Logo

Sosyal Medyaya Katılımını Arttırmak İçin Araçlar


paylaş
Sosyal Medyaya Katılımını Arttırmak İçin Araçlar

Bazı markalar sosyal medyada rahatlıkla ilgi çekerken neden bazıları insanları çekebilmek için uğraşmak zorunda kalıyor? Sosyal Medyaya Katılımını Arttırmak İçin Araçlar kullanarak siz de sosyal medya katılımlarınızı arttırabilirsiniz.

Bu gerilemenin üstesinden gelebilmenize yardımcı olmak için, takip eden, beğenilen ve paylaşılan öğeleri artırdığı bilinen dört yararlı aracı topladık.

İleride paylaşımlarınıza yardımcı olması için bu araçları inceleyin. Sosyal Medyaya Katılımını Arttırmak İçin Araçlar :

1. Klout

Bugünün pazarlama teknolojisi, kitlenizin davranışları, ihtiyaçları ve arzuları hakkında derinlemesine ayrıntılar sağlar ve hedefli mesajlaşma oluşturmayı her zamankinden daha kolay hale getirir. Ancak aynı zamanda kitleyle etkileşimde zorluklar da oluşturuyor.

Hedef kitleleri güven altına almanın en iyi yollarından biri nüfuz politikası pazarlamasıdır. Klout , kolay, kullanışlı bir arama motoruyla etkilenenlerin erişim sürecini kolaylaştıran bir araçtır.

Pazarlamacılar, binlerce tweet veya mesaj kullanmak yerine, konu ve cümlelere dayanan ilgili etkeni ve içeriği bulmak için Klout'u kullanabilirler. Etkilenen pazarlama çok zaman alıcı bir süreç olabileceğinden, Klout etki yaratanları doğrudan size sunarak zaman ve hayal kırıklığını azaltır.

2. PromoRepublic

Yeni bir ürün sürümünden firmanıza bahsedilen yeni bir makaleye kadar, markanızın heyecan verici sektör haberleri üzerinde kalması önemlidir. Bu, yalnızca kitlenizle kendileri için alakalı içeriğe sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda marka güvenilirliğini artırmaya yardımcı olur.

PromoRepublic, ilgi çekici, önceden hazırlanmış içerik şablonlarıyla donatılmış bir 'fikir keşif aracı'. Bu şablonlar belirli konulara ve fikirlere dayalı olarak katılımı sağlamak için sosyal medyada özelleştirilebilir ve gönderilebilir.

İçerik fikirleri, "yaratıcı içerik" "promosyonlar" ve "etkileşimde bulunma" gibi kategorilere ayrılır; böylece, istediğiniz sonuca göre yayın seçebilirsiniz. Keşfetmeyi seçtiğiniz konulara dayanan özelleştirilmiş şablonlarla "sizin için yapılmış" kategorisi de var.

Yayınlar oluşturduktan ve planladıktan sonra, PromoRepublic Kullanıcı İstatistikleri bölümüne bakabilirsiniz. Burada, her bir sosyal medya kategorisinde - Facebook, Instagram, LinkedIn ve diğerleri dahil olmak üzere, her yayın için beğenilenler, favoriler, retweet'ler ve genel katılım hakkında ayrıntılara erişebilirsiniz.

3. CoSchedule Başlık Analiz Cihazı

Tüm içerik pazarlamacılar, iyi hazırlanmış bir başlığın gücünü anlıyor ve içeriği sosyal medyayla paylaştığınızda ilgi çekici bir başlık, katılımınızı gerçekleştirebilir ya da bozabilir.

Ancak başlıklarınızın en üst düzeyde potansiyelini yakalamak için optimize edilip edilemediğini nerden biliyorsunuz? CoSchedule Headline Analyzer'ın yardımcı olabileceği yer burasıdır.

CoSchedule Başlık Analizörü, başlığınızla ilgili yanlış olanı tam size göre gösteren, kullanışlı bir araçtır  ve bunu nasıl daha iyi hale getirebilirsiniz. Aracınız, kullandığınız kelimelere dayanarak, başlığınızı 1'den 100'e kadar bir ölçekte derecelendirir.

Ayrıca, başlığınızın yapısı ve okunabilirliği ile kelime seçimi yoluyla puanınızı nasıl artıracağınıza ilişkin ipuçları da kazanırsınız. CoSchedule ayrıca, başlıkta daha fazla duygusal ve güçlü kelime ekleme ve başlık bakiyesine nasıl hakim olabileceğinizi gibi başlık yazısı üzerine geniş bir kaynak kütüphanesine sahiptir.

4. Kısa Devre

Yarışmalar ve promosyonlar, sosyal medyada aciliyet duygusu yaratmanın harika bir yoludur. Bu, kitlenizi istediğiniz eylemi daha hızlı yapmaya teşvik eder ve profilinizde etkileşimde bir artış oluşturur.

ShortStack , kitlenize özel yarışma kampanyaları oluşturmanıza yardımcı olan bir araçtır. Verimlilik için önceden var olan bir şablon arasından seçim yapabilir veya kendi şablonunuzu yükleyebilirsiniz. Araba, hediye çeki, oy yarışması, sınavlar ve daha fazlası şeklinde yarışmalar yaratmayı kolaylaştırır. Tamamlanan kampanyalar, sosyal medyada birçok kez yayınlamak için kullanabileceğiniz tek bir URL ile gelir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Sosyal Medyaya Katılımını Arttırmak İçin Araçlar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: sosyal medya sosyal medya araçları

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar