İnternet pazarlaması dendiğinde sosyal medyanın yeri ve önemi artık tartışılamaz. Biraz istatistik verisi vermek gerekirse yetişkinlerin %72'si sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanıyor. 18-34 yaş arası YouTube gibi video paylaşım sitelerini daha fazla kullanıyor. Sayılar göz önüne alındığında pazarlamacıların sosyal medyayı kullanmaması söz konusu olamaz. Sosyal Medya Rehberi size özellikle yeni başladıysanız yol gösterebilir.
Bu yıl yapılan endüstri araştırması verileri de benzer bir hikaye anlatıyor. 2012'de katılımcıların yaklaşık % 20'si sosyal medya araçlarını kullanmadığını bildirdi. 2017'de ise bu sayı % 11'e düştü. Bunun üzerine katılımcıların %63'ü sosyal medya pazarlama taleplerinin geçen yıl arttığını belirtti.
Sosyal medyayı pazarlamada kullanmaya yeni karar vermiş olabilirsiniz veya bu işi daha etkili nasıl yapacağınızı merak ediyor olabilirsiniz. Sosyal Medya Rehberi ile sonraki aşamaya geçebilirsiniz.
Sosyal Medya için Yeni Başlayanlar Kılavuzu okuyun
Sosyal Ağlarınızı Seçme
Sosyal medya pazarlaması sizin için çalışmıyorsa, sorun yanlış kanallara odaklanmanız olabilir. Markanız için en iyi sosyal ağları seçerek başarınızı yakalamak için strateji ayarlayın.
Birçok markanın yaptığı ilk hata, her yerde olmaya ihtiyaç duyduklarına inanmaktır. Mümkün olduğunca çok zemin kaplamak iyi bir fikir gibi görünüyor, ancak gerçek şu ki potansiyel müşterilerinizin daha çok olduğu yerlerde olmanız yeterli olacaktır. Daha iyi bir yaklaşım, gözlerinizi iki veya üç ana sosyal ağ üzerinde ayarlamak ve bu profilleri olabildiğince büyütmek için taahhüt etmektir.
Odak ağlarınızı kısıtladıktan sonra, başarılı olmanın nasıl olduğunu öğrenmek için aşağıdaki sekmelerden birini tıklayın.
Sosyal Medya Rehberi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
sosyal medya rehberi
sosyal medya
İlgili Yazılar
Yorumlar