Logo

Web Sitenizin Dönüşüm Oranını Arttıracak 8 Yol


paylaş
Web Sitenizin Dönüşüm Oranını Arttıracak 8 Yol

Dönüşüm, dönüşüm oranı kelimeleri bir web siteniz varsa sıklıkla duyuyorsunuzdur. Dönüşüm oranı web sitenize gelen ziyaretçilerin birer müşteriye dönüşmesidir. Bu makale, web sitenizdeki ziyaretçi dönüşümü oranını artıracak bazı ipuçları ve en iyi uygulamaları verir. Bu oran, sitenizin satış yapmada ne kadar etkili olduğunun bir ölçüsüdür, bu nedenle çabalarınızı geliştirme amacına odaklanmak istiyorsunuz. Web Sitenizin Dönüşüm Oranını Arttıracak 8 Yol ile web sitenize gelen ziyaretçilerin birer müşteriye dönüşmesidir.

Sitenize daha fazla ziyaretçi getirmek için SEO ve dışarıdan destek stratejilerinizi optimize ettikten sonra, daha fazla satış beklemelisiniz değil mi? Şart değil. Sadece insanları sitenize çekmek, denklemin yalnızca yarısıdır. Ayrıca onları satın almaya ikna etmelisiniz. Bir e-ticaret süperstarına dönüşmek için sihirli bir formül bulunmamakla birlikte, daha yüksek bir dönüşüm oranını sağlayacak bazı güçlü stratejiler uygulayabilirsiniz.

Web Sitenizin Dönüşüm Oranını Arttıracak 8 Yol

Dönüşüm oranınızı artırmak için 4 site güncellemesi:

  1. Mobil cihazlar için optimize et. Bu, duyarlı tasarımı (esasen bir arama motoru gereksinimi zaten) ötesine taşıyor . Mobil optimizasyon, kullanıcıları mobil cihazlarında net, kullanımı kolay bir arayüz ile sunma anlamına gelir. Anahtar içeriği ve eylem noktalarını uygun bir şekilde sunmak ve süreci hızlandırmak, daha fazla müşterinin alışveriş yapmasına yardımcı olacaktır.
  2. Kontrolleri hızlandırın. Çevrimiçi alışveriş yapan kişiler ve özellikle mobil cihazlardaki müşteriler sabırsızlanıyorlar. Ödeme sürecindeki herhangi bir hıçkırık bir satış kaybına neden olabilir. Ödeme işlemini müşteriler için olabildiğince hızlı ve rahat olacak şekilde ayarlayın.
  3. Site hızını artırın. Müşteri dikkat süreleri küçülüyor ve mobil kullanıcılar yükleme süresi konusunda özellikle zorlanıyor. Sitenizi mobil cihazlarda hızlı bir şekilde yükleyecek şekilde ayarlayarak potansiyel satışlarınızı kaybetmeyin. Bunu yapmak için birkaç ipucu, CSS komut dosyalarınızı sıkıştırma, kayıpsız görüntüleri optimize etme ve üçüncü taraf reklam alanlarını sınırlamayı içerir.
  4. Ürün deneyimlerini geliştirin. Sitenizde ürünlerinizin bulunması her zaman yeterli değildir. Özenle hazırlanmış ve çekici resimler ile videonun ürünün nasıl işlediğini açıkça gösteren klibi birleştiren dikkatli bir şekilde hazırlanmış bir ortam sunmanız gerekir. Siteniz satış görevlisiniz, bu yüzden ihtiyaç duyduğu araçları verin.

Ziyaretçileri müşteriye dönüştürmenin 4 yolu

  1. Doğru trafiği çekin. Sitenize daha fazla trafik almak genellikle iyi bir şeydir. Ancak, sitenizi ziyaret eden kullanıcılar halihazırda ürün türünüzle ilgileniyorsa, satış verimliliğini en üst düzeye çıkarabilirsiniz. İçeriğinizin ve pazarlama çabalarınızın, doğru ilgileri olan bir müşteriyi çekmeye odaklandığından emin olun.
  2. Müşterilerinize yol gösterin. Sadelik, anahtardır. Mobil sitenizi, önemli içeriğin görüntüleyenlere mümkün olan en kısa sürede sunulması için tasarlayın. Ne istediklerini yapmak için daha az tıklama sunmak, daha mutlu müşterileri sağlayacktır. Kullanıcıları satın alma aşamasına yönlendirmek için harekete geçirici kelimeler ve düğmeler kullanın.
  3. Müşterilerle güven oluşturun. İnsanlar güvendiği markalardan daha çok para kazanıyor. Bir güvenlik rozeti veya koruma garantisi eklemek tereddütsüz müşterileri satın almaya ikna etmek için harikalar yaratabilir. Güven, marka bilinirliği ile de ilgilidir. Yeni bir şirket iseniz, kendi ağırlığınızı artırmak için Google veya Norton güvenlik gibi kurulu şirketlerin simgelerini dahil etmeyi öder.
  4. Esnek ödeme seçenekleri sunun. Misafir check-out'ları sunarak (hesabı ayarlamanıza gerek yok) satın alma işleminizi hızlandırabilirsiniz.

Nereden başlamalıyız?

Tüm bu gelişmelerin aynı anda uygulanması çoğu işletme için mümkün değildir. Bunların hepsi önemli olmakla birlikte, başlangıçta en iyi dönüşümü sağlamak için birkaç yol önerebiliriz.

Bir mobil güncelleme ile başlayın. Çevrimiçi satışların yaklaşık %50'si mobil cihazlarla yapılır, bu nedenle mobil optimizasyon önemlidir. Google'ın mobil web sitelerine odaklanması da göz ardı edilemez. Akıcı bir mobil alışveriş deneyimi yaratarak, arama motorlarını ve müşterileri daha mutlu hale getireceksiniz.

Daha kişiselleştirilmiş bir ürün deneyimi tasarlayın. Kullanıcıların ürünlerinizi tam olarak anlaması için ürün tanıtımınızı geliştirmeyle ilgili ipuçlarını kullanın. Bu, ürüne sahip olduklarını hayal etmelerine ve onları satın alma konusunda daha güvende olmalarına yardımcı olur.

Son olarak, yeni bir müşteriyle daha hızlı güven duyduğunuzda, satın alma şansınız o kadar yüksek olur. Aynı zamanda, çabalarınızı tekrar müşterilerinizden gelen sadakati ödüllendirmeye odaklayın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Web Sitenizin Dönüşüm Oranını Arttıracak 8 Yol yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: dönüşüm oranı dijital pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar