SEO Kriterleri
Günde en az bir kere, Google, arama motorunu geliştiriyor ve bu da bir kart destesi gibi 60 trilyonun üzerinde web sayfasını karıştırma etkisi yapabiliyor. SEO Kriterleri de bununla birlikte değişmektedir.
On yıl önce, arama motoru optimizasyonu zaten 1 milyar dolarlık bir sektördü, ancak “SEO” bugünün yıldızı durumuna geldi. Her geçen yıl bu terimle daha yakından tanıştık, ancak layık hedefleri olan pek çok web sitesi, arama motorlarında kendilerini geliştirmelerine yardımcı olacak SEO Kriterleri ‘ni öğrenmek için mücadele veriyor. Pek çok web tabanlı işletme ve organizasyonda, arama sıralamalarını iyileştirme mücadelesi kendi gölgesini takip etmek gibi bir his olabilir. Arama sıralamanız bir parçanız.
Bununla birlikte, SEO Kriterleri için birincil hata, yüksek kaliteli organik SEO sonuçlarını elde etmek için “hileler” düşünmek ve uygulamaktır. Arama motorları ve onlara eğilimli insanlar, öğretici ve yararlı içeriğe ulaşmalıdır.
Artık SEO uygulamaları üzerindeki savaş bitti ve SEO ajansları, bağlantı topluluklarını ve anahtar kelime doldurulmuş sayfaları yavaş yavaş terk ediliyor. Bu, SEO Kriterleri ‘nin öldüğü anlamına gelmez tam tersine gerçekten organik sonuçların kazanmasını sağlar.
Birçok organizasyonun eğilimi, SEO Kriterleri günlük dönüşümü her geçen gün değişmekle birlikte, daha iyi arama sıralamasına giden en kolay yolu aramak olacaktır. Ancak, arama motorları aşırı derecede sıralama tekniklerinden kaçmak konusunda daha yetkili hale geldikçe, amaçlarını bilen ve bunu gerçekleştirmek için en iyi içeriği seçen web sayfaları daha başarılı olacaktır.
1. Yetkili olun – ne kadar sürecek olursa olsun
“İçerik kraldır” ifadesi her yerde bulunur. Hatta SEO danışmanları için tişörtler üzerine basılmış olabilir. Ancak, ifade bir yıldızla ve bir metinle birlikte gelmelidir: Tüm içerik eşit olarak oluşturulmamıştır. Arama motorları olgunlaştıkça içerik yetkiniz de öyle.
Yapılan SEO Kriterleri araştırmalarında kapsamlı içeriklerin basit ve yüzeysel içeriklere göre daha üst sıralarda yer aldığı ortaya çıkıyor.
SEO’nun ilk günlerinde Google, bir sayfanın konusunu sayfadaki anahtar kelimelere bakarak belirliyordu. Bugün Google, artık her sayfanın konusunu anlıyor. Bu anlayışla, bir web sitesinin konuyu ne kadar iyi açıkladığını değerlendirmek için Google’a ve diğer arama motorlarına artan bir yeteneği var.
2. Bir arama motoru gibi düşünün
Daha iyi arama sıralamalarını mı istiyorsunuz? SEO Kriterleri için bir arama motoru gibi düşünme zamanı.
Bu imkansız bir görev değildir. Aslında Google, sayfaların belirtilen misyonlarını ne kadar iyi yerine getirdiğini belirlemek için arama motoru değerlendiricilerine (gerçek gerçek insanlar) güvenir. Bu değerlendiriciler, “bireysel sonuçların yararlılığını” gözden geçiriyor ve Google, 146 sayfalık Arama Kalitesi Değerlendirme Uygulamaları Yönergeleri ile yararlılığın belirlenmesine yardımcı oluyor . Bu değerlendiriciler, özel olarak hazırlanmadığımız ileri düzey koçluk alıyor ancak yönergelerden birkaç genel ipucu alıyoruz.
SEO Kriterleri oranını seçerken göz önüne almanız gereken en önemli faktörler şunlardır:
1. Ana İçerik Kalite ve Miktarı: Derecelendirme, görev URL’sinin açılış sayfasını temel almalıdır .
2. Web Sitesi Bilgileri / Web sitesinden kimlerin sorumlu olduğu hakkında bilgi: Web sitesi bilgi araştırması ile ilgili yardım bağlantıları sağlanacaktır.
3. Web Sitesi İtibarı: İtibar araştırması ile yardımcı olmak için bağlantılar sağlanacaktır.
4. Uzmanlık, Yetki, Güvenirlik: Bu önemli bir kalite niteliğidir. Puanınızı bildirmek için araştırmalarınızı yukarıdaki alanlarda kullanın.
3. İlkelerinizi platformlar arasında saygı ile gösterin
Arama kalitesi değerlendiricileri videolarınızı izliyorsa videolarınız içeriğinizi yansıtmalıdır: Bilgilerinizle ilgili olarak yetkili ve cömert olun ancak içeriğin sizden kaçmasına izin vermeyin. Web sitenizin amacını tam olarak yerine getirmek için gereken kadar ses ve video kullanın.
SEO Kriterleri çalışmalarında yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ SEO ekibiyle web sitenize herhangi hileli bir yola başvurmadan organik trafik çekme çalışmalarınızı yürütebilir.
SEO çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
SEO Kriterleri yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.