Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin

Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin

E-ticaret sitelerinin müşterileri etkilemek için kusursuz bir tasarım, kullanıcı arabirimi ve eşsiz kullanıcı deneyimi içermesi gerekir. Web siteniz gayet net görünüyor ve sezgisel görünüyorsa, kullanıcıların web sitenizde vakit geçirmesi ve sonunda ürünlerinizi veya hizmetlerinizi satın alma olasılığı daha yüksektir. Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin ve satışlarınızı arttırın.

2017 yılının sonlarına doğru dikkat edilmesi gereken bazı tasarım eğilimleri .

  1. Mobil Duyarlı Tasarım

Kullanıcılar artık zamanlarının çoğunu bir masaüstünde internete göz attıracak şekilde harcıyorlar. Akıllı telefonlar hayatımızı değiştirdi ve istediğimiz herhangi bir web sitesini bir mobil cihazda görüntülememizi sağladı. E-ticaret web sitenizin tüm cihazlarda duyarlı ve uyarlanabilir olması gerekir .

Bir mobil cihazdaki alan değerli olduğu için tasarımınızda koyu renkler, büyük resimler, farkedilebilir düğmeler ve simgeler ve gizli bir menü bulunmalıdır. Kullanıcılar, mobil cihazlarında alışveriş yapmaya alışıktır ve deneyimlerinin kolay ve net olmasını isterler.

  1. Malzeme Tasarımı

Google, Malzeme Tasarımı adlı web tasarımında bir dizi ilke yayınladı. Bu ilkeler, web sitelerinin nasıl göründüğü ve nasıl işlediği konusunda en iyi uygulamaları yönlendirir. Malzeme tasarımının standartlarını takiben, web sitenizde kullanıcılarınız için sezgisel ve erişilebilir bir deneyim yaratmak için yüzeyler, kenarlıklar, ışıklar ve hareketler kullanılabilir.

  1. Uzun Makaralar ve Tembel Yükleme

Kullanıcılarınız masaüstünde veya mobil cihazda olsun, uzun sayfalar faydalı olabilir. Örneğin, işletmeniz birçok ürünü sunuyorsa, uzun bir kaydırma, kullanıcıların mevcut olanı görmek için sayfaya devam etmelerine gerek kalmadan devam etmelerini sağlar.

E-ticaret dünyasında, sürekli olarak ilerleme olanağı, alışverişleri müşterileriniz için daha kolay hale getirir. Bu sene e-ticaret sitelerini uzun sayfalara taşıdığını görmeyi bekleyin.

  1. Konuşma Arayüzleri

Konuşma arayüzü yani Chatbot, kullanıcıların web sitesindeki biriyle etkileşimde bulunmasına ve herhangi bir soruyu yanıtlamasına olanak tanır. Chatbots – Siri ve Alexa gibi – basit soruları cevaplayabilen veya yanıtları sunan yapay zekaya dayalı mekanizmalardır.

Web tasarımında bu özelliklerin kullanılması, kullanıcıyı işletmenizin sizinle olduğu kadar etkileşimli gibi hissetmesini sağlar. Birisiyle – hatta bir botla – ürünlerinizle veya hizmetlerinizle ilgili konuşma yeteneği, dahil edildiğini hissettiğinde ve onlarla ilgilenildiğinde, ihtiyaçlarınızı karşılamak için işinizi kullanmak daha olasıdır. Gelecekte bir alışveriş asistanı olması, kullanıcılarınıza daha fazla ürün önermenize ve potansiyel olarak daha büyük satış yapmanıza olanak tanır.

  1. Duygusal Tasarım

Şimdilik, web tasarımı dünyası kullanıcılara duygusal olarak ulaşmaya odaklanıyor. İlişkilendirilebilir karakterlerin veya simgelerin kullanılması, kullanıcılara web sitenizde bağlanacak kişisel bir şey verir. Konuşma arayüzlerini duygusal tasarımın bir parçası olarak ekleyin bir insan etkileşimi yaratarak işinizi insancıl hale getiriyorlar.

Kullanıcılarınıza duygusal olarak ulaşmak için tasarım tekniklerini kullanmak, işinize ve markanıza daha güçlü bir bağlantı kuracaktır. Bu bağlantı kurulduktan sonra, kullanıcının şirketinize güvenmesi ve size iş verme olasılığı daha yüksek olacaktır. Sonuçta, daha çok insan bir yüzü bir şirketten ziyade kullanmayı tercih eder.

  1. Yer Bilinci

Konum teknolojisi, web sitelerinin kullanıcılarının nerede olduğunu bilmelerini sağlar. Bir tüketici yakında olduğunda işletmeler işletmelerin kuponlarını, özel ürünlerini veya bunları hatırlatmak için konum hizmetleri kullanabilir.

  1. Mikro etkileşimler

Kullanıcılar sürekli olarak web siteleri ile etkileşime giriyor. Mikro etkileşimler, web sitenizde kullanıcılara bir tür geribildirim veya iletişim hissi veren küçük tasarım öğeleridir. Küçük satın alma düğmeleri veya kolay kredi kartı giriş seçenekleri, müşterinizin gözünde uzun bir yol gidiyor. Pozitif mikroskopik etkiler önümüzdeki aylarda web sitelerinde zorunlu olacak; tasarımcıların bu küçük etkileşimlere zaman ve emek harcamalarını bekleyin.

  1. Animasyonlar ve Sinemagraflar

Animasyonlar ve sinemagraflar müşterilerinizle etkileşimde bulunmanıza yardımcı olur. Bu küçük hareketli özellikler kullanıcı deneyimine katkıda bulunur ve web sitenizi birbirinden ayırır. Animasyonlar etkileşimli olabilir ve kullanıcılar için oyun benzeri bir deneyim oluşturur. Bu bağlantı, web siteniz ve müşteri arasında bir ilişki kurar.

Büyük olasılıkla geçen yılda bir kaç tane GIF görmüşsünüzdür ve bir sonraki trend sinemagraftır. Sinemagraflar, fotoğrafları güncellemek için yeni ve heyecan verici bir yoldur. Sektörünüze bağlı olarak, bir sinemagraf, kullanıcılara ürün veya hizmetinizin nasıl çalıştığını gösterebilir.  

  1. Kaliteli Görüntüler

Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin yüksek kaliteli görüntüleri ve videoları, iyi bir web tasarımı için her zaman çok önemlidir; ancak teknoloji değiştikçe, bu görüntülerden beklentilerimizi de değiştirebilirsiniz.

  1. Parlak renkler

Cesur renklerin birçok web sitesini ele geçirmesini bekleyiniz, ancak hedef demografiniz daha yaşlı bir kalabalık ise, işletmelerle aynı renk düzenlerini kullanamazsınız. Belirli renkler ve tasarım öğeleri hedef demografiye bağlı olarak ayarlanabilir. Ancak gerçekten demografik özellikler arasında olumlu bir eğilim var; parlak renkler göz alıcı ve farklı gruplara hitap eden eğilimler içeriyor. Renkler, kullanıcılarınızın gözünü sayfanızın önemli yönlerine çeker ve ürünlerinizi heyecan verici bir şekilde gösterebilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Daha İyi Satış İçin E-ticaret Web Tasarım Eğilimlerini Deneyin yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek