Logo Web Tasar覺m

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?


paylaş
Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Bir web sitesi oluştururken şirket sahipleri; net bir navigasyon, güçlü görseller ve uygun bir renk şeması gibi iyi bir web sitesini oluşturan belirli şeyleri yoğunlaştırır. Tabii ki bunların her biri önemlidir, ancak güçlü bir iş web sitesi oluşturan birçok faktör daha vardır. Bu makalede, eksik olabileceğiniz başarılı bir web sitesi için hayati olan beş şeyi tespit ediyoruz. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Medanis Bilişim AŞ. ile iletişime geçerek web sitenizin nasıl olması gerektiği konusunda ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.



Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.


Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

1. Hakkımızda sayfası
Bir ziyaretçi web sitenizi ilk kez taradıysa, "Hakkımızda" sayfanız, genellikle işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinmek için gidecekleri ilk sayfadır. Bu sayfadan yoksun bir web sitesi bir markası olmayan, ciddiyetsiz ve daha az güvenilir görünebilir. İşletme web sitenize Hakkımızda Sayfası ekleyerek, sitenize bir kimlik kazandırırsınız.

İşte size güçlü, özgün bir Hakkımızda Sayfası oluşturmanıza yardımcı olacak bazı ipuçları. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? :

  • Bir hikaye anlatın - İşletmenizin nasıl, nerede veya niçin kurulduğunun ardındaki ayrıntıları verin.
  • Açıklamaları desteklemek için gerçekleri kullanın - Sadece "bizim destek ekibimiz harika" ya da "eşsiz bir üründür" demeyin, bunun yerine ifadelerinizi yedeklemek için veri veya gerçekler kullanarak bu ifadelerin doğru olduğunu gösterin. Sizi diğer firmalardan ayıran, rakiplerinizden farklı kılan özellikleriniz neler?
  • Samimi olun - Yapmadığınız bir şeyi yapıyormuş gibi göstermeye çalışmayın. Küçük bir (hatta tek kişilik) bir ekibiniz varsa, büyük bir organizasyon gibi göstermeyin. Bunun yerine, sizin ve müşterileriniz için küçük bir ekip olarak çalışma avantajlarını anlatan Hakkımızda sayfanızda gerçekçi olun.
  • Uzmanlığınızı gösterin - İşinizle alakalı olabilecek nitelikler, ödüller veya basın mektuplarını ekleyin. Bunlar sizi alanda uzman olarak konumlandırmanıza yardımcı olur. Bununla birlikte, başarılarınızla ilgili övünme sizin potansiyel müşterilerinizin yerine geçebileceği için, ifadenizin dikkatini çekmeniz önemlidir.
  • Gerçek fotoğrafları kullanma - Sizin veya işletmenizin doğal ve aşamalı fotoğrafları, Hakkımızda sayfanızı geliştirmeye ve desteklemeye yardımcı olur ve daha gerçekçi olmasını sağlar.

Son olarak, Hakkımızda sayfanıza birazı kişilik eklemeyi unutmayın. İçeriğinizle biraz eğlenin - web sitesi ziyaretçileri mizahı değerlendirecek ve kişiliğinizi içeriğinize enjekte ederek sizi tanımalarına yardımcı olacaktır.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

2. Önemli iletişim bilgileri
Web sitenizdeki ziyaretçilerin çoğu şirketinizi araştırıyor veya bilgi topluyor. Bununla birlikte, işiniz hakkında daha fazla bilgi istiyorsanız veya ürününüze veya hizmetinize ilgi göstermek istiyorsanız, bunun yapılması kolay olmalıdır. İletişim bilgileri belirgin ve kolay olmalıdır. Üst düzey navigasyon bunu yapmak için harika bir yoldur. İletişim Sayfasında telefon, e-posta ve sosyal medya iletişim bilgilerinin yanı sıra bir iletişim formu yer alabilir. Bu sayede ziyaretçi hangi sayfayı açarsa açsan üstte her zaman iletişim bilgilerini görecektir. Bizim sitemizde olduğu gibi.

Web sitenizin her bir sayfasına, alt bilgide olduğu gibi, belirgin bir yere posta adresinizi, telefon numaranızı ve e-postanızı (eğer varsa) eklemeniz de iyi bir fikirdir.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?



3. Web sitenizin mobil uyumlu bir versiyonu 
Alışveriş yapmak üzere  5 tüketiciden 4'ü  mobil cihaz kullanıyor. Web ziyaretçileriniz için mobil dostu bir gezinme deneyimi oluşturmaya daha da fazla önem verilmektedir. Bir cep telefonunun veya tabletin küçük ekranında gezinmek, masaüstü göz atma deneyiminden çok farklı bir deneyim olduğundan, web sitenizi mobil ziyaretçiler için uyarlamak önemlidir. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Bunu yapmanın başlıca yolları şunlardır:

  • Kolaylıkla tıklanabilir olan büyük harekete geçirici mesajlar oluşturma.
  • Gezinmesi kolay, basit bir gezinti uygulaması.
  • Web ziyaretçilerin işinizi tek bir dokunuşla aramasına olanak tanıyan, tıkla ve ara işlevselliği ekleme.
  • İşletmenizin bulunduğu yeri gösteren ve o anda müşterinizin bulunduğu yerden işletmenizin yol tarifini sağlayacak konum haritalarını görüntüleme.

