Ürün aramalarının üçte birinden fazlası Google’da başlıyor. Sadece herhangi bir aramadan bahsetmiyoruz özellikle “ürün aramadan” bahsediyoruz. Yani Google, satın almaya hazır bir tüketici karşısında...Devamı
Günümüzde birçok kişi ek gelire ihtiyaç duyuyor veya kendi işinin patronu olmak istiyor. İnternet ile elimizde büyük bir fırsat var. Çok az...Devamı
Tüketiciler, hangi sektörde olursa olsun, markalarla farklı bir şekilde etkileşime girmeyi tercih ediyor. Emlak Marka Stratejinizi Oluşturmada 4 Temel Adım ile içeriklerinizin daha fazla...Devamı
Emlak işletmecisi olarak dijital pazarlamayı aktif olarak kullanmanız gerektiğini biliyorsunuzdur ve eminiz ki kullanıyorsunuz. Dijital pazarlama kolay gibi görünse de gerçek başarıya...Devamı
Bir B2B (işletmeden işletmeye satış) e-ticaret pazarı kullanmak çevrimiçi satıcılara pek çok avantaj sunar. En önemli faydalardan birisi, sizi yeni müşterilere bağlaması ve pazarlama...Devamı
Emlak markanızın çevrimiçi itibarı, her sosyal medya yorumu, incelemesi ve wp_betawpposts yazısı tarafından sürekli olarak gelişmekte ve yeniden tanımlanmaktadır. İnsanlar işinizi keşfettiğinde, bu içeriğe...Devamı
Pazaryeri e-ticaret çok karlı bir model olmasının yanında birçok satıcının ve ürünün kontrol altında tutulması gerekliliği nedeniyle biraz karmaşık olabiliyor. Pazaryeri E-ticaret İçin...Devamı
Google, arama motoru sıralamasının bir parçası olarak web sitesi hızını değerlendirme içine aldığından beri, site sahipleri sayfalarını daha hızlı hale getirmeye çalışıyorlar. Emlak...Devamı
B2B yani işletmeden işletmeye satış yapan firmalar risklerini azaltmak ve daha fazla kazanmak için web sitelerini pazaryeri modeline çevirmeyi hedefliyor çünkü müşterilerin...Devamı
Emlak web sitenizde veya emlak wp_betawppostsunuzda hala bir infografik kullanmadıysanız şimdi tam zamanı. İnfografiklerle en küçük emlak firmaları bile hedef kitlelerinin dikkatini...Devamı