Logo

E-ticaret Blog


paylaş
E-ticaret Blog

E-ticarette başarılı olmak için bazı noktalara dikkat etmek gerekli. E-ticaret Blog kullanımı da bunlardan birisi. İsterseniz web sitenize ek olarak bir blog kullanabilir. İsterseniz ürünlerinizi direkt blog üzerinden tanıtabilirsiniz. Günümüzde Facebook ve İnstagram üzerinden ürün satan pazarlamacılar bile var. Ancak bir web siteniz olması ürün satış oranlarını daha çok arttıracaktır.

E-ticaret Blog sitesi sayesinde daha çok müşteriye ulaşacak ve satışlarınızı arttıracaksınız. E-ticaret blog sitelerine yazı girerken bazı hususları göz önünde bulundurmanız gerekir. Artık ünlü firmalar bile            E-ticaret Blog sitelerini kullanıyor. Markalar için bloglar kilit noktaları haline geldi. Kullanıcıların dikkatini çekecek özgün içerikler üreterek müşterinin içeriği okumasıyla ürün almaya yönlendirmek yeni bir reklam stratejisi haline geldi.

E-ticaret Blog yazılarının düzgün yazılmasıyla firmaya yeni müşterilerin çekileceği gibi sürekli firmadan alışveriş yapan bir kitle de oluşabilir. Ayrıca özgün içerik girişi Google tarafından çok sevilir. Düzenli içerik girişleri sayesinde Google arama motorunda üst sıralarda çıkarsınız ve zamanla reklam vermenize bile gerek kalmayabilir. E-ticaret Blog yazılarında markalar kendi reklamlarını göze sokarcasına yapmamalı. Blog bir reklam yeri değil insanların okuyarak bir şeyler öğrendikleri ve keyifli vakit geçirdikleri alanlar olmalı. Örneğin bir makyaj bloğu açıldıysa sürekli x marka ruj çok iyi şöyle etkileyici demek yerine Derin'in gittiği partiyi anlatması ve sürdüğü x marka rujun dikkat çektiğini belirtmesi ya da partiden x marka rujla güzel bir fotoğraf paylaşması gibi çalışmalar yapılabilir.

E-ticaret Blog yazı yayınlamanın ötesinde yorumlarla müşterilerin soru sormasına olanak tanıyacak şekilde tasarlanması gerekir. Markaların blog çalışmasına başlarken sırf bu işle ilgilenecek birilerini belirlemesi gerekir. Müşteri bir şikayetini ya da sorusunu ilettiğinde cevapsız kalırsa müşterinin güveni sarsılacaktır.

E-ticaret Blog yazılarında düzenli paylaşım yapmak çok önemlidir. SEO çalışmalarında olduğu gibi her gün en az 5-6 özgün metin girilmeli. Metinler de SEO kurallarına göre yazılmalı. Rastgele kelimeler seçilerek herhangi bir konuda yazılmamalı.

E-ticaret Blog yazılarında son olarak samimi bir dil kullanmanın önemli olduğunu söyleyebilirim. İnsanlar okumaktan zevk almadı içerikleri okumayacaklar ve içerikleri okumak istemeyecekler. Samimi bir dille imla kurallarına uyarak yazılar yazılmalı ve insanların sıkılmayacağı uzunlukta olmalı.

Birçok e-ticaret işletmesi hala bir E-ticaret Blog 'u yok. Bunu yapan e-ticaret sitelerini düzenli olarak güncellenmeye zahmet etmeyin. Sürekli aynı şeylerin yazdığı bir web sitesini neden ziyaret edeceksiniz?

Bugün, insanların piyasada seçim yapmaları için milyonlarca seçenekleri var. Onlara sunduklarınızı seçmelerini sağlamanın tek yolu, onları alabilecekleri en iyi şey olduğuna inandırmaktır. Bir indirim veya bir teklif, bir ürünü satın almak için cazip gelebilir, ancak ürünün bilinmediği veya yeni bir markaya güvenemediği için onları uzaklaştırabilir.

Bu nedenle, bu tür işletmelerin bir E-ticaret Blog neden ihtiyaç duyduklarına ilişkin 6 neden ve e-ticaret ipuçları:

1. E-ticaret Blog Arama motoruna tarama yapmak için içerik vererek SEO oyununuzu geliştirir.

E-ticaret web sitelerinin genel içeriği nedir? Ürün açıklamaları, teknik özellikler ve birkaç ilgi çekici başlık. Bu, SEO sıralamasında tamamen yardımcı olabilir mi? Hayır. İşte bu nedenle, bir E-ticaret Blog ihtiyacınız var - o yüzden ötesine geçebilir ve kitlenizi ikna ederken birkaç anahtar kelime bırakabilirsiniz.

Arama motoru botlarının iki ana işlevi vardır içeriği taramak ve yapı indeksi oluşturmak. Bu, yüksek düzeyde alakalı internet kullanıcılarının yaptığı aramalarda cevap vermelerine yardımcı olur. Bu, e-ticaret işletmelerinin bloglar aracılığıyla hedefleyebileceği arama. Dizine eklenmiş, değerli ve alakalı içeriği sağladığınızda, ürünleriniz ve hizmetleriniz, arama sırasında İnternet kullanıcısına gösterilen en üst seçenekler haline gelmeye başlar.

Bloglar, e-ticaret işletmenize ilişkin bağlantılar, anahtar kelimeler ve içerikler içerebileceğinden, ana sitenizin içeriğinin daha etkili bir şekilde taranmasına yardımcı olurlar. Blog gönderileri, işiniz bittiğinde işletme web sitenize trafik çekmenize yardımcı olabilir.

Ancak aklınızda tutmanız gereken birkaç nokta:

  • Hedef kitlenizin trendini belirleyen araştırma endüstrisine özgü anahtar kelimeler
  • İşletmenize en uygun kısa ve uzun kısa anahtar kelimeler
  • Rakibinizin hangi anahtar kelimeleri kullandığını analiz edin
  • Hedef kitlenizin aktif olarak çekici olduğu konularda yazın
  • Bloglardan ilham alın (aynı kelimeleri değil ilham alın)
  • Daha iyi optimizasyon için bağlantıları birbirine bağlamayı unutmayın

2. E-ticaret Blog Bir endüstri uzmanı olarak sizi marka olarak gösterir

Günümüzün aşırı bilgi sahibi nesilleri, sadece ürünlerle ilgili iyi anlaşmaların ötesine geçmek istiyor. Üretimlerinin, arkasındaki beyinlerin, neden onlara ihtiyaç duyulduklarının ve bunları verimli bir şekilde kullanmanın ipuçlarının neler olduğunu bilmek isterler. E-ticaret Blog, tüm bu soruları ele almanın bir yolunu sunar.

Basit bir nasıl yapılır kılavuzunu, bir ürünün etrafındaki ipuçlarını ve hileleri, endüstri haberlerini, imalat sürecine göz atın, ekip ve kurucu üyelerle görüşmeler yapın ya da sadece endüstride trend olan şeyleri öğrenmek için basit olun, bloglar size yardımcı olur.

Aklınızda bulundurmanız gereken birkaç nokta:

  • Sadece marka mesajınızla alakalı şeyleri yazın
  • Müşterilerinize değer katan bilgileri paylaşın
  • Sadece bir ürünün nasıl kullanılacağı hakkında konuşmak değil, aynı zamanda nerede kullanılacağı hakkında konuşmak
  • İnsanlara nasıl çalıştıklarını bildirmek için işinize gizli peekleri paylaşın
  • Iş değerlerinizden bahsedin

3. E-ticaret Blog bir sorunu çözmenizi sağlar (bir çözüm ile birlikte)

E-ticaret işletmelerinin çoğu müşterilerini kaybederler çünkü bu müşteri bir ürünle çıkmaz girer ve ne yapacağını bilmiyordur. Bazı işletmeler bu müşterilerin yardım için müşteri hizmetleri departmanlarını aramış olabileceğini savunuyor olsa da gerçek şu ki kendileri çözüm aramak istiyorlar.

Web sitenizdeki SSS bölümüyle birlikte, müşterilerin karşılaştıkları sık karşılaşılan sorunlardan, ürünlerinizin bir çözüm olarak nasıl davranabileceği ve bunları optimum şekilde nasıl kullanmaya başlayacağınız hakkında bloglar yazmayı düşünün. Bir sorunu çözerken empati kurmaya çalışın.

Temelde bir blog, problemleri çözmenin yanı sıra hedef kitlenizle birlikte yankılanan bir marka sesi oluşturan daha iyi ve daha büyük bir platform sunar. İşte, bunu başarmak için birkaç fikir:

  • Adım adım nasıl oluyor insanların karşılaştığı ürünlerin etrafında nasıl yönlendirileceğini sıklıkla sorun
  • Süreç boyunca insanların yürüyebilmesi için bir açıklama ile birlikte bir imalat videosu paylaşın
  • Ürünlerin kullanım durumları ve müşterinin hayatını nasıl daha iyi hale getirdikleri hakkında konuşun.

4. E-ticaret Blog bir konuşmaya başlamanıza ve dönüşüm oranlarını artırmanıza yardımcı olur

E-ticaret Blog, popüler bir sorunun etrafında bir tartışma yapmak veya bir tartışmaya başlamak için bir platform olarak kullanılabilir. Kitlenizin bilmek istediğini öğrenmenin en iyi yolu, sosyal postalarınızda yaptıkları yorumlara geri dönüp onlara göz atmaktır.

Bir soruya cevap vermek, işletmenizin gerçekten müşterileri ve istediklerini önemsediğini gösterir. Ayrıca mevcut ve potansiyel müşterilerinizle devam eden bir sohbeti sürdürmenin harika bir yolu olarak da hizmet vermektedir.

Popüler konulara dokunmak, müşterilerin işletmenizle ilişkisini kolaylaştırır. Bu, onları bir satın alma işlemi yapmak için daha eğilimli hale getirir. Ve aslında ortak bir soruna değer veriyorsanız viral olma potansiyeline de sahiptir. Kısacası, bloglar dönüşüm oranları artırır.

5. E-ticaret Blog sadık bir çevrimiçi topluluk kurmaya yardımcı olur.

Bloglar kullanan işletmeler, okuyucularının blog yayınlarına yorum bırakmalarına izin vererek konuyla ilgili görüşlerinin önemini hissettiriyor. Bu his, sadık bir blog takipçisi topluluğunun kurulmasına yardımcı olur. İnsanlardan gelen yorumları ve özel mesajların her birine aktif olarak yanıt verdiğinizden emin olduğunuzda, en iyi sonucu verir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 
 
Etiketler: blog e-ticaret eticaret blog e-ticaret blog

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar