Logo Web Tasar覺m

Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?


paylaş
Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?

Yeni nesil, genel ticaret alanlarını ve diğer işleri dünya çapında devralmaya hazırlanıyor. Bu genç tüketiciler ve profesyoneller, doğdukları andan itibaren teknolojiyle tanışıyor ve sonra dijital teknolojilerle dolup taşan dijital araçları kullanıyor, çevrimiçi alışveriş yapıyor, haberleri doğrudan telefonlarıyla alıyor ve hem yurt içinde hem de yurt dışında sosyal medya platformlarında iş ve kişisel bağlantılar kuruyorlar. Bizim aksimize yeni nesil; sık güncellemelere, sosyal trendlere dayalı yeni ürünler ve malları alıp satmak için heyecan verici yeni platformlara duyulan gereksinimi doğal bir şekilde kabul ediyor. Peki, Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?

Bu yeni tüketiciler, değişime direnmek yerine e-ticaret yeniliğini kucaklıyor ve işletmeler bu tutumu geliştirmeli ve başarmak için ortaya çıkan teknolojilere ayak uydurmalıdır. Mobil, sosyal ve dikey pazar platformunun dönemi belirginleşti ve ileriye dönük düşünen şirketler, faaliyetlerini genişletmek, üslerini genişletmek ve müşterilerin diğer malları alışverişinde bulunduğu mekanlarda ürünlere ve hizmetlere daha fazla erişilebilirlik sağlamak için yeni nesil pazaryerlerinden yararlanabilirler. Bu, şirketler için, 2020 yılına kadar 6,7 trilyon dolara ulaşması beklenen büyüyen B2B pazarından pay almak isteyenler için kritik bir adımdır.

Birçok büyük şirket yöneticilerinin geri kalmış tutumları yüzünden 2 yıl içinde daha genç yöneticilerle yerlerini değiştirmeyi düşünüyor. Artuk şirketler kendilerine körü körüne bağlı çalışanlar değil yenilik yapan yöneticiler ve çalışanlar arıyor.
 Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir?

PAZARYERİNİN GELECEĞİ İÇİN GÜÇLÜ BEKLENTİLER

Bu pazarlama eğilimleri göz önüne alındığında, ortaya çıkan uluslararası e-ticaret platformları da dahil olmak üzere birden fazla kanalda B2B ürünleri ve hizmetleri pazarlamanın ne kadar önemli olduğunu görmek daha kolay. Gittigidiyor'un ve Hepsiburada'nın başarısı inkar etmek olanaksız günümüzde bu iki pazaryeri web sitesini neredeyse bilmeyen yok. Bu, görmezden gelmek için riskli olan büyük bir kitle. Dünya çapında bilinen Amazon'un pazar özellikleri, yeni nesilin %19'unun tercih ettiği eğlence kaynağı olarak kullandığı, video akışı gibi isteğe bağlı hizmetleri içermektedir. Yani alışveriş yapacak yaşa gelmeseler de belirli bir yaş grubunu şimdiden kendilerine bağlıyorlar. Amazon için diğer anahtar istatistikler şunları içerir:

  • Amazon satıcıları yılda 1 milyon dolar veya e-bay satıcılarının yaklaşık dört katı kadar para kazanıyorlar.
  • Amazon satıcılarının yüzde 2.1'i yıllık gelirinde 10 milyon dolardan fazla kazanmaktadır.
  • Satıcıların yüzde 55'i kazanç yüzde 20 veya daha fazla olur.
  • Amazon satıcılarının yüzde 63'ü ürünlerini yalnızca pazar platformlarında satıyor.
  • Amazon satıcılarının yaklaşık yüzde 29'u, tüm kanal yönetim yazılımından memnun değil.

Bir şirketin işletmeler veya perakende tüketicilere ürün satışı yapıp satmadığına bakılmaksızın, eski yazılımlar geçerliliğini kaybedebilir. Kanal yönetimi, CRM ve ERP yazılımının tam entegrasyonu olmaksızın, farklı vergi yargı alanlarında ve dış pazarlarda çoklu satış kanallarını yönetmek neredeyse imkansızdır.

Amazon'un pazar platformu, yeniden fiyatlandırma yazılımı, envanter ve satışları yöneten uygulamalar ve satıcıların sıkı vergi standartlarını karşılamasına yardımcı olan programlar gibi entegre dijital araçlardan oluşan bir paket sunarak kullanıcıların memnuniyetini arttırıyor. Gelişmiş otomasyon algoritmaları, satıcıların sorunları çözmek, yenilikçi pazarlama fikirlerini keşfetmek ve iş fırsatlarına yatırım yapmak için kullanabileceği zaman ve paradan tasarruf sağlar.

Pazaryerini Gelecekte Ne Bekliyor?

Birçok organizasyon, ticari uygulamalarda ve tüketici trendlerinde önemli değişiklikler yaşamakta başarısız oldu. Pazaryeri platformları fırsatlar sunar, ancak yalnızca esneklik ve çevik teknolojileri geliştiren firmalara başarı sağlanmaktadır. Örneğin Blockbuster Video, Digital Equipment Corporation, Montgomery Ward, Polaroid ve GM değişen pazarlara ve teknolojilere uyum sağlayamayan ve yok olan şirketlerdir. Başarılı olan ve pazarın satışlarını yönetme olasılığı daha yüksek olan kuruluşlar, bu uygulamaları takip ederek değişim direncinin üstesinden gelir:

  1. Birden fazla projenin uygulanması ve yeni pazarlar geliştirmek için birden çok kanalda satış yapılması gerekir.
  2. Çeşitli iş ve pazar senaryolarına nasıl cevap vereceğiniz konusunda ayrıntılı planlama.
  3. İş rakiplerinin eylemlerini yakından takip etmek.
  4. Daha kazançlı fırsatlar yaratmak için şirketin mevcut gelir akışlarını canlandırmak için isteklilik göstermek.
  5. Geleneksel uygulamalardan vazgeçilmez gelir akışlarını kolayca kurmaktan vazgeçmek.

 

Pazaryeri Hizmetleri

Borsa kanallarına açılmayan B2B şirketleri bazı olağanüstü satış, pazarlama ve finansman yardımlarından mahrum kalmaktadır. Yenilikçi teknolojiler, piyasa kredileri gibi işletmeler için yeni fikirler üretir. Kredi verme ve işletme kredisi için çevrimiçi pazar, teknoloji yeniliklerinin neler yapabileceğinin parlak bir örneği olarak hizmet eder.

PAZARYERI E-TİCARET YENİLİKLERİ BİR HİZMET YELPAZESİ İÇERİR

Bir şirketin hedeflediği toptan B2B müşterileri, perakende alışverişçileri veya niş pazarları ne olursa olsun, bir pazar kanalı muhtemelen şu anda mevcut veya planlama aşamasındadır. Mevcut ve gelecekteki pazar kanallarından bazıları, Citi Global Perspective tarafından derlenen bu olasılıkları içerir:

  • Tüketici-doğrudan pazarlar
    Birçok şirket, şirketlerin ürün ve hizmetleri doğrudan tüketicilere satabilecekleri platformlar sunmaktadır. Diğer doğrudan platformlar arasında Gittigidiyor, Letgo ve Hepsiburada bulunur; bu platform, işletmelerin mal satmak için pazarda mağaza operasyonları yapmalarını sağlar. Doğrudan tüketici platformları, on yıl içinde fiziksel mağazalarına meydan okuyabilir.
  • Akıllı e-ticaret
    Örneğin Amazon alıcı davranışına ve satın alma geçmişi temel alan özelleştirilmiş bir liste sunar. Bağlamsal ticaret akıllı cihazların, tüketim azaldığında insanları hatırlatmasını sağlayacaktır. Örneğin buzdolabınızda peynir azaldığında otomatik olarak sisteme sipariş verebilecek ve belirlediğiniz saatler içerisinde ürününüz size teslim edilecek.
  • Açık Kaynaklı Robotik Teknolojisi
    Robotlar şikayet etmeden tekrarlayan görevleri yerine getirirler ve işletmeler ve tüketiciler, çeşitli iş ve kişisel uygulamalar için endüstriyel robot teknolojilerini giderek sipariş verirler. Robotik pazarlar bu ürünlerin 2020 yılına kadar iki katına çıkabilir.

Bunlar bilimkurgu filminden çıkmış gibi görünüyor olabilir ancak Amazon'un tüm Avrupa'ya ürün göndermeye başladığını ve bazı bölgelerde drone cihazlarıyla ürün teslim etmeye başladığını göz ardı etmeyin. Teknoloji çok hızlı gelişiyor ve bu teknolojiyi çocukluğundan beri kullanan yeni bir nesil geliyor.

Şirketinizin ayakta kalabilmesi için pazaryeri çözümlerine ve yeni teknolojilere önem vermelisiniz.

 

YENİLİK, E-TİCARET KÜLTÜRÜNÜ GELİŞTİRİYOR

Devam eden yenilik bugünün başarılı işletmelerinde kurumsallaşmıştır ve pazarın başarıları e-ticaret yeniliğinin değerini açıkça göstermektedir. Bazı pazaryeri platformları hayatta kalabilir, bazıları kapanabilir, ancak bilgili B2B şirketleri, doğru pazaryeri yönetimi yazılımını kullandıklarında yoksul üreticilerden bile yatırımlarından maliyet değeri avantajları elde edebilir. Örneğin, entegre yazılım, şirketlerin düzenlemeleri ve kırmızı bantları kesmelerini, daha kazançlı bir müşteri tabanını hedeflemelerini ve satış dönüşümlerini optimize etmek için esnek gerçek zamanlı fiyatlandırma yapmalarını sağlıyor.

 

BÜYÜMEYİ TETİKLEMEK İÇİN YENİLİĞİ KULLANMA

Pazaryeri platformları, yeni ürünleri, pazarları ve stratejileri test etmek için ideal bir forum sunar. Günümüzün rekabetçi pazarlama arenasında her bir ziyaretçiyi çok kanallı pazarlama mekanlarına sunmak için mükemmel ürünler, uygun fiyatlar, duyarlı e-ticaret platformları ve olağanüstü müşteri deneyimleri gerekir. Teknoloji odaklı nesil, dünya ticaretini kontrol altına alıyor ve dijital cesaretlerini gösteriyor. Bu nesil internetten öncesini tarih öncesi olarak düşünüyor. Dinozorlara benzemek istemiyorsanız, e-ticaret yeniliği geliştirmeniz önemlidir. Pazarın geleceği otomasyon, mühendislik ve müşterileri memnun etmektir. Dijital teknoloji ve iş entegrasyonları size bu üç zorluğun üstesinden gelebilmeniz için araçlar sunar.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, pazaryeri çözümleri, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir? için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Yeni Nesil Pazaryerinin Geleceğini Nasıl Değiştirir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar