Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu
Emlak web sitenizde veya emlak wp_betawppostsunuzda hala bir infografik kullanmadıysanız şimdi tam zamanı. İnfografiklerle en küçük emlak firmaları bile hedef kitlelerinin dikkatini kolaylıkla çekebilir. Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu yazımız size bu konuda fikir verebilir.
Öncelikle akıllı bir fikre, bir resim düzenleme aracına ve sitenize trafik çekebilecek içerik dağıtım kanallarına ihtiyacınız olacak.
Örneğin, sosyal medyada paylaşılan infografikler diğer paylaşımlara oranla 3 kat fazla etkileşim almaktadır. Bu, içeriğinize yönelik beğeniler, paylaşımlar, yorumlar ve tıklamalar şeklinde olur.
Bununla birlikte, infografik ile emlak pazarlam, düzenli olarak sosyal paylaşım ağları üzerinden paylaşmaktan veya wp_betawpposts yayınlarınıza eklemekten fazlasını gerektirir.
Emlak Sektöründe İnfografik Kullanmanın 6 Yolu:
1. Açılış Sayfalarını Daha İyi Yapmak İçin İnfografik Kullanın
İnfografik, kitlenin dikkatini çeker, anahtar paketleri hızla vurgular ve harekete geçirici mesajlara hazır olana kadar etkileşimi korur.
Şimdi, bu faydalar başka nerede mantıklı geliyor?
Bu doğru – açılış sayfaları.
Değer tekliflerinizi vurgulamak için madde işaretli listeler kullanmak yerine, onları daha görünür ve çekici hale getirmek için infografik kullanabilirsiniz.
Gerekirse, talimatları daha iyi açıklamak için altyazıları da kullanabilirsiniz; böylece, kitlenizi dönüşüm konusunda daha güvende hissettirirsiniz.
Açılış sayfanıza bilgi grafikleri eklerken renk psikolojisini kullanarak insanları daha fazla etkileyebilirsiniz.
Örneğin, mavinin tonları genellikle güven ve güvenilirlik ile ilişkiliyken, kırmızı tonları bazen kararlılık ve tutku ile ilişkilendirilir.
Sadece araştırma yapmanız ve hedeflerinizle uyumlu renklerin doğru karışımını belirlemeniz yeterlidir.
2. Haber Bültenleri Olarak Başlatın
Açılış sayfaları gibi, bültenlerin de estetik açıdan hoşnut olmaları ve büyüleyici olmaları gerekir; tıklamaları teşvik etmek için yeterli ayrıntıları sunarken, içerisindeki bilgiler kısaca sunulmalıdır.
Bu nedenle, infografik haber bültenleriniz için de mükemmeldir. Normal biçimi izleyen bir tane tasarlayın ve bunu bülteninizin ana gövdesi olarak kullanın.
Başka bir yaklaşım, bülteninize tek bir enformasyon yerleştirmek yerine birden fazla resim dosyası kullanmaktır.
Örneğin, zaten yeniden biçimlendirmek istediğiniz bir altyapınız varsa, üst bölüm, ana gövde, altbilgi vb. olarak kullanmak istediğiniz bölümleri kırpmanız yeterlidir.
Bunu yapmanız, MailChimp veya AWeber gibi platformlardan mevcut e-posta şablonlarından yararlanmanıza olanak tanır. Belirli öğelere köprüler eklemenizi de mümkün kılacaktır.
3. Bunları Slayt Gösterilerine Dönüştürün
Etkili bir bilgi grafiği yaratmak için üstesinden gelmek zorunda olduğunuz tüm zorlukları göz önünde bulundurarak, onlardan olabildiğince çok faydalanabilirsiniz.
Haber bültenlerine infografi eklemenin yanı sıra bunları tam açıklamalı slayt gösterileri olarak da kullanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken, slayt olarak kullanmak istediğiniz her bölümü kırpmak, sunuyu PowerPoint gibi bir uygulama ile oluşturmak ve bunları SlideShare gibi bir platformda yayınlamaktır .
4. Online Derslerinizde Onlara Katılın
Slayt sunum sunumunuzu SlideShare’e yüklemekten başka bir çevrimiçi dersin değerini arttırmak için de kullanabilirsiniz.
Çevrimiçi derslerin markanız için neler yapabileceğinden hala habersiz olanlar için büyük fırsatları kaçırıyorsunuz demektir .
Yalnızca e-öğrenim endüstrisi, kendinizi nişinizde uzman olarak konumlandırmanıza yardımcı olmakla kalmaz, çevrimiçi içeriğinizden para kazanmanız için de bir fırsat sunar. Örneğin neden emlakla ilgili bilgiler veren, emlakçılığı öğreten paylaşımlar yapmıyorsunuz?
Çevrimiçi dersinizi hazırlama ve yayınlama, kendi e-öğrenim altyapınızı oluşturmadan da yapılabilir. Udemy ve Teachable gibi platformlarda, ders materyali oluşturma işleminden abone yönetimi gibi tek bir yerde her şeyi yapabilirsiniz.
Bir kurşun çevrimiçi dersiniz için kaydolursa, o zaman yüksek kaliteli içeriğin altında hiçbir şey beklemediğini unutmayın.
5. Instagram’da infografik parçalarını paylaşın
Normalde, Instagram , enformasyon için mükemmel dağıtım kanalı gibi görünüyor. Sonuçta, bir infografik aslında bir görüntü, Instagram ise bir görüntü paylaşım platformudur.
Bununla birlikte, yalnızca platformu kullanarak, sadece infografik paylaşmamalısınız. Daha iyi bir strateji, infografik bölümünüzün ayrı ayrı tanıtılabilen bölümlerini tanımlamak ve bunları günün farklı zamanlarında postalamaktır.
Yine, bunun olmasını sağlamak için süslü bir şey yapmak zorunda değilsiniz; Instagram uygulaması, saniyeler içinde infografik bölümlerin paylaşılabilir bölümlerini kırpmanıza yardımcı olabilir.
Web sitenizin URL’sini içeren dikkat çekici bir başlık yazmayı unutmayın.
Unutmayın, Instagram takipçilerini üretmek harika, ancak sitenize nitelikli trafik çekmek kadar önemli değil.
6. Yuvarlaklaştırılmış infografik Oluşturun
Bir yuvarlaklaştırılmış enformasyon temelde toplu yayınla aynıdır. Birden çok etkileyiciden gelen katkılarla oluşturulur, sosyal medyayla tonlarca trafik çekebilir ve markanızın bilgi kaynağı olarak yetki düzeyini artıracaktır.
Etkili bir toplu posta yayını oluşturmak için öncelikle okuyucuların ilgisini çekecek bir konunun yanı sıra hedef etkileyenlerinizle tanışmalısınız.
Sadece anahtar kelimeler kullanarak eğilimli konuları kolayca bulmak için BuzzSumo gibi bir içerik araştırma aracını kullanabilirsiniz.
Uygun bir konuyu akılda tuttuğunuzda, muhtemel etkilenenlerle bağlantı kurmak ve katkılarını talep etmek için bir sosyal yardım platformu kullanabilirsiniz.
Son olarak, cevaplarını, tasarımı tamamlamak için kullanılacak çekici bir infografik komut dosyasına birleştirmeniz gerekir. İşiniz bittiğinde, etkilenenlere, infografiklerini takipçilerine tanıtmaya yardımcı olabileceklerini hatırlatın.