Logo Web Tasar覺m

Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun


paylaş
Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun

Gayrimenkul endüstrisi hiçbir zaman bugünkü gibi rekabetçi olmamıştı. İnternet sayesinde, akıllı telefonların yaygınlaşması ve Facebook, YouTube ve Twitter gibi sosyal medya sitelerinin gittikçe yaygınlaşan popülaritesi sayesinde emlak sektöründe büyük bir rekabet ortamı oluştu. Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun ve rakiplerinizi geride bırakın.

Yeni müşterileri başarıyla çekmek, daha fazla fırsat yakalamak ve bugün işinizi büyütmeye devam etmek için rekabetten uzak durmak için daha fazlasını yapmak zorundasınız. Bunu için:

 
  • En iyi satış elemanı olamazsanız, en iyi kaynak olmalısınız.
  • Yalnızca insanlarla iletişim kuramazsınız, çevrimdışı ve çevrimiçi her yerde insanlarla otantik ilişkiler kurmanın en iyisi olmalısınız.
  • Sadece geleneksel reklamcılığa güvenemezsiniz, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması, video pazarlaması ve evet ... hatta Pokemon Go, Snapchat gibi yeni kanallara yatırım yapmanız gerekir .
  • Sadece insanlarla telefonda arama yapamazsınız, onlara kısa mesajlar, anlık mesajlar, Facebook mesajları, e-postalar ve tweetler göndermeye hazır olmalısınız.

Bütün bunları gerçekleştirmek için kişisel markalaşmaya yatırım yapmanız gerekir. Bu rehber, emlak işinizi büyütmek için kullanabileceğiniz güçlü bir kişisel marka geliştirmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri, ipuçlarını, araçları ve kaynakları verir.

Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun

Kişisel markalaşma nedir?

Açıkça ifade etmek gerekirse, kişisel markalaşma, kariyerinizi ilerletmenin veya işinizi büyütmenin bir yolu olarak kendinizi pazarlama uygulamasıdır. Kişisel markalaştırmayla amaç, sonuçta kendiniz için olumlu bir mesleki şöhret oluşturup korumak, daha fazla müşteri ile bağ kurmak, güven ve sadakat oluşturmak ve daha fazla anlaşma yapmak için kullanabileceğiniz görsel ve sesli stil yoluyla tanınabilir bir kimlik yaratmaktır.

Herkesin arkadaşlarıyla, iş arkadaşlarıyla, işverenle ve işletmelerle ilgili kendi araştırmalarını sürekli yapmak için Google'ı ağırlıklı olarak kullandığı bir çağdayız.

 
 

Özellikle emlakçılar için güçlü bir kişisel marka olması çok önemlidir. Orijinal referansları ve mutlu müşterilerin düzenli tavsiyeleri tarafından desteklenen güçlü bir üne sahip olmadan yeni müşterileri bulmak son derece zordur.

Kendiniz için bir isim vermelisiniz ve kişisel markanızı korumak ve güçlendirmek konusunda proaktif olmanız gerekmektedir.

Yani, soru şu: Nereden başlamalısınız? Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun

Kişisel Markalaşmaya Başlama

Gayrımenkul işinizi desteklemek için güçlü ve etkili bir kişisel markanın yetiştirilmesi ve sürdürülmesi kolay olmayacaktır, ancak doğru yola ilerlediğinizden emin olmak için hemen atabileceğiniz birkaç özel adım vardır:

1. Adım: Kitlenizi Tespit Edin - Kendinizi kim olduğunuzu ve neyi farklı kılan şey hakkında çok fazla düşünmeden önce, önce ulaşmaya çalıştığınız kitleyi düşünmek önemlidir. Başlamak için, ideal müşterilerinizin kim olduklarını, yaptıklarını, sahip oldukları sorunları, satın almalarını motive eden unsurları, çevrimiçi ve çevrimdışı geçirdikleri zamanı ve onlarla ilişkileri etkin bir şekilde nasıl geliştirdiğinizi düşünün. Hedef kitleniz üzerinde zamanı sıfıra indirmek, sizi sadece iyi görünmenizi sağlamayan bir unsur oluşturmanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda potansiyel müşterilerle etkin bir şekilde bağlantı kurmanıza ve işinizi büyütmenize de yardımcı olur.

 

2. Adım:  Neye Odaklanmalısınız? - Hedef kitlenizi tanımladıktan sonraki adımınız, sizi rakiplerinizden farklı kılan şeyleri düşünmeye başlamaktır. Size ulaştığınız cevaplar sonuçta kişisel markanızın çekirdeğini şekillendirmenize yardımcı olacaktır. Sizi farklı kılan şeyleri bulmak için kendinize şu soruları sorun:

  • Müşterilerim neden diğer emlakçılar yerine benimle çalışıyor?
  • Uzmanlık alanlarım nelerdir?
  • Gayrimenkul söz konusu olduğunda ne hakkında istekli davranıyorum?
  • En çok ne bilirim?
  • Kime yardım etmeyi severim?
  • Neden bir temsilci oldum? Kariyer hedeflerim neler?

Buna ek olarak, geçmiş müşterilerinize aşağıdaki soruları sorarak sizi farklı kılan şeyleri de sıfırlayabilirsiniz:

  • Neden benimle çalışmayı seçtiniz ve başka bir emlakçı seçmedin?
  • Benimle çalışmakla ilgili deneyiminiz neydi? Aklınızda neler kaldı?
  • Etkileşimimiz sırasında sizin için en önemlisi ne oldu?
  • Beni arkadaşlarınıza önerir misiniz? Neden?
  • Gelecekteki müşterilerim için daha iyi ne yapabilirim?
 

3. Adım: Tasarımcı Kirala - Kendiniz için güçlü bir kişisel marka oluşturmak için, kendinizi pazarlamayı planladığınız her yerde kullanılabilecek güçlü bir marka görsel kiti geliştirmelisiniz. Özellikle, kişisel markanız için aşağıdaki varlıkları geliştirmenize yardımcı olması için profesyonel serbest tasarımcı seçmelisiniz:

  • Logo
  • Bir renk düzeni ve yazı tipi ailesi
  • Web siteniz için Grafik
  • Sosyal medya profilleriniz için grafikler ve fotoğraflar
  • Blogunuz için grafikler
  • Baskı ortamınız ve reklamcılık teminatınız için grafik

Adım 4: Alanınızı Güvenceye Alın - Bunu, tabii ki söylemeye gerek yok, fakat zaten [KENDİNİNİZ] .com'u satın alıp kaydettirmenizi şiddetle tavsiye ediyoruz. Tam ad alanınızla ilgili hakları güvence altına almak, kullanıcıların adınızı aradıklarında Google'da görünen şeyi korumak ve denetlemek için en kolay yollardan biridir.

 

 

Adım 5: Blogunuzu Oluşturun ve Değer Paylaşımı Başlatın -  Kişisel markanızı oluşturmanın büyük bir parçası, hedef kitlenize yararlı bir kaynak olarak kendinizden yararlanmak için elinizden gelen her şeyi yapın. Mevcut ve ideal müşterilerinizle değer paylaşmaya başlamak için en kolay yollardan biri web sitenizde bir blog başlatarak ve pazarlama bütçenizden bir kısmını içerik pazarlamasına yatırmaktır. Her hafta blogunuza yeni içerik yayınlamak rakiplerinizden farklılaşmanıza, kitlenizle güven inşa etmenize ve adınızı daha fazla kişinin önünde almanıza yardımcı olabilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak Marka Kimliğinizi Oluşturun yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak markanızı oluşturma emlak marka kimliği emlak marka

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar