aza indirebiliriz? Gerçekten gereken şey, biraz empati ve öngörüdür. Bunları kullanarak size sunduğumuz yöntemleri de uygularsanız müşteri şikayetlerinin çoğunun önüne geçebilirsiniz.

(devamını oku)
Bu Facebook Reklam Hatalarını Yapmayın

Bu Facebook Reklam Hatalarını Yapmayın

Facebook'un, hedef kitlenin müşterilerine ulaşması için her ölçekteki işletmeler için en geniş, en sağlam reklam platformlarından birini sunduğunu artık herkes biliyor. Fakat reklam verirken bazı hataları yaparsanız hem istediğiniz kiteleye ulaşamazsınız hem de paranızı boşa harcamış olursunuz.  Bu Facebook Reklam Hatalarını Yapmayın ve reklamlardan tam verim alın.

(devamını oku)
E-ticaret Satışlarınızı Arttıracak 4 Yol

E-ticaret Satışlarınızı Arttıracak 4 Yol

Web sitenizin içeriği bildiğinizden çok daha önemlidir.  Tasarım dışında, içerik markanızın temelini oluşturur. Kendinizi ve ürünlerinizi nasıl tarif ettiğiniz, müşterileriniz üzerinde hissedilir bir izlenim bırakıyor.

(devamını oku)
Blog Yazı Fikirleri

Blog Yazı Fikirleri

Blogunuzun neye ihtiyacı olduğunu ve içeriklerinizin hedefini bilerek metin yazmanın bazı yolları var.  Blog Yazı Fikirleri bu konuda size lazım olacak neredeyse her şeyi içeriyor. Bu yazıyı okuyarak blog içeriklerinizde daha başarılı çalışmalar yapabilirsiniz.

(devamını oku)
Anasayfanızı Kişiselleştirin

Anasayfanızı Kişiselleştirin

İnternette pazarlamacıların müşteriye dönüştürmek istediği büyük bir kitle var. Bunu yapmak için çok fazla çaba sarfetseler de büyük çoğunluğunu müşteriye çeviremezler. İnternette bulunan insanları birer müşteriye dönüştürmek için kişiselleştirilmiş pazarlamayı kullanabilirsiniz ve bunu yapmaya anasayfanızdan başlamanın tam zamanı.

(devamını oku)
Meta Açıklaması Nedir?

Meta Açıklaması Nedir?

Eskiden meta etiketleri web sitelerinin sıralamasını etkiliyordu. Başlangıçta arama motorlarının ilgili yazıları bulması için tasarlandılar. Günümüzde meta etiketlerinin sıralama üzerinde bir etkisi kalmadı.

(devamını oku)
URL Nedir ve Nasıl Olmalı?

URL Nedir ve Nasıl Olmalı?

URL Nedir ve Nasıl Olmalı? yazımızda URL'nin olduğu ve SEO'da ne kadar etkili olduğundan bahsedeceğiz.  Bir URL'nin ne olduğunu, kategori yapısı için en iyi uygulamaları ve arama sonuçlarındaki tıklama oranını nasıl artırabileceğinizi öğreneceksiniz. URL nedir? URL, Tekdüzen Kaynak Konum Belirleyicisinin (Uniform Resource Locator) kısaltmasıdır ve bir web sayfasının yerini belirtir.

(devamını oku)
İçerik Oluşturma Kontrol Listesi

İçerik Oluşturma Kontrol Listesi

En iyi blog yazarları veya içerik oluşturma uzmanları sadece mükemmel yazmazlar aynı zamanda arama motorlarına uyumlu içerikler oluştururlar. Kısacası günümüzde hem insanlara hem de arama motorlarına göre içerik oluşturmalısınız.  İçerik Oluşturma Kontrol Listesi ile yazılarınızda yaptığınız eksiklikleri kolayca bulabilir ve düzeltebilirsiniz.

(devamını oku)
Sosyal Medya Metrikleri İle Sosyal Medya Başarınızı Takip Edin

Sosyal Medya Metrikleri İle Sosyal Medya Başarınızı Takip Edin

Hangi sosyal medya pazarlama taktikleri sizin için en etkili olandır? Cevap hakkında emin değilseniz, yalnız değilsiniz. Social Media Examiner'ın araştırmalarına göre, pazarlamacının % 92'sinin yüz yüze geldiği en acil soru.  Sosyal Medya Metrikleri İle Sosyal Medya Başarınızı Takip Edin ve başarılı olup olmadığınızı, nerede hata yaptığınızı görün.

(devamını oku)
Web Siteniz İçin Profesyonel Görüntü Oluşturmanın Kolay Yolları

Web Siteniz İçin Profesyonel Görüntü Oluşturmanın Kolay Yolları

Hiçbir reklama veya bağlantıya tıkladığınızda karşınıza sadece çirkin bir metin sayfası çıktı mı? Özellikle bloglarda bu kesinlikle olmaması gereken bir manzara. Metinlerinize fotoğraf veya görseller ekleme önemli bir faktör. Profesyonel ya da profesyonele yakın görüntüler oluşturmak için ille de tasarımcı olmanıza gerek yok.

(devamını oku)
YouTube Reklamlarının Çocuk Kanallarında Engellenmesi

YouTube Reklamlarının Çocuk Kanallarında Engellenmesi

Yayın ortasında gösterilen videolar, rahatsız edici içerikler içeren videolara yerleştirildiğinden, Mart ayı ortasında birtakım büyük reklam verenler YouTube'dan ayrıldı. Bununla birlikte, bu makalede, başka önemli bir konuyla ilgili konuşmak istiyoruz - çocukların içeriğinde reklamlarınızı önlemek.  YouTube Reklamlarının Çocuk Kanallarında Engellenmesi nasıl olur? Sorun, yetişkin bir kitleye yönelik doğru hedefleme ayarlarıyla bile, çocuk kanallarına büyük miktarda (bazı durumlarda % 90'a kadar) gösterimler veriliyor olmasıdır.

(devamını oku)
Yerel SEO Taktikleri

Yerel SEO Taktikleri

İnternet, birçok işletme için küresel fırsatlar sunar. Tüm ülkeye açılmak daha cazip olsa da, öncelikle şehrinize odaklanmak size zarar vermez. Tüketiciler, markalardan 20 mil uzaktayken web sitelerine daha çok güveniyorlar.

(devamını oku)