Bu özelliklerin her biri hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

İyi haber, Medanis Bilişim AŞ'de web sitenizin mobil uyumlu bir sürümünü oluşturmanızı kolaylaştırıyoruz. Duyarlı tasarım artık her web sitesinde bulunması gereken bir özellik.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?



4. Arama Motoru Optimizasyonu
Genellikle  şirket sahipleri harika görünen ve web sitesi ziyaretçilerine yararlı içerik sağlayan bir web sitesi oluştururlar. Ancak, web sitesinin arama motorlarına nasıl göründüğüne dikkat etmeyi ihmal ederek, neden insanların web sitelerine gelmediğini merak ederek bize gelirler.

Veriler, arama motorlarına web sitenizin her sayfasının ne hakkında olduğunu açıklamak için kullanılır. Bu veriler, içeriğin belirli arama terimleri için ne kadar alakalı olduğunu belirlemek ve daha sonra arama sonuçları içinde bir sayfanın görüntülenip görüntülenmeyeceğine karar vermek için diğer faktörlerin yanı sıra bu verileri kullanacaklardır .

Medanis Bilişim AŞ. arama motoru optimizasyonu olmayan hiçbir web sitesi yapmaz. SEO uyumlu olmayan web siteleri ne yaparsanız yapın arama motorları tarafından taranmayacak ve sıralamaya alınmayacaktır.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?



5. Bir blog
Genellikle bir işletme web sitesinden eksik olan son şey güncel bir blogdur. Bir blog, siteniz yayınlandıktan sonra web sitenize sürekli içerik eklemenin harika bir yoludur. İşletmeniz için bir blog başlatmanın neden iyi bir fikir olduğunu çok sayıda nedeni vardır. Bu, müşterilerin ilgisini çekmeyi ve web sitenize dönmeyi sürdürmenin iyi bir yoludur ve aynı zamanda, ürünlerinizde veya hizmetlerinizde yapılacak tüm değişiklikleri duyuracak bir kanal sunar. Bloglar, sizi endüstrinizde bir düşünce lideri olarak konumlandırmaya yardımcı olur. Sizin sektörünüzde bir uzman olduğunuzu düşünürler.

Bir blog yaratmanın başlıca nedenlerinden biri sağlayacağı SEO faydalarından yararlanmaktır. Eğer doğru kurulmuş ve düzenli alakalı düşünceli makalelerle güncel bir blog arama motorlarında olumlu görünerek web sitenizin yükselmesini sağlayacaktır. Bunun yanı sıra, daha fazla okuyucu blogunuzu çektiğinde, bu ziyaretçilerinizin içeriğinizi paylaşma olasılığı artar ve böylece makalelerinize geri bağlantı oluşturulur. Bu geri bağlantıları sırayla web sitenizin SEO yardımcı olacaktır.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Her girişimci ve işletme sahibi sıkışmış web sitesi tasarım ve geliştirme bir parçası içerik geliştirme ve web sitelerine eklemek için gereken sayfalardır. Tekrar tekrarlanan bazı sorular şunlardır:

  • Bir referanslara ihtiyacım var mı ve bunu aramam gerekiyor mu?
  • Şimdilik tanıdıklarım yoksa ne olacak?
  • Her sayfaya nelerin dahil edileceğini nasıl bilebilirim?
  • Benim hakkımda mı, benim hakkımda mıyım yoksa hemen mı dedim?
  • İşletme web siteme hangi sayfaları eklemem gerekiyor?

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Ana Sayfa:

Bu, bulunduğunuz ve sunduğunuz şeylerin bir özetini verme fırsatınızdır. Ana sayfanızın içeriğini ilginç ve ilgi çekici hale getirmelisiniz, çünkü ziyaretçilerin dikkatini sayfadaki ilk birkaç saniyede kapmanız gerekiyor. Medanis Bilişim AŞ. ziyaretçilerinizi birer müşteriye dönüştürmeyi hedefleyerek ana sayfa tasarımlarını yapar.

Ne dahil edileceksiniz: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Kim olduğunuzu ve ne yaptığınızı, ürün ve hizmetlerinizin kısa bir açıklaması veya madde işaretli bir listesi ve belki ürün ve hizmetlerinizin ziyaretçiye nasıl fayda sağlayacağı konusunda kısa bir açıklama içeren kısa bir açıklama. Ziyaretçi web sitenizi açtığı an sizin ne iş yaptığınızı anlamalı.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

 

HİZMETLER:

Bu, sunduğunuz tüm hizmetler hakkında bilgi verme fırsatınızdır. Sayfayı kısa bir özet veya hizmetlerinizin özetiyle başlatın ve ardından bunları aşağıda listeleyin. Çok sayıda hizmetiniz varsa veya her bir hizmet hakkında çok fazla bilgiye sahipseniz, bunları kategorilere ayırmayı ve bireysel bir hizmet hakkında daha fazla bilgi edinmek için bir açılış sayfasına bir bağlantıyı dahil etmeyi düşünebilirsiniz.

Ne dahil edilecek: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Sunulan hizmetlerin bir özeti, kısa açıklamalar içeren hizmetler listesi, belirli hizmetler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantılar (isteğe bağlı), ziyaretçinin hizmetten edineceği faydalar ve servisleriniz rakiplerin hizmetlerinden nasıl farklıdır.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

ÜRÜNLER:

Bu, sunduğunuz tüm ürünler hakkında bilgi verme fırsatınızdır. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?  sorusunun en önemli sayfalarından biridir. Sayfayı ürünlerinizin kısa bir özetini veya özetini kullanarak başlatın ve ardından bunları aşağıda listeleyin. Çok fazla ürününüz varsa veya her bir ürün hakkında çok fazla bilgi gerekliyse, bunları kategorilere ayırma ve bir ürünle ilgili daha fazla bilgi edinmek için bir açılış sayfası bağlantısı içeren bir düşünmeyi düşünebilirsiniz.

Ne dahil edilecek: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Sunulan ürünlerin bir özeti, kısa açıklamalara sahip ürünlerin listesi, belirli ürünler hakkında daha fazla bilgi edinmek için bağlantılar (isteğe bağlı), ziyaretçinin ürünlerden alacağı faydalar, ürün özellikleri ve ürünlerinizin nasıl farklılıklar içerdiği gibi bilgilere yer verebilirsiniz.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

SSS:

Bu, potansiyel müşterilerin ve müşterilerin sana tekrar tekrar sormak istediği sorulara cevap verme fırsatın, web sitesinde bulunan SSS bölümünün ziyaretçilere daha iyi hizmet edeceğini ve aldığınız sorulara cevap vermeyeceğini düşünüyor. Soruları her zaman olumlu bir şekilde ortaya koyun ve soruları dürüstçe cevaplamalısınız, ancak bunları da ilgilendiren şeyler olduğundan emin olmak istersiniz. Yanıtlarınız, ziyaretçiyi sizi işe almaya veya ürününüzü satın almaya yönlendiren bir sonraki adım veya işlemi yapmaya ikna etmeye yardımcı olmalıdır.

Ne dahil edilecek: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Art arda sorulan sorular, potansiyel müşterilerle konuşurken her zaman ortaya çıkan sorular, potansiyel müşterilerin karşılaşabileceği itirazları ele alan (ve çözen) sorular, umutların veya engellerin kaldırılmasına yardımcı olabilecek sorular.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

GÖRÜŞLER ve Yorumlar:

Ziyaretçilerinize harika olduğunuzu göstermek için bu fırsattır. Görüşmeler, özellikle bir fotoğraf ve iletişim bilgisi veya web adresi içeren olanlar, güvenilirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. Görüşmeler, diğer kişilerin sizin işe aldığınız veya ürününüzü satın aldığını ve başarılı olduğunu umduğunuz kişileri gösterir ve onları aynı şeyi yapmaya teşvik eder.

Ne dahil edilecek: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Sayfayla ilgili kısa bir cümle veya bir tanıtım, fotoğraflar ve iletişim bilgileri veya web adresleri içeren referanslar, her bir referansın başlıklarını ekleyebilirsiniz. Müşterilerinizden birkaç cümlelik yorumlar alarak web sitenize ekleyebilirsiniz.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

Sosyal Medya Butonları:

Bu, sitenizi ziyaret eden ziyaretçilere sizinle iletişime geçebilecekleri farklı yolları sunma fırsatınızdır. İnsanlar içeriğinizi beğendiğinde bunu paylaşmak isteyecekler ve siz bunu yapmaları için kolaylık sağlamalısınız.

Ne dahil edileceksiniz:  Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Facebook , Twitter ve LinkedIn gibi sosyal medya profillerinin paylaşım butonları içeriklerinizin altında veya ilgi çekici bir yerde görünmeli.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı?

GİZLİLİK POLİTİKASI:

Bu, sitenize gelen ziyaretçilerin bilgilerinin sizin yerinizde olduğunu bilmelerini sağlama şansınızdır. Bu, topladığınız bilgilerin nasıl kullanılacağını ve paylaşılacağını ya da paylaşılmayacağını belirlemeniz gereken sayfa. Gizlilik politikanıza kesinlikle uyulmalıdır.

Ne dahil edileceksiniz: Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? Topladığınız bilgilerin bir listesi, topladığınız bilgilerin nasıl kullanıldığı, hakkınızda sahip olduğunuz bilgilerin bir kopyasını nasıl isteyebilecekleri, bilgilerinizin paylaşılıp paylaşılacağı, eğer öyleyse kiminle paylaşılacağı ve işinizi ve sitenizin ziyaretçilerini, potansiyel müşterilerini ve müşterileri korumak zorunda olduğunuz politikalar.

 Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız. Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Şirket Web Sitesi Nasıl Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: şirket web tasarım şirket web sitesi özellikleri

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar