Logo Web Tasar覺m

Medanis Blog

2018'de Yeni Pazarlama Stratejisi

2018'de Yeni Pazarlama Stratejisi

Yeni bir yılın pazarlamayı stratejilerini neden değiştirdiğini merak edebilirsiniz. Söz konusu teknoloji olduğunda yeni yıl değil yeni bir ay bile değişikliklere sebep olabilir çünkü teknoloji düşündüğümüzden de hızlı değişiyor.  2018'de Yeni Pazarlama Stratejisi için nasıl bir yol izlemelisiniz? Yeni bir web sitesine mi ihtiyacınız var? Birçoğu için, yeni yılda, önceki tüm kayıtları parçalayıp gerçek bir etki yaratmaktır.

(devamını oku)
WordPress Yükledikten Sonra Yapılması Gerekenler

WordPress Yükledikten Sonra Yapılması Gerekenler

WordPress'i ilk kez kurduğunuzda, ne yapmanız gerektiğini bilemeyebilirsiniz.  Yeni bir WordPress kullanıcısıysanız, işin bu aşamasında küçük bir yardıma gereksinim duymanız normaldir.  Bu makale sadece bunu yapmak için hazırlanmıştır.

(devamını oku)
Her Küçük İşletmenin Sahip Olması Gereken 4 Alışkanlık

Her Küçük İşletmenin Sahip Olması Gereken 4 Alışkanlık

Küçük bir işletme sahibi olarak, şirketinizin ilk aşamalarında muhtemelen birçok görevi üstleneceksiniz.  Satış, pazarlama, faturalandırma , defter tutma ve en önemlisi markanın yüzü olursunuz.  Markanızla ilgili olarak kamuoyu tarafından nasıl algılandığınız önemlidir.

(devamını oku)
Bir Web Sitesine Mi İhtiyacınız Var?

Bir Web Sitesine Mi İhtiyacınız Var?

İnternette profesyonel bir web sitesine sahip olmak yıllardır, aşırı karmaşık bir şeydi ve çoğu zaman pahalıydı.  Ancak günümüzde şablonların artması ve kaliteli bir şekilde yapılması web tasarımın daha uygun fiyatlı olmasını ve daha kaliteli olmasını sağladı.  İşte önemli bir not: Her projede bir şablon kullanmak mümkün değildir ve her strateji bu şablona yaklaşım kabul etmez.

(devamını oku)
Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri

Küçük İşletmeleriniz İçin Dijital Pazarlama Stratejileri

İşletmenizi fiziksel bir konumdan uzak tutsanız bile, güçlü bir çevrimiçi varlığı korumak önemlidir.  Bunu düşün.  Bir mağazayı kontrol etmeyi düşünüyorsanız, genellikle ilk çevrimiçi olarak başlarsınız.

(devamını oku)
Markalaşma Nasıl Olur?

Markalaşma Nasıl Olur?

Bir firmanın profesyonelce markalaştırılması: 1) mevcut bir firma veya hizmet hattının yeniden markalandırılması ve 2) yeni bir firmanın başlatılması olmak üzere iki türle karşı karşıyadır.  Marka lansmanına yönelik bu iki yaklaşım, genel süreçte benzer olmakla birlikte, ayrıntılarda farklılıklar gösterir.  Markalaşma Nasıl Olur? Markanın Başlatılması Marka lansmanı yani bir markanın başlatılması, mevcut hiçbirinin bulunmadığı profesyonel bir hizmet markası oluşturma sürecidir.

(devamını oku)
2017 Yılının En İyi Emlak Web Siteleri

2017 Yılının En İyi Emlak Web Siteleri

Kasım ayında, dört gayrimenkul sitesi öne çıkarak dikkatimizi çekti.  Göz alıcı görsel öğeleri ve kullanımı kolay gayrimenkul özelliklerini bir araya getirerek, yalnızca ilgili firmaların sahiplerinin pazarlama stratejilerini ve çabalarını tamamlayan kapsamlı bir paket oluştururlar. 2017 Yılının En İyi Emlak Web Siteleri kendi web siteniz için size ilham verebilir.

(devamını oku)
En İyi Hukuk Bürosu Web Siteleri 2018

En İyi Hukuk Bürosu Web Siteleri 2018

2018'de bir adım önde başlayacak En İyi Hukuk Bürosu Web Siteleri 2018 web sitelerini sizler için derledik: West Coast Trial Avukatlar  Serin mavi renk şeması ve genişleyen menü çubuğu ile, En İyi Hukuk Bürosu Web Siteleri 2018 içinde gezinmek için en kolay sitelerden biridir.  Önemli müşteri yorumları, firmanın güvenilir bir otorite olarak kurulması için uzun bir yol kat ediyor. Bick Law LLP En İyi Hukuk Bürosu Web Siteleri 2018 hukuk firmasının internetteki varlığı, eğlencenin ve profesyonelliğin mükemmel bir dengesinin hakimiyeti altındadır.

(devamını oku)
Dijital Pazarlama Neden Önemli?

Dijital Pazarlama Neden Önemli?

Herhangi bir pazarlama hizmetine katılmanızın ana nedeni, işletmeniz hakkında farkındalık yaratmaktır.  Dijital pazarlama, web siteniz ve diğer çevrimiçi platformlar aracılığıyla tüketicileri hizmetlerinize uyaran stratejileri içerir.  İnternet milyonlarca ve milyonlarca web sitesiyle geniş bir alanı ifade eder.

(devamını oku)
Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?

İş web siteniz için dört ayınızı harcayarak durmadan çalıştığınızı düşünün. Her sayfa için optimizasyon yaptınız ve bağlantılar oluşturdunuz. Web sitenize eskisine göre gerçekten iyi bir trafik geliyor ve arama motorlarında sıralamanız yükselmeye başladı.

(devamını oku)
Ücretsiz Resim Düzenleme Programları

Ücretsiz Resim Düzenleme Programları

Markanız için doğru izlenim yaratmak için mükemmel fotoğraflar zorunludur.  Görsel açıdan çekici içeriğin giderek daha popüler hale gelmesiyle, kitlenizi yakalamanın ve marka kişilikinizi site ziyaretçilerinize iletmenin başka bir yoludur.  Ücretsiz Resim Düzenleme Programları ile profesyonel bir fotoğrafçı kadar olmasa da insanların hoşuna gidecek fotoğraflar oluşturabilirsiniz.

(devamını oku)
Neden Google AdWords Danışmanı İle Çalışmalısınız?

Neden Google AdWords Danışmanı İle Çalışmalısınız?

Daha fazla gelir elde etmek isteyen bir işletme olarak Google AdWords, daha büyük bir dijital stratejinizin önemli bir parçasıdır.  Doğru anahtar kelimeleri seçmek, reklamlarınızı stratejinizi rafine hale getirmek için optimize etmek ve rekabeti aşmak gibi birçok faktör var.  Bu yüzden deneyimsiz birinin AdWords kampanyanızı yönetmesi akıllıca bir davranış değildir.

(devamını oku)
Web Sitesi İçerik Yazarı

Web Sitesi İçerik Yazarı

Yeni bir web sitesi ağır bir yatırımdır. Web siteniz giderek artan diğer işletmelerde de olduğu gibi artık birincil mağazanız görevindedir. Tüketiciler artık bir işletmeye gitmeden önce telefonlarından veya bilgisayarlarından internete girerek hizmetlerini ve ürünlerini araştırıyor.

(devamını oku)
E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu

E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu

E-posta alıcılarının %47'sinin sadece konu başlığına bakarak e-postalarını açıp açmamaya karar verdiklerini biliyor muydunuz? Açıkçası,  e-posta pazarlaması söz konusu olduğunda ilk izlenimler önemlidir.  E-posta Konu Başlıkları İçin 5 İpucu sayesinde müşterilerinize gönderdiğiniz e-postaların açılmasını ve okunmasını sağlayabilirsiniz. Organizasyonlar e-postanın içeriğine, insanların gerçekte tıklayıp tıklamalarını sağlayacak kadar ilgiyi ateşleyeceklerini düşünmeden çok fazla çaba harcamaya yönelirler.

(devamını oku)
Blogdan Para Kazanmak

Blogdan Para Kazanmak

Büyük şirketler, küçük işletmeler veya bireysel blog yazarlarıyla konuştuğumuzda herkes aynı şeyi bilmek istiyor: Blogdan Para Kazanmak için ne kadar beklemek gerekli? Bu adil bir soru.  Markanızı destekleyecek içerikler yayınlayacak bir yeriniz olması için bir blog oluşturmanız müşterilerinize rehberlik ederek onların gözünde alanında uzman bir işletme olarak görülmenizi sağlayacaktır. Bireysel blogcular aynı yaklaşımı alabilirken, Blogdan Para Kazanmak için hedef genellikle biraz daha basittir.

(devamını oku)
Doğru Hedef Kitle Seçimi

Doğru Hedef Kitle Seçimi

Büyük ya da küçük her işletme, ne tür bir müşteriye sahip olmak istediğini anlamaya çalışırken, herkes için bir şeyler (bir ürün veya hizmet) bulmayı deniyor.  Bu hoş bir düşünce olsa da, herkes için bir şey elde edemezsiniz, çünkü herkes sizin müşteri profilinize uygun değildir.  İşiniz dünyada kendi benzersiz nişini bulmak zorunda.

(devamını oku)
Dijital Pazarlamada Son Eğilimler

Dijital Pazarlamada Son Eğilimler

Dijital pazarlama, sürekli değişen bir alandır.  Eğilimler bir göz kırpışı kadar kısa sürede değişebilir ve bu yüzden dijital pazarlama uzmanları, izleyicileriyle daha fazla bağlantı kurmak için internetin gücünden yararlanmanın yeni yollarını sürekli aramak zorunda kalır.  İnternet olduğu sürece dijital pazarlamanın önemi gittikçe artacak bu yüzden Dijital Pazarlamada Son Eğilimler 'i her zaman takip etmeli ve elinizden geldiği kadar uygulamalısınız.

(devamını oku)
2018'de Sitenizin Fotoğrafını Nasıl Revize Edersiniz?

2018'de Sitenizin Fotoğrafını Nasıl Revize Edersiniz?

Çoğu kişi "bir resim bin kelimeye bedeldir" ifadesini duymuştur, doğal olarak bu nedenle web sitenizdeki fotoğrafların yeni müşteriler kazanmak için öne çıkmasını istiyorsunuz.  Web siteniz için görüntü seçerken en büyük kurallardan biri stok fotoğraflarından kaçınmaktır.  Stok görüntüleri seçmek caziptir çünkü genellikle ucuz ve kolay elde edilir.

(devamını oku)
Yapay Zeka Pazarlamada Nasıl Kullanılabilir?

Yapay Zeka Pazarlamada Nasıl Kullanılabilir?

Bilimkurgu alanından kitlelerin istekli ellerine geçen yapay zeka, modern işyerlerinde hızla devrim yaratıyor.  İç görü odaklı e-ticaret platformlarından, IoT (şeylerin interneti, internetle kontrol edilebilen akıllı cihazlar) ile yenilikçi ittifaklara kadar yapay zeka, pazarlamanın geleceğine kalıcı bir dalga etkisi yaratacak etkiler üretiyor.  Yapay Zeka Pazarlamada Nasıl Kullanılabilir? İşletmeniz veya web sitenizde yapay zekayı nasıl kullanabilirsiniz? Yapay Zeka Pazarlamada Nasıl Kullanılabilir? Yapay Zekayı Anlayın Araştırmalar 2017 yılında yapay zekaya olan yatırımın %300 oranında artacağını ön görüyor.

(devamını oku)
Emlak Sitenizin Hemen Çıkma Oranını Azaltın

Emlak Sitenizin Hemen Çıkma Oranını Azaltın

Emlak işinizin web sitesi etkileyici bir trafik alıyor olsa da, ziyaretçilerin çoğunun web sitenizde az zaman harcamasından dolayı gelir eksikliği yaşayabilirsiniz.  Türkiye'de bulunduğunuz şehirde daha rekabetçi olmak için hemen çıkma oranı denilen bu olgunun farkında olmalısınız. Hemen çıkma oranı, kısa bir ziyaretten sonra, herhangi bir işlem yapmadan veya başka sayfalara, ev ilanlarına bakmadan web sitenizden kaç kişinin çıktığını ölçer.

(devamını oku)