SEO Hizmeti Fiyatları

SEO yapmadan bir web sitesi sahibi olmak benzinsiz bir otomobil sahibi olmak gibidir.
Bir emlakçı olarak sosyal medyayı görmezden gelemezsiniz. Daha her yı binlerce kişi ev satın alma pazarına girdikçe, bu kitleye ulaşmanıza yardımcı olan stratejiler geliştirmek ve teknikleri uygulamak size kalmıştır.
Sorun şu: Bir işyeri sahibi olarak kullanmayı bilen sosyal medya oldukça korkutucu olabilir. Kullanabileceğiniz çok sayıda araç, deneyebileceğiniz çok sayıda taktik ve başarısız olabileceğiniz çok yol vardır.
Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı ipuçları:
Potansiyel müşterilere sosyal medyayla bağlantı kurmak için, insanların nerede olduğunuzu ve ne yaptığınızı neden anlamadığınıza yardımcı olmak için zaman ayırmanız gerekir. Bildiğiniz üzere emlak piyasası son derece rekabetçi bir yapıya sahip. Çevrimiçi insanlara ulaşma söz konusu olduğunda da aynı şey geçerlidir.
Başarılı olmak için, topluluğunuzdaki diğer yerel emlakçılardan farklı olmayı bilmeniz gerekir. Bunu yapmanın en kolay yolu kişisel markanızı oluşturup korumak ve güçlendirmektir.
Kişisel markalaşma (bağlantıya tıklayarak emlak sektöründe nasıl markalaşacığınızı öğrenebilirsiniz), kendiniz hakkında farkındalık yaratmak için uyguladığınız pazarlama stratejileri ve taktiklerini ifade eder. Kişisel markalaştırmayla amacınız hedef kitlenizin içindeki kişilere tanınabilir ve tanıdık olmaktır. Her şey, güçlü bir ün yaratmak ve sizi insanlardan farklı kılan şeyleri hızlı ve kolay bir şekilde anlamalarına yardımcı olmakla ilgilidir.
Kişisel markanızı oluşturmaya başlamak için aşağıdaki adımları uygulayın:
Bu adımların her biri hakkında (bunları nasıl uygulayacağınız da dahil) daha fazla bilgi edinmek için, Gayrimenkul için Kişisel Markalaşmaya Yeni Başlayanlar blog yazımızı okuyun.
Birçok işletme ve marka, sosyal medya sitelerinde kullanıcılara ulaşmaya çalışıyor ve bunun sonucunda tüketicilerin artık çok fazla dikkat etmiyor. Gerçek şu ki, dikkatlerini çekmek çok daha zor ve gittikçe zorlaşıyor.
Sosyal medyadan her tür tıklamayı elde etmek için metin tabanlı güncellemeleri veya internetten seçilmiş içeriği yayınlayamazsınız; görsel açıdan ilgi çekici, dikkat çekici, karşı konulmaz içerik oluşturmak için zaman ayırmanız gerekir.
Bunu yapmanın en iyi ve en etkili yollarından biri de video ile tanıtım yapmaktır. Video, dikkatlerini çekip onlarla işiniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için sizi takip edenler için oluşturup paylaşabilecekleri en etkili içerik türüdür.
Takip eden kişilerinizle oluşturup paylaşabileceğiniz, daha fazla ev satmanıza yardımcı olacak bazı video türleri:
Video pazarlamacılığına başlamak için daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var? Blog yazısı, Emlak İçin Video Pazarlama için Yeni Başlayanlar Kılavuzu'nu okuyun. Yayın size daha fazla video fikri, video oluştururken ve paylaşırken takip etmeniz gereken en iyi uygulamalar ve kontrol etmek için bir avuç tavsiye aracı sunacaktır.
Çabalarınızdan her türlü sonucu almak için sosyal medyaya megafon gibi davranamazsınız. İlginç makaleler veya ürün listelemelerinize bağlantılar göndermek için bir araç değildir. Facebook ve Twitter gibi sitelerin amacı aslında insanlarla etkileşimde bulunmaktır. Sosyal medya kullanarak daha fazla ev satmak için, hedef kitlenizin içine giren insanlarla otantik ilişkiler kurmak ve geliştirmek için zaman ayırmanız gerekir.
Müşterilerle etkileşim kurmak için şunları yapabilirsiniz:
Potansiyel müşterilere bağlanmak ve onlarla başka bir emlak acentesi üzerinde çalışmaya ikna etmek için onlarla duygusal bir düzeyde bağlantı kurmanız gerekir. Bunu yapmak için, büyük hikayeleri anlatmaya istekli ve yetenekli olmalısınız.
Efsanevi bir hikaye anlatıcısı olabiliyorsanız, daha fazla ev satacaksınız. Yani, sorular: ne tür hikayeler anlatmalısınız?
Videolar, fotoğraflar ve metin tabanlı güncellemeler şeklinde sosyal medya takipçilerinizle hikayeler paylaşın. İzleyicilere para içmek için yalnızca olandan olmadığınızı gösterdiğinizde, topluluğunuzdaki insanlarla gerçekten ilgileniyorsanız, size güvenmek çok daha muhtemel hale gelir ve sizinle çalışma düşüncesi hakkında çok daha heyecanlı olur.
Sosyal medyadan organik olarak çok daha fazla yatırım getirisi elde etmiştiniz, ancak işler şimdi farklı. Çabalarınızı en iyi şekilde değerlendirmek için doğru kitleye ulaşmak için oynamak için ödeme yapmaya istekli olmalısınız. Sosyal reklamcılık burada devreye giriyor.
İşiniz için sosyal medyada daha önce hiç reklam yayınlamadıysanız Facebook ve Instagram ile başlamanızı kesinlikle tavsiye ederim. Kampanyalar oluşturmak oldukça kolaydır, maliyeti nispeten düşüktür ve aslında bazı oldukça iyi sonuçlar erken başlarda görebilirsiniz.
Daha fazla ev satmak için sosyal medyayı kullanmanın son yolu rahatsız edici hale getirmek ve kitlenizi tanımaktır. Bunun anlamı nedir: ideal müşterinizin kimliğini ve onları nerede bulacağınızı bilmeniz gerekir. Müşterileriniz küçük ve ilk kez ev satın alıyorsa, beş yıl önce Facebook'u onlarla bağlantı kurmak için kullanabilirdiniz.
Bugün, Snapchat veya Instagram'ı Facebook'dan daha fazla kullanıyor olabilirler. Sonuç olarak, kullanırken rahat olamayacağınız araçları kullanmanız gerekir. Facebook, tarihsel olarak müşterilerle bağlantı kurmak isteyen çoğu işletme için standart olmuştur; ancak bu değişiyor. Sosyal medyada başarı bulmak için, uyum sağlamaya istekli olmalısınız ve müşterilerinizin nereye gittiği konusunda istekli olmalısınız.
Müşterilerle konuşursanız ve Snapchat ve Instagram gibi araçları kullanarak çok daha fazla zaman harcadıklarını öğrenirseniz, bu araçları kullanarak bir varlığı büyütmeye ve onlarla etkileşime geçmeye başlamanız için bir strateji yerleştirin.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı ile ilgili yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
2017 yılında ev satışlarınızı arttırmak istiyorsanız Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Snapchat, Pinterest gibi sosyal kanalların tamamında aktif olarak bulunmanız lazım. Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı önemli bir yere sahip.