Logo

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma


paylaş
Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Marka genellikle pazarlama ve tanıtımda çok miktarda para yatırma ile ilişkilendirilir. Marka oluşturma, insanları şirket ve ürünlerinizle ilişkilendirmektir. Marka bilinci oluşturma, belirli bir ürün veya hizmet için markanızın eşanlamlı yapmaya çalışmakla ilgilidir. Bu uzun ve zor bir proje olabilir. Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma ile çok para harcamadan marka konumuna gelebilirsiniz.

Markalaşma süreci dikkat edilmezse potansiyel olarak tüm gelirinize mal olabilir. Bununla birlikte, çok sayıda küçük işletme sahipleri için, markalaştırmaya yapılacak yatırım nispeten küçük bir bütçeyle yapılmalıdır. Bu yazıda, kendi düşük bütçeli markalaştırmanızı nasıl yöneteceğiniz konusunda düşüncelerimi paylaşacağım.

 

Marka değerleri

Sınırlı bir bütçeyle markalama, şirketinizin ve markanızın değerlerinin tanımlanmasıyla başlar. Bir marka olarak, dünyayla iletişim kurmak istediğinizi düşünmeye ihtiyacınız var. Bunu kendiniz yapabilecek durumda olduğunuz sürece açıkçası tamamen ücretsizdir. Düşündüğünüzde oldukça zor bir iştir. .

Marka değerlerinizi tanımlamak için biraz zaman ayırın. Bu şekilde, ana mesajınızı açık ve tutarlı bir şekilde iletebilirsiniz. Bu, pazarlamanızı daha kolay hale getirir. Bütçede bile marka elçileri yaratabilirsiniz .

Uygun bir etiket hattıyla gelin

Artık marka değerlerinizi tanımladınız, artık hepsini tek bir etiket satırında özetleme zamanı geldi. WordPress 'misyonu " yayıncılığını kullanın". Etiketler değerlerinizi yansıtır. Yine de tutarlı olun. Bir etiket satırı ayarlarsanız, eylemleriniz ve ürünleriniz bu etiket çizgisiyle alakalı olmalı, hatta aslında ona dayalıdır. İşinizi özetliyor.

Logonuzu yeniden düşünün

Harika bir logoya sahip olmak esastır. Bu logoyu tasarlarken, bunun muhtemelen yıllarca yaşayacağınız bir şey olduğunun unutulmamalıdır. Asıl önemli olan kendiniz dışında bu markayı tanımayı tetikleyecektir. Hiçbir zaman logonuzu değiştirmenize izin verilmeyeceğine değil, sadece bir logo eklemeyin. Bir yerel sponsor tahtasında olduğu gibi, diğer logolardan nasıl çıktığını düşünün. Aslında bunu şu andaki ile yaptık.

Bu logoyu tasarlayın, yazdırın, bir hafta kadar buzdolabınızın üzerine yapıştırın ve sizi rahatsız eden bir şey olup olmadığını anlayın. Eğer öyleyse çizim tahtasına geri dönün. İş değerlerinizde ve hatta kişiliğiniz açısından kendinizi ilgilendirmiyor gibi hissediyor musunuz? Tekrar çizim tahtasına. Düşük bütçeli markalaşma hakkında konuşurken büyük bir logo tasarlamak muhtemelen en pahalı görevinizdir.

 

Çevrimiçi düşük bütçeli markalaşma

10 çalışanı bulunan yerel bir fırın veya 500 kişiye kadar çalışan bir yerel sanayi şirketi olabilir. Bunların hepsi 'küçük işletmeler' olarak nitelikli olabilir. Başladıklarında hepsinin aynı ana hedefi vardır: uzmanlık alanlarında bir isim kurma ihtiyacı. Bunu yapmak için çok büyük bir bütçe olmadan birden fazla yol var. Düşük bütçeli marka bilinci, sosyal medyanın fazlalığı sayesinde kolaylaşır. Düşük bütçeli markalaşma, nişinizle ilişkili tüm bloglar yüzünden mümkündür.

Maliyetleri?

Ağ toplantıları sırasında genellikle duyduğumuz ifadelerden biri: "Sosyal medya sadece fazla zaman harcatıyor". Dürüst olmak gerekirse, masrafları sızlanmayı bırakmanız ve sosyal medyanın sizi getireceği geliri görmeye başlamak akıllıca olabilir. Gerçekten en kolay ve muhtemelen markanızı tanıtmanın en ucuz yollarından biridir.

 

Uzmanlığınızı paylaşın

Twitter, aynı görüşlü işletme sahipleriyle bağlantı kurmak için kullanılır. Bölgenizdeki ve / veya uzmanlık alanındaki çok sayıda Facebook grubunu keşfedin. Aynı değerleri paylaşan kişilerle bağlayın. İşinizdeki soruları cevaplamaktan çekinmeyin, bunu kendinize güvenerek yapın. Bu sorular için kendinizi şirket olarak konumlandırın. İnsanları bu şekilde yardım edin ve marka elçileri yaratın.

Pozisyonunuzu belirlemek için gerçekten biraz çaba göstermelisiniz. Bir gecede olmaz. WordPress ve SEO hakkında forum ve sosyal medya tartışmalarında aktif olarak yer aldı. Başkalarının bloglarına yorum yapma. Gelir öncesi süre: 8 yıl. Tutkuyla para kazanmadan önce sekiz yıl beklemen gerektiğini söylemiyoruz. Fakat baştan beri sizin için önemli olan konularda yazı yazabilir, yorum yapabilir ve bir standda bulunabilir olmanız gerektiğini düşünüyoruz.

Kendinizi görünür kılın

Sonuçta bütün bu çalışmaların hepsi iş değeri olarak geri dönecektir. İlettiğiniz her şey bu değerleri yansıtmalıdır. Size yönergeler verir ve mesajınızın daima aynı şekilde teslim edilmesini sağlar. Düşük bütçeli markalaşma bununla ilgili olabilir: kendinizi tutarlı bir şekilde görünür kılın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: marka markalaşma dijital marka

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar


  • mehmet 6 years ago yorumladı:

    Merhaba, Harika ipuçları için teşekkür ederiz. Ayrıca, deneyimime göre, bir alan adını 5 yıl veya daha fazla süreyle kaydetmek de çok önemli. Bunu yaparak insalara işiniz hakkında ciddi olduğunuzu gösterebilirsiniz. Ayrıca sayfaların açılma hızı da çok önemli bir faktördür.