Bir film yapılırken hedeflerden birisi izleyenlerin gülmesi, eğlenmesi veya çeşitli duyguları yaşayarak filmi sonuna kadar izleyebilmesidir. Aynı şey web siteniz için de...Devamı
Yaz birçok kişi için tatil demek olsa da özellikle bazı sektörlerdeki küçük işletmeler için işlerin durgunlaştığı bir dönem. Bu dönemde nasıl evlerimizi...Devamı
Hedef kitlenizi bilmek başarılı bir pazarlama stratejisinin ve önemli ölçüde büyüyen gelirin vazgeçilmez bir parçasıdır. Araştırmalara göre müşteriler, marka ilişkilerinin % 85’ini bir...Devamı
Instagram müthiş bir sosyal platformdur ve Instagram pazarlaması, bir markayı tanıtmak ve görsel estetiği sergilemek için harika bir yoldur. Facebook ve Twitter...Devamı
Son günlerde her yerde Z kuşağı X kuşağı gibi söylemler duymaya başladık. Peki bu kuşakların özelliklerini bilerek pazarlama için nasıl kullanabiliriz? Pazarlamada Z...Devamı
Web tasarımında görsellik her zaman ön plandadır çünkü insanlar web sitenize girdiklerinde kalmakla çıkmak arasındaki kararı sadece 3-4 saniye içerisinde verirler. Çarpıcı...Devamı
Reklamları izlemişinizdir. İnsanlara kendini iyi hissettiren, olmadıkları kişilere dönüşebileceklerini bilinçaltlarına ileten psikolojik yöntemlerin kullanıldığını biliyorsunuz. Kırmızı son model arabayı kullanan güzel bir...Devamı
Google AdWords gibi tıklama başına maliyet ödenilen platformlara reklam vermenin büyük avantajları olduğu bir gerçek. Ancak her reklam türünde olduğu gibi Google...Devamı
Hepimiz biliyoruz ki, mobil trafiğin önemi giderek artmaktadır. Eskiden mobil kullanım oranı çok düşüktü ancak 2017’de mobil cihazlardan internete girenlerin sayısı masaüstü bilgisayarlardan...Devamı
Reklam bütçeleri az olan işletmeler için potansiyel müşterileri edinme her zaman zor olmuştur ve bunu mobil cihazlarla internet ortamında yapmak daha zordur. Tüketiciler...Devamı