Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları

SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları

Yazımızın başlığı “SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları”  aşağıda SEO uyumlu metinlerin nasıl yazıldığının adım adım kılavuzunu yayınladık. Eğer tüm bu işleri adım adım uygulayarak kendiniz yazabileceğinizi düşünüyorsanız yazımızı okuyun ve kendi metinlerinizi oluşturun ancak kendi içeriklerimi oluşturmaya vaktim ve de tecrübem yok diyorsanız bizimle iletişime geçin. Google ve diğer arama motorlarında ilk sıralarda çıkmak istiyorsanız web siteniz için sektörünüze özel SEO uyumlu makaleler satın almanız yeterli olacaktır. Firmamız yaptığı SEO çalışmalarıyla birçok kelimede ilk sırada çıkmayı başarmıştır.

SEO uyumlu makale satın almanın yanı sıra farklı çalışmalar da yapılmalıdır. Yazımızı okuyarak SEO uyumlu makale yazımının ve arama motorlarında ilk sıralarda çıkmanın aslında ne kadar zor olduğunu anlayabilirsiniz.

SEO Nedir ve Nasıl Yapılır?

wp_betawppostsunuz / web siteniz için SEO yaparken, SEO dostu içeriği garanti altına almak için bir sürü önemli şeyin bulunduğundan emin olmanız gerekir.

SEO, belirli bir sayfanın optimizasyonundan başka bir şey değildir.

Hatta tüm web sitesinin optimizasyonu olabilir.

Hedef?

Arama motoru teknolojisinin içeriğinizin ne olduğunu anlayabileceği şekilde optimize etmenizi sağlamak için.

Doğru SEO tekniklerini kullanmanın sonucu?

Arama motoru sayfalarında mümkün olan en iyi sırayı elde etmek.

Buna rağmen SEO, hiçbir garanti vermez.

SEO’nun devam eden bir savaş olduğunu da bilmelisiniz: bazı insanlar kurum içi SEO’ya gidiyor yani kurumlarına özel birini işe alarak SEO ve sosyal medya işlerini yaptırıyor; diğerleri ise üçüncü taraf SEO (SEO ajansları) tutarak hem web sitelerini hem de makalelerini SEO uyumlu hale getirmelerini istiyorlar.

Şirket içi SEO

Bu strateji harika çünkü şirket / web sitesini iyi tanıyan ve iş için çalışan kişilerin aslında resmi SEO çalışmalarınızı yapmasına izin veriliyor.

Şirketin zayıf noktalarını ve güçlü takım elbiselerini bildikleri için bu insanlar birinci elden bilgiye sahipler ve SEO’yu mükemmel bir şekilde kullanabilirler. Şirket içi SEO’nun dezavantajı işe alınan kişi yeterli bilgiye sahip değilse metin yazarlığının ötesine geçemez. Bir ajansla çalışmanız durumunda web sitenizin kendisinin de SEO uyumlu olduğundan emin olursunuz. Ajans web sitenizi inceleyerek SEO uyumlu olmayan bölümleri söyleyecek ve size nelerin düzeltilmesi gerektiği konusunda bilgi verecektir.

Üçüncü Taraf SEO

SEO ustaları olan kişilerin sayfanızı optimize etmesini sağlar.

SEO ve web tasarımda deneyimi olan ve ne yaptıklarını bilen yetkili profesyonellere güvenebilirsiniz.

Bu insanlar, diğer şirketlerin genellikle denetlemediği güncellenmiş bilgi motorlarına erişebilir.

Bu kılavuzda, hangi faktörlerin sizin için bir şey yapmanızın ve ayrıca bazı SEO içeriği yazma ipuçları vermeniz için önemli olduğunu yazacağız.

SEO Dostu İçerik Kontrol Listesi
  • Anahtar Kelime Araştırma
  • SEO Dostu Başlıklar
  • SEO Dostu URL’ler
  • Meta Açıklaması
  • İçerik
  • Mobil Uyumlu
  • Google Arama Motoru
  • Dahili Bağlama ve Dış Bağlama
  • Medyayı Kullanma ve Resimleri En İyileştirme

Gördüğünüz gibi SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları açıkça belli oluyor. Bu kadar işi kendi başınıza yapabilir misiniz? En azından web sitenizle siz ilgilenirken makalelerinizi bu işin uzmanlarına yazdırabilirsiniz ya da bir ajansla anlaşarak bütün işleri onların yapmalarını sağlayabilirsiniz. Ankara SEO, İzmir SEO ve İstanbul SEO konusunda uzman bir ekibe sahibiz.

1. Anahtar kelime araştırması

Bu, herhangi bir wp_betawpposts yazarının SEO dostu bir içerik yazması için en kritik aşamalardan biridir!

Bu nedenle, bazı SEO içerik yazma ipuçları bu yönü keşfedilmek zorunda.

a) SEO’da Anahtar Kelime Araştırma Nedir ve Bu Nasıl Yapılır?

Anahtar kelime araştırması, kullanıcıların arama motorlarına ekledikleri arama terimlerini bulmak ve araştırmak için anahtar kelimeler kullandığınız zamandır.

Yapmanız gereken 4 veya daha fazla kelimeden oluşan uzun kuyruk anahtar kelimelere odaklanmalısınız.

Neden bunu yapacağız?

Arama motoru sayfalarında büyük bir sıralamaya sahip olma ihtimalini hala sürdürürken bunlar daha düşük bir arama hacmine sahip olduklarından daha düşük bir arama hacmi anahtar kelimesinde şansınızı denemeyi telafi edecektir.

Anahtar kelime araştırmasında SEMrush,  Google Anahtar Kelime Planlayıcı ve Übersuggest gibi çeşitli araçlar kullanabilirsiniz.

Bunların yanı sıra, aradığınız şaşırtıcı anahtar kelimeleri bulmak için kullanabileceğiniz başka araçlar da var!

Ayrıca, şu an unutmayın – amacınız, kısa kuyruk anahtar kelimeleri (1 – 2 kelime) ve orta kuyruk anahtar kelimeleri (3 – 4 kelime) arama hacmi ve anahtar kelime zorluğu açısından her fırsatı analiz edebilir ve ancak daha sonra uzun kuyruk anahtar kelimesine bakmaya devam edebilirsiniz.

Aşağıdaki araçlar, SEO dostu wp_betawpposts yazısı için muhteşem bir anahtar kelime araştırması gerçekleştirmenize yardımcı olacak:

b) Rakiplerinizi izleyin ve trafik kazanan anahtar kelimeleri görün

Anahtar kelimeyi seçmeden önce rakiplerinizi incelemek her zaman harika bir fikirdir.

Sıralamanın farklı arama terimleriyle karşı karşıya kalındığında nasıl davrandığını bu şekilde anlayabiliyorsunuz.

Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeler için sıralamaya girdiğini nasıl buluyorsunuz?

Kolay. İki uygun seçenek var.

GOOGLE’DA MANUEL ARAMALAR YAPIN

Sonuçlarınızı ve özellikle farklı rakiplerinizin durumunu kontrol edin, çünkü X veya Y anahtar kelimelerini fark etmenize olanak tanıyan bir dizi ölçüm metniniz var, harika bir bahis olabilir.

Örneğin, düşük bir otoriteye sahip bir rakip varsa ve paylaşımlar ve geri bağlantılar söz konusu olduğunda sosyal medyadan zayıf metriklere sahipseniz, kolayca yüksek kaliteli bazı sınıflara sahip olabileceğinize karar verebilirsiniz kapsamlı ve çekici içerik.

 

2. wp_betawpposts yayınlarınız için SEO Dostu başlıkları seçme

Beklediğiniz gibi, başlık herhangi bir metnin temel bir parçasıdır.

Ayrıca motor güdümlü aramalarda arama yaparken en önemli faktörlerden biri de budur.

Aslında bu, yayınınızın “yüzü” ve temelde arama motorunun yayınınızın ait olduğu içeriği anlamasına izin verir.

Dikkat çekici bir şekilde SEO uyumlu makale için, yayınınızın içeriğini analiz etmeye çalışmalısınız.

Ardından, o özel içeriğe uygun bir anahtar kelime bulmalısın.

Unutmayın: başlıklar, başlığın uzunluğuna bağlı olarak arama motoru sayfaları üzerinde kesilir.

Başlıkların kesilmesini önlemek için çapraz olmamasına dikkat etmeniz gereken karakter ve piksel sınırı vardır.

Sadece başlığı değil aynı zamanda açıklamayı ve wp_betawpposts yazınızın URL’sini de ekleyemezsiniz.

İpucu:  açık ve basit olmaya çalışın ve başlangıçta uzun kuyruk anahtar kelimesini kullandığınızdan emin olun. Güçlü kelimeler kullanın!

 

Başlık üreten araçların bu üçünü kontrol edin:

Başlığınızı oluşturduktan sonra  başlığınızın genel puanı kontrol etmek için CoSchedule kullanın.

Başlığınızda kullanabileceğiniz harika kelimelerin başka önerilerini de alabilirsiniz

Konuyla ilgili olarak, örneğin içeriğe uyan birkaç değiştirici vardır:

  • “en iyi”
  • “ücretsiz”
  • “2017”
  • “Kılavuz”
  • “nasıl”

Not:  Başlığınızı bir H1 etiketinde kullanmanız gerektiğini asla unutmayın.

WordPress kullanıyorsanız, başlığınızı otomatik olarak H1 etiketine ekler.

Kullanıcılara, postanın kaynak kodunda – sadece bir H1 etiketi kullanıp kullanmamanıza veya başlık etiketi H1 etiketinde aynıysa – doğrulamalarını tavsiye eden birçok uzman var.

a) Alt başlık

Birçok alt başlıklı veya H2 Etiketli bir metin oluşturduğunuzdan emin olun. Çünkü okumayı daha kolay hale getirir ve başlıklar bazı SEO ödülleri verecektir!

Unutma:

Alt Başlıklarınız veya H2 Etiketleriniz bu özel anahtar kelimelerden ve LSI anahtar kelimelerinden bazılarını içermelidir.

H1 etiketinin (yalnızca bir H1 etiketi kullanmanız gerekir) yanı sıra H2 etiketlerinin yanı sıra H3, H4 vb. Kullanabilirsiniz.

Kural?

Birden fazla etiketi kullanmanız mantıklı olmalıdır!

İpucu: çok benzer olan başlık etiketlerini kullanmayın. Çünkü hem kullanıcılarınız hem de arama motorları, aynı bilgiyi iki kez sunmanız nedeniyle yanıltılmış olabilir.

3. SEO Dostu URL’nizi tanımlama

Günümüzde SEO uyumlu bir içeriğe ve makalelere sahip olmak için URL’nizin son derece önemli olduğunu anlamalısınız.

URL’nizi nasıl SEO uyumlu yapabilirsiniz?

Neden fark eder?

 Korkunç ve çirkin URL’lerden kaçının: https://www.alanadı.com/12131&$22=123

 Uzun URL’lerden kaçının: https://www.alanadı.com/web-sitenizde-bugüne-kadar-yapmaniz-ve-yapmamaniz-gereken-seyler

İşte yapmanız gereken şey:

 SEO uyumlu URL’lere odaklanma: https://www.alanadı.com/anahtar-kelime

SEO dostu URL’lerin avantajlarını kavramak kolaydır, değil mi?

Okuduğunuzdan ve anlamanızın kolay olmasının yanı sıra, arama motorları URL eklenen anahtar kelimeyi de hesaba katacağından iyi seçilmiş bir URL’ye sahip olmak iyi olacaktır.

4. Meta Açıklaması

Meta açıklaması genellikle Başlık altında, arama sonuçlarının ikinci ve üçüncü hatların metin sonuçlarını göstermek için Google tarafından kullanılan metindir. Meta açıklaması iyi yazılmış ve çekici olmalıdır.

