Logo Web Tasar覺m

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler


paylaş
Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

Şirket web sitenizin ihtiyaçları sektörünüze göre değişebilir ancak hangi işi yapıyor olursanız olun web sitenizde olması gereken temel bölümler vardır. Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler iş hedeflerinizi ve şirketinizin kişiliğini yansıtacak şekilde olmalı. Web sitenizin tasarımının iyi görünmesi ve iyi çalışması önemli ancak eklediğiniz sayfalar ve içerikler de işinizi yansıtacak birer ayrıntı.

Web sitenizle ilgili aklınızda soru işaretleri varsa bizimle iletişime geçerek ücretsiz danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

 Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler ile ilgili sorularınız için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Bu yazıda size Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler 'i kısa şekilde anlatacağız:

  • Bir web sitesinde hangi bölümlere sahip olmanız gerektiğini,
  • Hangi eklentilerin sizi sadık kıldığını, ziyaretçileri geri getirdiğini
  • Ve sitenizi izlemek için hangi araçları kullanmanız gerektiğini anlaran kısa bir rehber hazırladık.

Halihazırda bir web siteniz varsa, kesinlikle makalemize göz atın ve kontrol edin, herhangi bir eksik görürseniz ekleme ya da düzeltme yapabilirsiniz.

Henüz bir web siteniz yoksa, bu bilgiler ilk genel görünümleri, eskizleri ve tel çerçeveleri oluşturmak için çok önemlidir. Sayfa bittikten sonra bu içeriğin birçoğu zorunlu hale gelir ve daha pahalı hale gelir.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

Bir şirket web sitesi nasıl görünür?

Öncelikli işler: İşletmenin adı (ve varsa logosu) ilk bakışta öne çıkmalıdır. Altında, hangi konularda uzmanlaştığınızı anlatan bir cümle yerleştirebilirsiniz. Örneğin "Verimli klimalar üretiyoruz."

Sayfayı kaydırmadan web sitenizin her sayfasının metin içeriğinin görünür olduğundan emin olun. Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler basit gibi görünebilir ancak eksik olduğunda bundan zarar görebilirsiniz.

Gezinme menüsü hemen farkedilebilir olmalıdır. En iyisi, şirketin adının yanına yerleştirmektir.

Mümkünse, kısa cümleleri ve paragrafları, başlıkları ve listeleri kullanın. Uzun metni, değeri ne olursa olsun cesaret kırıcıdır.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

Şirket ziyaretçilere ilginç olabilecek düzenli bilgilere (yeni ürünler gibi) sahipse, ana sayfaya veya ayrı bir "Haber" bölümüne yerleştirilmelidir. Düzenli habere sahip değilseniz, bu bölümü atlayın.

İletişim, ödemeler için bankacılık hesap numarası bilgileri, adresiniz, telefon numarası, e-posta adresi, faks numarası, vergi numaranız, çalışma saatleri (hafta sonları dahil) ve şirketinizin belirlenmiş bir konuma sahip bir haritasını ( Google Haritalar'ı kullanın ). Çevredeki bazı fotoğraflar ve binanın kendisi ziyaretçiler için kullanışlı olabilir. Ayrıca, otobüs durakları, tren ve metro istasyonları gibi toplu taşıma bilgilerini adları ile birlikte sürüş talimatlarını (hangi yoldan ve hangi yönden sürüş sırasında dönüş yapacağınız gibi) koyabilirsiniz. En yakın otobüs durağına ve istasyonlarına mesafeyi sağlayın ( Google Haritalar ile ölçebilirsiniz ). İletişim bölümünde ayrıca bir iletişim formu olmalıdır. İnsanlar, mesaj göndermek için bir e-posta istemcisi açmadan ziyade doldurma ihtimali daha yüksektir. Alan sayısını minimuma indirin. Çoğu zaman "Size nasıl ulaşabilirim?" ve "İleti" alanı kullanılır.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler içinde en önemlilerinden biri olmasına rağmen şirket web sitelerinde genelde göz ardı edilen bir bölüm. Tekrar tekrar sorulan soruların yanıtlarını içeren Sık Sorulan Sorular (SSS) bölümünü oluşturarak çok fazla zaman kazanacaksınız. Bu sık sorulan sorunun bağlantısını (veya soruların kendisi de bağlantı olarak) İletişim bölümüne koyun. Hala cevaplanmış sorularınız varsa, bu sayfayı işaretleyin.

Web siteniz yalnızca, eğer metin içeriğine sahipse, arama motorlarının (Google gibi) göz atıp dizine ekleyebileceğini göreceksiniz. Bu nedenle, pazarınız ve ürünlerinizle alakalı içeriğe sahip en az bir düzine sayfayı yerleştirmeniz gereken bir Makaleler bölümüne sahip olmanız gerekir.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler içinde ayrıca Hakkımızda sayfamız olmalıdır (haberiniz yoksa bu içeriği ana sayfada yerleştirebilirsiniz). Şirketin misyonunu belirterek başlayın : Hangi sorunları çözüyorsunuz, mevcut çözümlerin daha kötüsü ve piyasaya ne getiriyorsunuz. Daha sonra her zamanki bilgileri yazın: Kuruluş tarihi, şirketin tam olarak neyi, kiminle çalıştın, müşterilerin kim olduğu gibi örnekler verin.

Tamamlanmış çalışmanın örneklerini bir Portföyde yayınlayın . Açık ve net bir açıklama, görünen nedir, zorluklar nelerdi, bu sonuca ulaşmak için neler yapıldığını, hangi teknolojilerin kullanıldığını, neyin ve hangi amaçla yapıldığını fotoğraflarla (ve mümkünse videolarla birlikte) ekleyin. Mümkünse, referansları ve iletişim bilgilerini gözden geçirmek için gönderin.

Son olarak, ortak görevler için en azından tahmin aralıklarıyla bir Fiyatlandırma bölümünü yayınlayın. Uzun sözleşme görüşmelerinden kaçınarak hem sizin hem de ziyaretçinizin zamanından tasarruf edeceksiniz, daha sonra fiyat aralığının taraflardan biri için kabul edilemez olduğuna karar verdiniz. Tamamlanmış görev örneklerini nihai fiyatlarıyla da gönderebilirsiniz.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

ŞİRKET WEB SİTESİNDE OLMASI GEREKENLER İLE SİTENİZE GERİ DÖNEN ZİYARETÇİLER NASIL ELDE EDİLİR?

Her şeyden önce, sık sık (haftada iki kez) web sitesinde (genellikle Haber veya Makaleler bölümünde) yeni içerik yayınlamanız gerekir.

Bu bir yana, temelde İsim ve E-posta alanlarıyla bir form olan bir e-posta posta listesi eklemek çok önemlidir. Ziyaretçinin iletişim bilgilerini yazması ve böylece e-posta yoluyla en son haberleri ve teklifleri almak için abone olabilmesi gerekir.

Böylece ziyaretçilere ulaşmak için sürekli ve kişiselleştirilmiş bir yol bulursunuz - doğrudan posta göndereceksiniz ve dikkatini arttırmak için adlarını kullanacaksınız! Bunun bir örneği bu yazının altında bulunabilir - e-posta listemize üye olursanız güncellemeleri değil, web sitesi sahipleri için önemli ipuçlarını da almazsınız.

Unutmayın, sitenizi ziyaret eden insanların çoğu geri gelmez. Bu nedenle, e-posta adreslerini almanız ve düzenli güncellemeler ve ipuçları göndererek onları meşgul etmeleri gerekir.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler : Web sitenize gelen trafiği nasıl izleyebilirsiniz?

Web sitenizi kaç kişinin ziyaret ettiğini, hangi siteleri ziyaret ettiklerini, sizi ve onları bulmak için bir arama motoruna (Google gibi) neler yazdığını kontrol etmeye gayret gösterebilirsiniz  (üstelik bedava!). Hangi sitelerin en yüksek dönüşümle sonuçlandığını (satışlar, kayıtlar, gönderilen iletişim formları vb.) ve ziyaretçilerin ayrılmalarına neden olan web siteleri istatistikleri (genellikle analiz olarak anılır) sitenizin en önemli bölümünü oluşturur (Bu sayfaları mümkün olan en kısa sürede düzeltirsiniz).

En iyi (ve ücretsiz!) istatistik sistemi Google Analitik'tir.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler 'i web sitenizi analiz ettikçe arttırabilirsiniz. Web sitenizi arama motorları ve ziyaretçilere görüntüleyip dizine eklemeyle ilgili sorunları izlemek için ücretsiz Google Web Yöneticisi Araçları'nı da kullanmalısınız. "Web Yöneticisi Araçları" olarak adlandırılan bu sistemler, aslında sitenizle ilgili herhangi bir sorunun yanı sıra bir miktar daha istatistik veren bir sistemdir.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler : Teknik açıdan web sitenizi kontrol etme

Son olarak önemli olan şey, şirketinizin web sitesinde, arama motoru sıralamasındaki sırasını otomatik olarak artıracak ve teknik açıdan yüksek kalitede ("Arama Motoru Optimize Edilmiş" veya kısaca SEO olarak anılacaktır) çalışmaları yapmanız gerekir. Gelen trafik. Sitenin anında ve ücretsiz olarak web sitem analiz aracını kullanarak kontrol edilebileceğini kontrol edebilirsiniz.

 Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler ile ilgili sorularınız için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler yazımıza Şirket Web Sitesinde Olması Gerekenler ile ilgili yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: şirket web sitesi bölümleri şirket web sitesi şirket web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar