Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme

Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme

Google yeni güncellemeleri düzenli olarak sunmaya devam ediyor ve bu güncellemelerin çoğu zaman arama sonuçları üzerinde önemli etkisi var. Temel olarak, arama motorlarında daha iyi sıralamayı ve görünürlüğü sağlamak için web sitesi performansı ve SEO’yu iyi kullanmalısınız. Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme için uygulayabileceğiniz bazı yöntemler var.

Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme için kullanabileceğiniz bazı pratik ipuçları:

1. Responsive (duyarlı)  Tasarım

Mobil aramaların masaüstlerinden yapılan aramaları devralmasıyla, duyarlı bir web sitesi oluşturmaktan başka seçeneğiniz yok. Hatta Google, mobil cihazlara yönelik, duyarlı web sitelerini destekliyor ve aynı şeyi aynı zamanda bir sıralama faktörü olarak kullandığı da düşünülüyor .

Neden duyarlı tasarım olması gerektiğini bir wp_betawppoststa Google açıklıyor:

  • Kullanıcılar web sitesindeki içeriği tek bir URL kullanarak kolayca paylaşabilir ve bunlara bağlanabilir.
  • Google’ın algoritmaları sayfalara endeksleme özellikleri kolayca atayabilir.
  • Aynı içerik için birkaç sayfa tutmak için harcanan mühendislik süresini önemli ölçüde kısaltıyor.
  • Mobil siteler hiçbir zaman tamamen kusursuz değildir. Duyarlı bir web sitesi oluşturmak , mobil siteleri rahatsız eden hataları azaltır.
  • Kullanıcıların cihaza göre optimize edilmiş bir görüntülemeye yönlendirilmesine gerek yoktur. Bu, sayfa yükleme süresini azaltır ve deneyimlerini geliştirir.
  • Google botu yanıt veren bir siteyi taradığında kaynaklarını korur.

2. İlgili İçerik Sunun

Ziyaretçileri bir web sitesinde tutmak söz konusu olduğunda, yeni, alakalı ve kaliteli içeriği hiçbir şey yenemez. Ayrıca, ziyaretçilerin web sitesine dönmelerini sağlayan kilit faktörlerden biridir. Geri dönen ziyaretçilerin, web sitenizin lehine bir harekete geçirici mesaj almaları muhtemeldir; buna yönelik bir işlem çağrısı yapmaları, sizin için yararlı olan içerikler almalarını sağlar. Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme için alabilecekleri harekete geçirici mesaj şunları içerir:

  • Bir markayı veya ürünü kendi sosyal medya kanallarında paylaşma
  • Bir ürün veya satıcı incelemesi bırakmak
  • Ürün hakkında soru sorma
  • Yorumlar, chatbots, e-posta vb. Ile etkileşim kurma
  • Bir referans çıkmak
  • Çevrimiçi profilleri aracılığıyla akranlarına bir ürün önerin

Ne tür içerikler kullanabilirsiniz?

  • Multimedya ve metin karışımı – görüntüler, videolar, PDF’ler, beyaz kağıtlar, enformasyon vb.
  • Çalıların çevresinde atmayan ve okunması kolay hassas içerik.
  • Sıkıcı ve sıkıcı olmayan bilgileri sunan orijinal içerik.
  • Onlara hitap eden ve onları ağlarıyla paylaşan paylaşılan içerik.

3. Doğru Etiketleri ve Meta Açıklamalarını Kullanın

Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme için meta açıklamaları, başlık etiketleri ve resim açıklamaları web sitenizin önemli bir parçasıdır. Web sitenizi taramak için arama motoru botları tarafından değerlendirilebilirler veya kabul edilmezler, ancak sitenizde bulunan veya arama sonuçları sayfasında karşılaşan ziyaretçiler için kesinlikle yararlıdırlar. Rasgele yerleştirilen bir grup anahtar kelime hiçbir işe yaramaz.

4. Yerel Aramayı Geliştirin

Google yerel arama üzerinde uzun bir süre vurgu yapıyor. Yerel arama optimizasyonuna ilişkin kesin bir rehber, buna başlamanıza yardımcı olan Search Engine Journal tarafından bir araya getirilmiştir .

5. Kaliteli Bağlantı üzerine odaklanın.

Google, bağlantı kurmayı, yüksek kaliteli bağlantılar odaklanarak değerlendirebilir. Örneğin, Twitter’da bir etki sahibi tarafından doğrulanmış bir hesapta bahsedilenler gibi sosyal medya platformlarındaki güvenilir bağlantılar, web sitenizin SEO’sunu artırmada rol oynamaktadır. Linklerin yayınlandığı sosyal medya platformları bile yüksek yetkilere sahiptir ve görünürlüğünü artırmak dışında web sitenize kesin bir destek verir. Bu nedenle, başlamak için web sitenizin bağlantısını tüm sosyal profillerinize ekleyin.

Alternatif olarak, yüksek yetki alanındaki üçüncü taraf sitelerine içerik yayınlamaya (backlink veriyor) katılabilirsiniz.

6. Kullanıcı Katılımını Geliştirin

Sadece emlak web siteleri için değil, genel olarak tüm web siteleri için çalışan bir kural, sitedeki kullanıcı katılımını artırmaktır. “İşleri basit tutma” ilkesini uygulayın, evlerin ve diğer öğelerin bulunmasını kolaylaştırın, sayfanın alt kısmında site haritasını ekleyin, boşluklardan yararlanın…

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Emlak Web Sitesi Performansını ve SEO’yu İyileştirme yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

About Author

Medanis Destek