Logo

Ürün Tanıtım Metinleri


paylaş
Ürün Tanıtım Metinleri

Bir e-ticaret sitesinin satışları kötüyse müşteriler ve perakendeciler için iki önemli faktör akla gelir: teslimat süresi ve fiyatlar. Tabi ki bu iki etken en önemlileridir ancak bir alışveriş sepetinin terk edilmesinin farklı sebepleri de olabilir. Ürün Tanıtım Metinleri ile çevrimiçi mağazanızdan en iyi sonucu alabilirsiniz.

Tasarım bir web sitesi için çok önemlidir ve ilk kez bir web sayfası açar açmaz yapmanız gereken şeydir. Bununla birlikte, uygun fiyatlar, hızlı teslimat süreleri ve fantastik bir sunum şablonuna sahip herhangi bir e-ticaret sitesi içeriksiz olabilir mi? İşte en etkili faktörlerden biri de budur: Ürün Tanıtım Metinleri.

Ürün Tanıtım Metinleri, fiyat ve teslimat süresini takiben en önemli faktördür.

E-Ticaret'te Ödeme Vazgeçme Şekilleri

E-ticaret borsa gibidir ve her gün şafak sökerken yeni rakamlar görünür. Çevrimiçi ödeme terk oranın yüzdesi sürekli olarak dalgalanıyor ancak araştırmalara göre bu yıl rakam e-ticaret siteleri ortalama olarak  %69.23civarı. (ancak bazı mağazalarda ve yılın belli zamanlarında %80'e ulaşabiliyor).

Alışveriş sepetini terk etme,  bilgisayarlardan ziyade akıllı telefonlarda yapılan ödeme işlemleri sırasında daha yaygındır. Bu yüzden Ürün Tanıtım Metinleri 'nin akıllı telefon ve tabletlerde de en iyi şekilde göründüğünden emin olabilirsiniz.

Ürün Tanıtım Metinleri 'nin Satış Dönüşümlerine Etkisi

Müşterinin alışveriş deneyimi, ürün sayfalarında yer alan içerikle başlar, çünkü görünüm ve his temelini oluşturur. Fiyat veya teslimat gibi konular son aşamada görünür.

Buna ek olarak, zayıf, az ve çekici olmayan ürün içeriği, araştırmalarda belirttiği gibi, işletmenizin diğer alanlarında da olumsuz bir etkisi olabilir . Örneğin:

  • Ürün Tanıtım Metinleri geri dönüşlerde artışa neden olabilir; müşterilerin %40'ına bir hata veya içerik eksikliği yüzünden bir ürünü almadıkları iddia edilmektedir.
  • Müşterilerin %87'sinde bu markaya olan güveni zayıflatır.
  • Yetersiz veya kafa karıştırıcı bilgiler nedeniyle sadece %13'ü ikinci kez bir mağazaya döner.

Ürün Sayfalarınız Tamamlandı Mı? Peki Nasıl Ölçebilirsiniz?

Ürün Tanıtım Metinleri hatalarınızdan ve başkalarının hatalarından ders alın. Bu, her zaman yeni ürünler, katalog güncellemeleri ve müşteri talebindeki değişiklikler olacak gibi karmaşık bir süreç ve bitmeyen bir işlemdir.

Ürün sayfalarınızın düzeyini yükseltmek ve satış dönüşümlerinde olumlu bir etki yaratmak için aşağıdaki beş yöntemden en az birini kullanın (daha fazla kullanırsanız o kadar iyidir).

  1. Rekabet Analizi: Endüstrinizdeki rakiplerin faaliyetlerini ve ölçümlerini inceleyin, hareketlerini sizininkilerle karşılaştırarak ve eğilimleri, temel stil kılavuzlarını ve gözden kaçırabileceğiniz ve başkalarının mükemmel sonuçlar ile başvuruda bulunduğu yönleri tanımlayın.
  2. Ürün Tanıtım Metinleri yönetimi araçları ve hizmetleri: Ürün Tanıtım Metinleri sizin için tüm satış kanallarınız arasında binlerce parçanın senkronize edilmesi karmaşık görevini çözecekler. Bütün bu sorumluluğu bir insan takımının elinde bırakmak , içerikte hatalar ve boşluklar yaratmakta ve bu da olumsuz bir etkiye neden olabilmektedir. Bu durumda, PIM (Ürün Bilgisi Yönetimi) anahtardır, çünkü bu düzeltmelerin anlık olmasını ve içeriğinizin hem çevrimiçi hem de basılı kataloglara ihraç edildiğinde her zaman mükemmel durumda olmasını sağlar.
  3. Eğilimli anahtar kelimeler üzerine çalışma: Hiçbir çevrimiçi işletme, Google AdWords veya Analiz gibi rakiplerin endüstrinizde en çok ne kullandığı anahtar kelimeleri bulmak için kullanabileceğiniz hizmetlerin varlığıyla varlığını sağlayamaz ve hangi anahtar kelimeler için fırsatlar sunmaktadır? Arama motorlarında daha iyi bir pozisyon için bunu yapmalısınız.
  4. Müşterilerle yapılan anketler ve odak gruplar: 90'lı yıllardan gelen bir teknik gibi görünse de, bilginizi ana bilginiz oldukları için müşterilerinizi hiç görmezden gelmemelisiniz. Müşterilerinizin gerçekten aramakta oldukları şeylere uyarlanırsanız içeriği geliştirmek için her zaman yeni olanaklar bulacaksınız .
  5. Sürekli olarak yeni şeyleri deneyin: E-ticaret sürekli olarak değişen bir şeydir ve her şeyin dolduğu çevrimiçi mağazanızın içeriğini ihmal etmemelisiniz.

Ürün Tanıtım Metinleri İçin Temel Ekip

Aşağıda açıklandığı gibi, e-ticarette ürün içeriği kategorilerini , en önemli unsurdan tamamlayıcısı olmak üzere keşfedeceğiz. Bununla birlikte, bu kategorilerin hiçbiri kendi başına yeterli değildir ve ne kadar çok içerik eklerseniz, satış dönüşüm oranlarınız o kadar iyi olur. Çekici bir tasarım, bilgi boşluklarını gidermez ancak kullanıcıların en çok ihtiyaç duyduğu görsel ekstralar olmadan temel bilgileri rekabet etmez.

Ürün Tanıtım Metinleri ürün içeriğinde sanayiye bağlı olarak her zaman çeşitlilik bulunduğunu belirtmek gerekir.


Ürün Tanıtım Metinleri Düzene Sahip Olmalıdır

Dönüşümünüz için en önemli içeriğin, sayfa düzeninde mümkün olduğunca yüksek yerleştirilmesinin gerektiğini unutmayın .

GÖRSEL:

  • Yüksek çözünürlüklü ve yüksek kaliteli görüntüler.
  • Yakınlaştırma aracı (UPS'e göre, kullanıcıların %70'i, satın alma işlemlerini belirlerken onu birincil faktör olarak görüyor).
  • Ürün Tanıtım Metinleri içinde ürün bağlamını veren görüntüler (alan, açılar, model, vb.).
  • Ürün ayrıntıları sunan resimler (küçük resimleri kullanarak).

Ev Deposu Görsel İçeriği

AÇIKLAMA:

  • Doğru ve açıklayıcı başlık.
  • Anahtar özellikleri özetleyen özellikler.
  • Ürün adı ve markası da dahil olmak üzere orijinal açıklama.
  • Ürün boyutu kılavuzu.
  • Ürün Tanıtım Metinleri içinde teknik özellikler (güç, çözünürlük, hız, ağırlık, vb.).
  • Kullanım, bakım, yıkama, tüketme, yemek pişirme vb.
  • Bileşenler, içerikler, kökenler, uyarılar ve kontrendikasyonlar.
  • İncelemeler ve kullanıcı derecelendirmeleri (tarih, puan ve görüş ile birlikte).

Ev Deposu Ürünü Açıklaması

KALİTE

Satış dönüşümleriniz açısından çok önemli olan anahtar kelimeler, genel ve rekabetçi aramalar yerine daha spesifik aramalar nedeniyle trafik çekebilecek uzun yapıların (üç kelimeden oluşan) korkusu olmadan doğal olarak kullanılan ürün açıklamalarda görünmelidir. Ürün Tanıtım Metinleri anahtar kelimeler bile sayfalarınızın yıldızı olabilir ve onları rakiplerinizin çalışmasından ayırt edebilir.


Görsel İçeriğe Sahip Olmak

GÖRSEL:

  • 360º resimler veya mini videolar ( bazı çalışmalar , videolar içeren sayfalarda dönüşüm oranlarının %46'ya kadar yükseldiğini tahmin etmektedir).
  • Ürün Tanıtım Metinleri mobilya gibi belirli ürün kategorileri için.
  • Ürün Tanıtım Metinleri hızlı görüntüleme işlevi.
  • PDF ek bilgi içeren resimlerle dizine eklenmiştir.

Ev Deposu Video

AÇIKLAMA:

  • Duygulara veya kullanım deneyiminize hitap eden genişletilmiş açıklama.
  • Fonksiyonel Açıklama.
  • Ürün kategorileri ve alt kategorileri (kullanıcının gezinebileceği ve danışabileceği).
  • Aynı sayfada bulunan ürün varyantları (renk, boyut, güç, vb.).
  • Ambalaj ve paketleme malzemeleri.
  • Satış birimlerinin türü (bireysel, X birim paketleri vb.).
  • Uzman görüşleri, markalar veya etkileyenler.
  • Montaj talimatları (PDF veya ekli sayfa indirilebilir).
  • Ürün garantisi.
  • Aynı aralıktaki veya değiştirilebilir diğer ürünlerle yapılan karşılaştırmalar.

Ev Deposu Aksesuarları

Sonuç

Çevrimiçi mağazanızın ürün sayfalarını iyileştirmek, uğraşmak için sıkıcı, zor ve zor bir görev gibi görünebilir ancak doğru araçlarla ve kitleniz için bir dinleme ile daha sonra değerlendireceğiniz satış dönüşümleri üzerinde bir etki yaratacaktır. Ayrıca, web sitenizin SEO ve SEM stratejileri, ürün içeriğiyle ilgili olarak açıklandığı gibi yarar sağlayacaktır .

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
SEO uyumlu makale yazımı, tanıtım yazımı, sosyal medya yönetimi ve blog çalışması için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Ürün Tanıtım Metinleri konusunda daha fazla bilgi ve web tasarım hizmetleri için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Ürün Tanıtım Metinleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: ürün metinleri içerik e-ticaret içerik

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar