Logo

Medanis Blog

Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme

Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme

İnsanlar bugünlerde çevrimiçi şeyler satın almak için nereye bakıyor? Üreticileri özenle araştırdıktan sonra, üreticinin ana sayfasını bulup siparişlerini resmi çevrimiçi mağazasında mı veriyorlar yoksa doğrudan gittigidiyor veya Letgo gibi büyük bir pazaryeri sitesine mi yöneliyorlar? Şu bir gerçek ki ikisi de tercih ediliyor. Ancak pazaryeri e-ticaretin tercih edilme olasılığı az da olsa daha yüksek.  Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme yöntemlerine dikkat edildiğinde ise bu oranın arttığını görebilirsiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret ve Aggregator E-ticaret Modeli Farkları

Pazaryeri E-ticaret ve Aggregator E-ticaret Modeli Farkları

Pazaryeri İş Modeli ve Aggregator İş Modeli, çok benzer olmasına rağmen belirgin farklılıklar göstermektedir.  Fakat bu fark hakkında konuşmadan önce, önce bu modellerin ne oldukları hakkında bilgi vermek iyi olacaktır.  Pazaryeri E-ticaret ve Aggregator E-ticaret Modeli Farkları ile hangi iş koluna yatırım yapmanız gerektiğine daha rahat karar verebilirsiniz.

(devamını oku)
Klasik E-ticaret ve Pazaryeri E-ticaret Arasındaki Farklar

Klasik E-ticaret ve Pazaryeri E-ticaret Arasındaki Farklar

Son dönemdeki araştırmaları incelediyseniz daha fazla kar etmek, riski azaltmak ve 2018 sonrasına hazır olmak için firma ürünlerinizi veya hizmetlerinizi internet üzerinden pazarlamanız gerektiğini biliyorsunuzdur.  Perakende alıcılara kolaylık sağlamak amacıyla çevrimiçi sipariş verme yeteneği kazandırmak, yakında bir endüstri standardı haline gelecektir.  Bununla birlikte, dikkate almamış olabileceğiniz şey, bir Pazaryeri Piyasası Modeli veya Klasik E-ticaret aracılığıyla çalışma kararıdır.

(devamını oku)
LetGo İş Modeli İncelemesi ve  LetGo Nasıl Para Kazanıyor?

LetGo İş Modeli İncelemesi ve LetGo Nasıl Para Kazanıyor?

Alec Oxenford'un yeni girişimlerinden birisi olan LEtGo yapay zeka, coğrafi konum listelemeleri ve diğer gelişmiş özellikleri bir araya getirilerek yeni bir iş modeli oluşturmuştur. LetGo Amerika'da olduğu gibi ülkemizde de faaliyet göstermektedir.  Şirketin kurulması üzerinden iki yıl geçti ancak kullanıcılar hala LetGo'nun nasıl para kazandığını merak ediyor.

(devamını oku)
2018'de Trend Olacak Pazaryeri E-ticaret Modelleri

2018'de Trend Olacak Pazaryeri E-ticaret Modelleri

Bill Gates'in en sevdiğimiz sözleri arasında birinci sıradaki sözü şudur: "İşletmeniz internette değilse işiniz bitti. " Şu bir gerçek ki dijital dönüşümle ilgilenmeyen işletmeler yarışmayı kaybetti ve kaybetmeye devam ediyor.  Değişen zamanlara adapte olan bu iş modelleri, birden fazla turda yatırım yaparak, milyarlarca gelir elde ediyor ve küresel pazarda kazanıyorlar.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret İçin 8 Ücretsiz Fotoğraf Düzenleme Yazılımı

Pazaryeri E-ticaret İçin 8 Ücretsiz Fotoğraf Düzenleme Yazılımı

Görüntü düzenleme konusunda birçok kişi Photoshop'a başvuruyor.  Bu karmaşık uygulamanın işleyişini öğrenmeye zamanınız olmayabilir ya da pahalı yazılımlara yatırım yapmak için gerekli bütçeye sahip olmayabilirsiniz.   Photoshop'a alternatif olarak 8 ücretsiz yazılıma bakıyoruz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?

Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?

İşletmeniz mobil cihaz ve onunla birlikte gelen ödeme yöntemlerini benimseyebildi mi? Ya da belki deniyorsunuz, ama her şey umduğunuz gibi gitmiyor.  Bu durumlardan biri tanıdık geliyor mu? Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir? yazımızda mobil ödeme yöntemlerinizi nasıl daha iyi hale getirebileceğinizi öğrenebilirsiniz. Mobil, sizin için oldukça yeni bir kanal, ancak orada istediğiniz kadar büyüme görmüyorsunuz.

(devamını oku)
İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları

İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları

Çevrimiçi pazaryeri siteleri on yıldan uzun bir süredir perakende satışında belirgin bir eğilim sergiliyor.  Dünyanın en büyük üç e-ticaret firması olan Amazon, eBay ve Alibaba'nın hepsi pazar platformlarına dayanıyor.  Birçok perakendeci, envanter ve lojistik kısıtlamaları olmaksızın artan ürün seçimi, rekabetçi fiyatlandırma ve üstün bir müşteri deneyimi önermesi ile cazip çevrimiçi pazarlarını başlattı.

(devamını oku)
E-ticarette En İyi Pazaryeri Stratejisi Nedir?

E-ticarette En İyi Pazaryeri Stratejisi Nedir?

E-ticaret pazarı doymuş durumda, bu durumun hepimiz farkındayız.  Kendi sitenizi başlatmak zaman alabilir ve masraflı olabilir. Bir e-ticaret sitesini en baştan başlatmanız, (her girişimcilikte olduğu gibi) her konuda uzman olmak anlamına geliyor.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Bulunması Gereken Ögeler

Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Bulunması Gereken Ögeler

Türkiye'de birkaç şirket pazaryeri e-ticarete ayak uydurarak büyük kazançlar elde edebilmiştir. Dünya pazarında Amazon büyük örnekler arasındadır.  Uber taksilere özel bir pazar oluşturarak daha kolay ve daha uygun fiyatlı yolculuğu sağladı.

(devamını oku)
Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız?

Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız?

Günümüzde çevrimiçi pazaryeri e-ticaret sitenizi açmanızı gerektirecek birçok geçerli neden var.  Ürün çeşitliliğinizi genişletmeden envanter riskini azaltmaya, karlı genişlemeye veya yeni trafikle para kazanmaya kadar, çevrimiçi pazaryerinin olumlu etkileri birçok işletme tarafından iyi anlaşılıyor. Peki siz firmanız için bir pazaryeri e-ticaret sitesi başlattınız mı? Neden Pazaryeri E-ticarete Başlamalısınız? Bunlar Medanis Bilişim AŞ.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi

Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi

Geniş ürün yelpazesi sunun Harika bir satın alma deneyimi sağlayın Adil ve rekabetçi fiyatlamaya öncelik verin.  Pazaryeri E-ticaret Sitenizde Ürün Kataloğunun Önemi düşündüğünüzden de fazla. Pazaryeri sitenizde ne kadar fazla çeşitte ürün satılırsa karınız o kadar artacaktır.

(devamını oku)
Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme

Başarılı bir online pazaryeri e-ticaretinin merkezinde büyük bir ürün kataloğu bulunmaktadır; bu da, bu modelden yararlanabilmek için çok sayıda satıcıya ihtiyacınız olması gerektiği anlamına geliyor.  Online Pazaryeri E-ticaret Sitenize Kaliteli Satıcı Seçme işi gerçekten bu işin en zor kısımlarından biridir. Pazaryeri e-ticaret sitenize kaliteli satıcılar seçerken dikkatli olmalısınız çünkü bu satıcılar e-ticaret sitenize gelen müşterilere mümkün olan en iyi seçenekleri sunmalı ve en iyi müşteri deneyimini yaşatmalıdır.

(devamını oku)
Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu

Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu

Pazaryeri e-ticaret siteniz ne kadar iyi olursa olsun sitenizdeki ürün satıcılarının sayısı az olduğu sürece büyük karlar elde etmeniz mümkün olmayacaktır.  Yeterli sayıda satıcı bulundurmanız sağlam ve değişken bir ürün kataloğu sağlar. Sürekli ürün kullanılabilirliğini ve seçim genişliğini garantilemek için yeterli satıcıya ihtiyacınız var.

(devamını oku)
Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu

Araştırmalara göre dünyada çevrimiçi perakende satışlarında bu yıl yüzde 8-12 artarak  427 ila 443 milyar dolar arasında yükselme bekleniyor.  Bu, çevrimiçi perakendecilerin her zamankinden daha fazla dikkatli olması, özellikle kesintisiz markalaşma, verimli otomasyon ve yıldız müşteri hizmetleri üzerine odaklanmaları gerektiği anlamına geliyor. Gelişen Pazaryeri E-Ticaret Piyasasından Yararlanmanın 4 Yolu ile pazaryeri e-ticaret sitenizde en iyi performansı sağlayabilirsiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri E-ticarette Başarı İçin 4 Kriter

Pazaryeri e-ticaretin belirli hedeflerine bağlı olarak farklı temel performans göstergeleri vardır.  Bir performans göstergesinin bir diğerinin üzerinde olması ne kadar önemli olduğu, sattığınız ürünlerin veya hatta satış işleminizin biçiminin bir sonucu olabilir.  Pazarın satıcıları için, Dönüşüm Oranı, Ortalama Sipariş Değeri ve Reklam Harcamasının Getirisi gibi performans göstergelerini izlemek, ölçmek ve sürekli iyileştirmek gerekir.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir?

Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir?

Pazaryeri e-ticaret sitenizin başarısının büyük bölümü satıcılarınızın kaliteli bir hizmet sunmasından ve kaliteli ürünler satmasından geçer. Pazaryeri web sitenizi en iyi şekilde tasarlatabilirsiniz, sosyal medyayı etkili şekilde kullanıp, içerik yazımını en iyi şekilde uygulayabilirsiniz. Ancak pazaryeri satıcılarınız kalitesiz hizmet verirlerse bu yaptıklarınızın hepsi boşa gidecektir çünkü pazaryeri müşterilerinin çoğu satıcılarla bir problem yaşadıklarında satıcı değil de pazaryeri web sitesini sorumlu tutmaktadırlar.

(devamını oku)
Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi

Pazaryeri E- Ticaretin 4 Çeşidi

Pazaryeri e-ticaret siteniz için ürün satıcılarını işe alınırken göz önüne alınması gereken farklı satıcı profilleri türleri vardır.  Satıcılar çok küçük yerel işletmelerden büyük uluslararası şirketlere kadar değişebilir.  Pazarlamacıların ticari potansiyellerini belirlemek, hizmet kalitelerini ölçmek ve onlara öncelik tanımak için, tüm satıcıları profillerinden bağımsız olarak özenle nitelemek, incelemek çok önemlidir.

(devamını oku)
Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

Pazaryeri e-ticaret web sitenizin başarısı, yalnızca çok sayıda satıcıyı aktif olarak işe almakla kalmaz aynı zamanda bu ortakların kalitesini de korumanıza dayanır.  Her şeyden önce pazaryeri satıcıları, şirketinizin markasının bir uzantısıdır ve kuruluşunuzun müşterilere vereceği sözlerdeki görevlilerdir.  Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler yazımız sizelere basit ama yapmanız gereken 3 adımı öğreneceksiniz.

(devamını oku)
Pazaryeri E-ticaret Müşterileri Sizden Ne Bekliyor?

Pazaryeri E-ticaret Müşterileri Sizden Ne Bekliyor?

Pazaryeri e-ticaret yakın zamanda klasik e-ticaretin yerini alacak gibi duruyor. Bu alanda rekabet edebilmek için pazaryeri e-ticaret sitenizin çevrimiçi alışveriş yapanların yani müşterilerinizin beklentilerini karşılaması gerekiyor. Fiziksel mağazalardan alışveriş yapan o eski müşteri profili artık yok.

(devamını oku)