Logo

Medanis Blog

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Marka genellikle pazarlama ve tanıtımda çok miktarda para yatırma ile ilişkilendirilir.  Marka oluşturma, insanları şirket ve ürünlerinizle ilişkilendirmektir.  Marka bilinci oluşturma, belirli bir ürün veya hizmet için markanızın eşanlamlı yapmaya çalışmakla ilgilidir.

(devamını oku)
Markalaşma Nasıl Olur?

Markalaşma Nasıl Olur?

Bir firmanın profesyonelce markalaştırılması: 1) mevcut bir firma veya hizmet hattının yeniden markalandırılması ve 2) yeni bir firmanın başlatılması olmak üzere iki türle karşı karşıyadır.  Marka lansmanına yönelik bu iki yaklaşım, genel süreçte benzer olmakla birlikte, ayrıntılarda farklılıklar gösterir.  Markalaşma Nasıl Olur? Markanın Başlatılması Marka lansmanı yani bir markanın başlatılması, mevcut hiçbirinin bulunmadığı profesyonel bir hizmet markası oluşturma sürecidir.

(devamını oku)