Logo Web Tasar覺m

Medanis Blog

Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Bulunması Gereken Ögeler

Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Bulunması Gereken Ögeler

Türkiye'de birkaç şirket pazaryeri e-ticarete ayak uydurarak büyük kazançlar elde edebilmiştir. Dünya pazarında Amazon büyük örnekler arasındadır.  Uber taksilere özel bir pazar oluşturarak daha kolay ve daha uygun fiyatlı yolculuğu sağladı.

(devamını oku)
Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız?

Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız?

Günümüzde çevrimiçi pazaryeri e-ticaret sitenizi açmanızı gerektirecek birçok geçerli neden var.  Ürün çeşitliliğinizi genişletmeden envanter riskini azaltmaya, karlı genişlemeye veya yeni trafikle para kazanmaya kadar, çevrimiçi pazaryerinin olumlu etkileri birçok işletme tarafından iyi anlaşılıyor. Peki siz firmanız için bir pazaryeri e-ticaret sitesi başlattınız mı? Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız? Bunlar Medanis Bilişim AŞ.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi

Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi

Geniş ürün yelpazesi sunun Harika bir satın alma deneyimi sağlayın Adil ve rekabetçi fiyatlamaya öncelik verin.  Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi düşündüğünüzden de fazla. Pazaryeri sitenizde ne kadar fazla çeşitte ürün satılırsa karınız o kadar artacaktır.

(devamını oku)
Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Başarılı bir online pazaryeri e-ticaretinin merkezinde büyük bir ürün kataloğu bulunmaktadır; bu da, bu modelden yararlanabilmek için çok sayıda satıcıya ihtiyacınız olması gerektiği anlamına geliyor.  Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme işi gerçekten bu işin en zor kısımlarından biridir. Pazaryeri e-ticaret sitenize kaliteli satıcılar seçerken dikkatli olmalısınız çünkü bu satıcılar e-ticaret sitenize gelen müşterilere mümkün olan en iyi seçenekleri sunmalı ve en iyi müşteri deneyimini yaşatmalıdır.

(devamını oku)
Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu

Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu

Pazaryeri e-ticaret siteniz ne kadar iyi olursa olsun sitenizdeki ürün satıcılarının sayısı az olduğu sürece büyük karlar elde etmeniz mümkün olmayacaktır.  Yeterli sayıda satıcı bulundurmanız sağlam ve değişken bir ürün kataloğu sağlar. Sürekli ürün kullanılabilirliğini ve seçim genişliğini garantilemek için yeterli satıcıya ihtiyacınız var.

(devamını oku)
Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Araştırmalara göre dünyada çevrimiçi perakende satışlarında bu yıl yüzde 8-12 artarak  427 ila 443 milyar dolar arasında yükselme bekleniyor.  Bu, çevrimiçi perakendecilerin her zamankinden daha fazla dikkatli olması, özellikle kesintisiz markalaşma, verimli otomasyon ve yıldız müşteri hizmetleri üzerine odaklanmaları gerektiği anlamına geliyor. Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu ile pazaryeri e-ticaret sitenizde en iyi performansı sağlayabilirsiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri e-ticaretin belirli hedeflerine bağlı olarak farklı temel performans göstergeleri vardır.  Bir performans göstergesinin bir diğerinin üzerinde olması ne kadar önemli olduğu, sattığınız ürünlerin veya hatta satış işleminizin biçiminin bir sonucu olabilir.  Pazarın satıcıları için, Dönüşüm Oranı, Ortalama Sipariş Değeri ve Reklam Harcamasının Getirisi gibi performans göstergelerini izlemek, ölçmek ve sürekli iyileştirmek gerekir.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir?

Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir?

Pazaryeri e-ticaret sitenizin başarısının büyük bölümü satıcılarınızın kaliteli bir hizmet sunmasından ve kaliteli ürünler satmasından geçer. Pazaryeri web sitenizi en iyi şekilde tasarlatabilirsiniz, sosyal medyayı etkili şekilde kullanıp, içerik yazımını en iyi şekilde uygulayabilirsiniz. Ancak pazaryeri satıcılarınız kalitesiz hizmet verirlerse bu yaptıklarınızın hepsi boşa gidecektir çünkü pazaryeri müşterilerinin çoğu satıcılarla bir problem yaşadıklarında satıcı değil de pazaryeri web sitesini sorumlu tutmaktadırlar.

(devamını oku)
Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi

Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi

Pazaryeri e-ticaret siteniz için ürün satıcılarını işe alınırken göz önüne alınması gereken farklı satıcı profilleri türleri vardır.  Satıcılar çok küçük yerel işletmelerden büyük uluslararası şirketlere kadar değişebilir.  Pazarlamacıların ticari potansiyellerini belirlemek, hizmet kalitelerini ölçmek ve onlara öncelik tanımak için, tüm satıcıları profillerinden bağımsız olarak özenle nitelemek, incelemek çok önemlidir.

(devamını oku)
Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

Pazaryeri e-ticaret web sitenizin başarısı, yalnızca çok sayıda satıcıyı aktif olarak işe almakla kalmaz aynı zamanda bu ortakların kalitesini de korumanıza dayanır.  Her şeyden önce pazaryeri satıcıları, şirketinizin markasının bir uzantısıdır ve kuruluşunuzun müşterilere vereceği sözlerdeki görevlilerdir.  Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler yazımız sizelere basit ama yapmanız gereken 3 adımı öğreneceksiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Müşterileri Sizden Ne Bekliyor?

Pazaryeri E-ticaret Müşterileri Sizden Ne Bekliyor?

Pazaryeri e-ticaret yakın zamanda klasik e-ticaretin yerini alacak gibi duruyor. Bu alanda rekabet edebilmek için pazaryeri e-ticaret sitenizin çevrimiçi alışveriş yapanların yani müşterilerinizin beklentilerini karşılaması gerekiyor. Fiziksel mağazalardan alışveriş yapan o eski müşteri profili artık yok.

(devamını oku)
Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

Yapılan araştırmalar 2020 yılına kadar e-ticaret ve pazaryeri e-ticaret modelinde müşteri deneyimi, fiyat ve ürün kalitesinin kilit bir marka ayıracı olacağını ortaya koyuyor. Pazaryeri e-ticaret web sitenizde müşteri deneyimi mümkün olduğunca iyileştirmelisiniz.  Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır? Bugünden başlayarak pazaryeri e-ticaret sitenizde müşteri deneyimine önem verirseniz 2020 yılına kadar kazanan pazaryeri web sitelerinden biri olacaksınız demektir.

(devamını oku)
Ürün Fiyatları Pazaryeri Satışlarını Ne Kadar Etkiler?

Ürün Fiyatları Pazaryeri Satışlarını Ne Kadar Etkiler?

Yapılan araştırma sonucunda alıcıların; kalite, hizmet, seçim ya da özelliklere göre fiyatı daha etkili olduğu görüldü. Peki bu ne kadar doğru? Ürün Fiyatları Pazaryeri Satışlarını Ne Kadar Etkiler? Fiyat, bir çevrimiçi pazaryerinin başarısı için her şey değildir ancak satın alma kararında önemli bir rol oynamaktadır. Fiyat müşteri memnuniyetini sağlamada önemli bir unsur haline geldi ve alıcıların en iyi fırsatları bulduğunu hissetmeleri için ortak bir yol haline geldi.

(devamını oku)
Pazaryeri Promosyonlarıyla Satışları Arttırın

Pazaryeri Promosyonlarıyla Satışları Arttırın

Çevrimiçi tanıtımları başlatmak, satışları artırmanın güçlü bir yolu olabilir.  3. taraf satıcıların müşterilere promosyon sunabileceği bir pazaryeri e-ticaret modeline sahip olmak satışları daha da artıracaktır.

(devamını oku)
B2B E-ticaret Pazarının Pazaryeri Ticaretle Yükselişi

B2B E-ticaret Pazarının Pazaryeri Ticaretle Yükselişi

Bir B2B (işletmeden işletmeye satış) e-ticaret pazarı kullanmak çevrimiçi satıcılara pek çok avantaj sunar.  En önemli faydalardan birisi, sizi yeni müşterilere bağlaması ve pazarlama çabalarının bir kısmından sizi kurtarmasıdır. Siparişleri yerine getirmek ve bunları alacak müşterileri bulmak için daha az zaman harcayabilirsiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi

Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi

Pazaryeri e-ticaret çok karlı bir model olmasının yanında birçok satıcının ve ürünün kontrol altında tutulması gerekliliği nedeniyle biraz karmaşık olabiliyor.  Pazaryeri E-ticaret İçin Ürün Bilgisi Yönetim Sistemi  kullanarak pazaryeri web sitenizi daha organize ve daha kolay yönetebilirsiniz. Ürün bilgi ve yönetim sistemi ürün listelemeleri ve kataloglar için pazarlama ve teknik bilgilerinizi bütünleştirir ve bunlarla uyumlu hale getirir.

(devamını oku)
B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor

B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor

B2B yani işletmeden işletmeye satış yapan firmalar risklerini azaltmak ve daha fazla kazanmak için web sitelerini pazaryeri modeline çevirmeyi hedefliyor çünkü müşterilerin satın alma biçimi değişiyor.  B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor ve daha fazla kazanmayı hedefliyor. Yüz yüze satış toplantıları ve kişi içi hesap ilişkileri, Google aramaları ve alıcı davranışlarındaki dijital kanallara geçişle artmaktadır.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Size Uygun Mu?

Pazaryeri E-ticaret Size Uygun Mu?

Amerika'da Amazon ve Alibaba ülkemizde Gittigidiyor ve Letgo, alıcıların  istedikleri herhangi bir yerden satın almalarını sağlayan büyük pazarlar oluşturdu. Varlığını internete taşıyan birçok şirket rekabette avantajlı konuma gelmek için e-ticaret mağazalarına pazaryeri e-ticaret ekleyerek ürün yelpazesini ve coğrafi alanı genişletmeyi düşünüyor.  Bu stratejide risk var, ancak uzmanların çoğu potansiyel yararlarının risklerden daha fazla olduğunu düşünüyor.

(devamını oku)
Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?

Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?

Yeni nesil, genel ticaret alanlarını ve diğer işleri dünya çapında devralmaya hazırlanıyor.  Bu genç tüketiciler ve profesyoneller, doğdukları andan itibaren teknolojiyle tanışıyor ve sonra dijital teknolojilerle dolup taşan dijital araçları kullanıyor, çevrimiçi alışveriş yapıyor, haberleri doğrudan telefonlarıyla alıyor ve hem yurt içinde hem de yurt dışında sosyal medya platformlarında iş ve kişisel bağlantılar kuruyorlar.  Bizim aksimize yeni nesil; sık güncellemelere, sosyal trendlere dayalı yeni ürünler ve malları alıp satmak için heyecan verici yeni platformlara duyulan gereksinimi doğal bir şekilde kabul ediyor.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Rehberi

Pazaryeri E-ticaret Rehberi

Pazaryeri e-ticaret veya çevrimiçi e-ticaret pazarlaması, birden fazla sağlayıcıdan, dükkandan veya aynı platformda sergilenen kişiden gelen farklı marka ürünleri bulabileceğiniz bir yer veya web sitesidir.  Üçüncü taraf satıcıları üretim ve nakliye ile uğraşırken piyasa sahibi müşteri çekme ve işleme tabi tutulan işlemlerden sorumludur.  Pazaryeri e-ticaret, üreticilerin ürünlerini doğrudan tüketicilere sattıkları basit bir portal aracılığıyla üretim sürecini düzene sokar, bu nedenle duran stok tutma sürecinden kaçınır.

(devamını oku)