E-posta pazarlaması müşterilerin ilgisini çekmek ve satışları arttırmak için güvenilir ve gerçek bir yöntemdir. Maliyeti az ve kullanımı kolaydır. Büyük ve küçük işletmeler...Devamı
Küçük işletmeniz için bir web sitesi marka bilirliğini ve müşteri trafiğini arttırır. Aynı zaman bir web sitesinde mal ve hizmetlerinizi sergileyerek satabilirsiniz. Ürün...Devamı
Eskiden pazarlama dendiğinde akla gelen şeyler kartvizitler, el ilanları, satış sunum materyalleri, dergi ve gazete reklamları gibi basılı ürünlerdi. Günümüzde ise pazarlama...Devamı
Sosyal medya, kişisel bilgilerimizi ve fotoğraflarımızı paylaştığımız alandan işletmelere yönelik canlı bir pazarlama kanalına dönüşmüş durumda. Bugün, İş İçin Sosyal Medyanın 4 Büyük...Devamı
Facebook İş Dünyası sayfanıza her gün özen gösterin. Alakalı, ilginç ve kitlenize değer katan harika içerikler yayınlayın. Ancak pek fazla beğeni veya paylaşım...Devamı
Renkler, belirli duyguların ve düşüncelerin iletilmesinde önemli bir rol oynar; bu nedenle işiniz için mükemmel renk paletini seçmekle ilgili ciddi bir çalışma...Devamı
Küçük emlak firmanız geliştikçe, pazarlama için kullanabileceğiniz ve kullanmanız gereken materyaller de artar. Kartvizitten web sitelerine ve aralarındaki diğer her şeye dikkat etmeniz...Devamı
Video kanallarını birçok farklı amaç için kullanıyor olabilirsiniz. İşinizin tanıtımını yapmak, kendi kanalınızı açarak para kazanmak, yeteneklerinizi sergilemek, viral videolar oluşturmak gibi...Devamı
Bir markanız varsa ve çevrimiçi olarak markanızı büyütmek istiyorsanız bunun ilk adımı web siteniz veya mobil uygulamanızda kaliteli tercihler yapmaktır. Kullanıcı dostu bir...Devamı
Facebook’ta en çok dikkat çeken ve paylaşılan içeriğinin videolar olduğunu söylediğimizde sanırız şaşırmazsınız. Mark Zuckerberg, videoyu ” mobil cihazlarla aynı sınıfta mega bir...Devamı