Çünkü daha iyi yazılmış metalar daha iyi tıklama oranları sağlayacaktır.

Makalenizin neyle ilgili olduğunu açıklayan bir açıklama yazın ve uzun kuyruk anahtar kelimesini kullanın.

 

5. SEO Uyumlu İçerik: Gerçek Altın Madeni

Asla unutamayacaksınız herhangi bir yayının gerçekten SEO uyumlu olması için içeriğin özü olmalı.

Nitekim, içeriğiniz yüzeyselse, dil yanlışları varsa, imkansız derecede karmaşık bir teknik jargonda yazılmışsa, süper SEO dostu bir yazı oluşturmayı düşünemezsiniz.

İçerik anahtardır.

Yazınızın, bir rekabet şansına sahip olabilmesi için, yazdığınız şeyin derinden sıyrılmamayı hak etmediğini, ancak anlattığınız bilginin türünü keşfetmek isteyen kullanıcılar tarafından tamamen beğenildiğinden emin olmak için çok fazla zaman ayırmanız gerekir!

Kaliteye sahip bir içerik oluşturun; çekici ve canlı, bilgilendirici ve spesifik, ayrıntılı ve unutulmaz içerik.

Müthiş içerik olmadan, bu SEO içerik pazarlama stratejisi ipuçları anlamsız olacak!

Her zaman iyi yazılmış ve yalnızca küçük bir katkıda bulunmayan içerik oluşturmalısınız.

300 kelimeden daha az kelimeyle bir içerik yazılmamalıdır.

İçerik ne kadar uzun olursa, sıralamanın iyi olma ihtimali o kadar iyi olur.

Bir başka ipucu?

 

Sosyal paylaşım düğmelerini kullanın:

Sosyal paylaşım düğmelerinin kullanılması, arama motorlarına sosyal sinyaller gönderdiğinden, marka tanıtımını ve web sitenizin trafiğini artırdığı için önemlidir.

Artı: kullanıcı deneyimini geliştirir.

6. Sitenizin veya wp_betawppostsunuzun mobil cihazlara uygun olduğundan emin olun

SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları sanırız daha iyi anlaşılmıştır.

Mobil pazarlama hızlı büyüyor.

Yakında, her şey mobil üzerinde olacak.

İnternet kullanıcılarının büyük çoğunluğu bir akıllı telefon kullanıyor ve ne olacağını tahmin ediyor musunuz?

Çevrimiçi oynayan TÜM kullanıcıların yarısı mobil cihazlardan doğrudan geliyor.

 

“Forbes’e göre akıllı telefon sahiplerinin %99’u web tarayıcılarını günlük olarak kullanıyor”

Buna ek olarak, Google’ın mobil uyumlu algoritması şimdi mobil uyumlu web sitesi sıralamasında büyük bir artış sağlıyor.

Bunun anlamı, teknik olarak konuşurken, bu algoritma mobil uyumlu sıralamalı sinyallerin gücünü artıracaktır.

 

Web sitesinin hızı

Web sitenizin hızla ilgili bir sorunu olmadığını ve kusursuz bir şekilde hızlı olduğundan emin olmalısınız

Hız  konusunda web sitenizin hangi konularda olabileceğini kontrol etmek için GTmetrix.comveya Varvy.com’u kullanın  .

Üstelik, bu web sitelerini, bu sorunların nasıl çözüleceği hakkındaki açıklamaları kontrol etmek için de kullanabilirsiniz.

Hızlandırılmış Mobil Sayfalar

Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP), statik içerik için web sayfaları oluşturma stratejisine atıfta bulunur.

AMP’nin üç ana bölümü vardır:

  • Zengin içerik oluşturmaya yardımcı olan AMP HTML
  • AMP HTML sayfalarını işleyen AMP JS kütüphanesi
  • AMP HTML sayfalarını önbelleğe alan Google AMP Önbellek

AMP’nin birincil amacı, yayıncıların anında yüklenen içeriği yaratmalarına olanak tanımak, böylece kullanıcı deneyimini optimize etmek ve genellikle sayfa yüklemedeki gecikmelerden kaynaklanan hayal kırıklığını önlemektir.

AMP HTML oluşturmak, temel HTML bilgisine sahip birisi için oldukça kolaydır.

7. Google Search Console’u kullanma

Web sitenizin yapısını optimize etmek için kullanabileceğiniz farklı özellikler sunmanın yanı sıra, bu da oldukça doğru bir araçtır.

a) Google Search Console

Bu, Web Yöneticisi Aracıydı.

Şimdi buna Google Search Console adı verilmektedir ve bu, SEO yolunuzda daima kullanmanız gereken bir araçtır.

Google Search Console’u kullanmanın bazı avantajlarını kontrol edelim :

  • Hangi anahtar kelimelerin web sitenize / wp_betawppostsunuza trafik çektiğini bulur
  • Kırılan sayfalar gibi hata bildirimlerini tarar ve böylece mümkün olan en kısa sürede sorunu çözebilirsiniz.
  • Web sitenizin bağlantı profilini kontrol eder
  • Mobil kullanılabilirliğini kontrol eder
  • Reddetme aracını kullanmanızı sağlar (bu araç, web sitenizi / wp_betawppostsunuzu analiz ederken Google’ın hesaba katılmasını istemediğiniz tüm geri bağlantıların listesini göndermenizi sağlar)
  • Sayfalarınız için yapılandırılmış veriler oluşturur
  • Site haritasını gönderir ve kontrol eder
  • Site bağlantılarını indirger
  • Mobil deneyimi artırmak için zengin kartlar var


Bonus İpucu:

Başlık etiketlerinizi ve meta açıklamalarınızı değiştirdiğinizde bunları yaklaşık bir veya iki ay boyunca Google Search Console’u kullanarak izlemeniz gerekir.

 

8. İç bağlama ile Dış bağlama

Mümkün olduğunda, önceki yayınlarınıza dahili bağlantılar oluşturmayı deneyin .

Bu, yalnızca siz değerler yaratmakla kalmaz, okuyucularınıza okuması için bilgi eklersiniz; aynı zamanda, arama motorunun taramalarının web sitenizi anlamasını kolaylaştıracak birbirine bağlayan bir iç yapı oluştururlar.

UYARI:

Aslında hakkında yazdığınız şeyle ilgisi olmayan konularda dahili bağlantılar oluşturmak önerilmez.

Kullanıcıları, ana yönlendirmelerin anlamlı olduğu yerlerde ana kategorilerine yönlendiren bağlantılar oluşturmak için bu iç bağlantı stratejisinin avantajlarından yararlanın.

Google’a web sitenizin / wp_betawppostsunuzun, kullanıcıların güvenebileceği inandırıcı ve güvenilir bir bilgi kaynağı olduğunu bildirirler .

 

9. Ortamı kullanın ve görüntüleri optimize edin (ALT Etiketler)

Kullanıcıların kelimeleri okumasına izin vermek için yazılarınıza resim eklemeyi unutmamalısınız.

Stratejik olarak yerleştirilmiş ve adroitly seçilmiş görüntüler, gerçek mesajınızı da güçlendirebilir.

Ayrıca, her zaman görüntülere uygun alt öznitelikleri vermelisiniz .

Gerçekten de, hem alt etiketler hem de başlık etiketleri, mesajınızı örümceklere doğru güçlendirir ve web sitenizin genel erişilebilirliğini geliştirir.
unu görebilirsiniz.

Sonuç

Bu  SEO dostu içerik kontrol listesi, SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları konusunu anlamanız ve işinizi yapmanız için çok önemlidir!

Neden?

Aslında SEO uyumlu web sitenizin içeriğinin emin olmanıza yardımcı olacağından dolayı daha geniş bir kitleye ulaşmanızı sağlayacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

SEO Uyumlu Makale Satın Almanın Faydaları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

About Author

Medanis Destek