Logo

Satışları Arttıran Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gerekenler


paylaş
Satışları Arttıran Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gerekenler

İnsanlar önce gözleriyle satın alma kararları alırlar. Emlakçılar için, bir evi göstermeden çok önce etkilemek için her türlü çabayı göstermeleri gerektiği anlamına geliyor. Çevrimiçi varlığınız ile potansiyel alıcıları çekmek ve evleri ilgilenen satıcılara satmak için dikkat çekmelisiniz. Bazı tasarım ögeleri, sitenizi çevrimiçi değerli emlak ilişkileri başlatmak için gereken ekstra gücü verebilir. Web sitenizi rekabette öne geçirmek için bu tasarım öğelerini ekleyin. Satışları Arttıran Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gerekenler ile web sitenizle daha fazla müşteri edinin.

Satışları Arttıran Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gerekenler

FAYDALI MÜLK BİLGİLERİ

İnsanların çok çeşitli istekleri ve tercihleri ​​vardır. Çoğu zaman, tam olarak ne istediklerini bilmezler, ancak bulmalarına ve alabilecekleri bir fiyata güvence altına almalarına yardımcı olmak için size güvenirler.

Web siteniz bizzat sağladığınız hizmetlerin bir uzantısıdır. İlgili seçimleri hızla daraltmak ve neyi istediklerini bulmak için seçeneklerini gözden geçirmelerine yardımcı olmalı.

1981'de ev alıcıları, bir ev bulmak için gazete ilanları ve arkadaşlarını kullanıyordu. Geçen yıl yapılan araştırmaya göre, gayrimenkul şirketlerinin yüzde 90'ı web sitesine sahip ve alıcıların yüzde 44'ü aramalarını çevrimiçi yaptı. İnternete ulaşım kolaylaştıkça bu sayı her geçen yıl artarak devam edecektir.

Bin yılda bir ev satın alanların yüzdesi telafi edildi ve geçtiğimiz yıl bir ev satın alan binyılın yüzde 99'u arama yaptıklarını söyledi. İşte ne aradıklarını.

  • Fotoğrafların yüzde 89'u faydalı bulundu.
  • Yüzde 85'i ayrıntılı mülkiyet bilgilerine erişti.
  • Yüzde 50'sinde sanal turlar, bir mülkle ilgilenip ilgilenmediklerini belirlemelerine yardımcı oldu.
  • Yüzde 44'ü mahalle bilgilerini değerlendirmelerinin bir parçası olarak kullandı.
  • Yüzde 41'i etkileşimli haritalar kullandı.

Girişinizin en çok istenen özelliklerini yüksek kaliteli fotoğraflar ile sergileyin. Alıcıların her bir görüntüyü tıklamasını istememekle birlikte, onları dolaşmaya ve tüm mülk satış noktalarının birden çok görünümünü görmeye davet eden bir slayt gösterisi sunun.

Video, listelerde olmayanlarınkinden % 403 daha fazla sorgu alan, yüksek bir yatırım getirisi sağlar. Bir mülk yürüyüşünü sağlamak için videoyu kullanın veya dönüm noktasına genel bir bakış sağlamak için bir drone kullanın.

ÖZEL ARAMA SEÇENEKLERİ

Alıcılar fotoğraf, video ve diğer bilgileri ister ancak ihtiyaçlarını karşılayan ürünleri bulmak için binlerce mülk arasında gezinmek zorunda kalmak istemezler. Kullanıcıların fiyat aralığı, yer, yatak odası sayısı ve bir yüzme havuzu veya medya odası gibi olanaklara göre arama yapabilmesi için web sitenizin bir arama fonksiyonu olmalıdır.

HIZLI YÜKLEME SAYFALARI

Tüketiciler sabırsızdır. Bir web adresini tıkladıklarında marka algılarını oluştururlar. Sayfanız yavaş yüklüyorsa, diğer hizmetlerinizin hayal kırıklıklarını ve gecikmeleri de beraberinde getireceğini düşünebilirler. Web sayfanızın iki saniye içinde veya daha kısa sürede yüklenmesini beklerler veya uzaklaşırlar. Sayfanızın mümkün olduğunca çabuk yüklendiğinden nasıl emin olabilirsiniz:

  • Pop-up'ları yüklemeyin.
  • Yükleme süresini artırmak için görüntü boyutunu azaltın.
  • Daha hızlı bir web barındırma sağlayıcısına geçin.
  • Sayfa yükleme süresini azaltmak için bir web tasarımcısı ile birlikte çalışın.

DAVETİYE SAYFASI DÜZENİ

Kullanıcınızın ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri biliyorsunuz ve bölgenizdeki kaç mülkte mükemmel bir değer sağlamaktadır, ancak ana sayfanıza çok fazla bilgi koymaya çalışırsanız kullanıcıları zorlar.

Entegrasyon için yeterli içerik sunma ve kullanıcıları aşırı fazla bilgi ile yüklemek arasındaki dengeyi bulun.

  • Okunabilir içeriğin kısa bölümlerini sağlayın. Uzun paragraflardan veya sözlü açıklamalardan kaçının.
  • Kaçınılmasını kolaylaştırmak için başlıklar ve mermi listeleri kullanın.
  • Ekranın her bölümünü paketlemeyin. Rahat hissetmek için açık alan bırakın.
  • Arama kriterlerine girme veya bir blog ziyareti gibi öncelikli görevleri vurgulayın.
  • Anlamlı grafikler kullanın. Hedefinize doğrudan bağlı olmayan görsel öğelerden kaçının.

ARAMA MOTORU OPTİMİZE EDİLMİŞ İÇERİĞİ SEVER

Alıcılar ve satıcılar firmanızı çevrimiçi aradığında Google veya Bing gibi bir arama motoruyla başlarlar. Bir ev satın almak, bir ev satmak veya bir yerel emlak bulmak hakkında bilgi arayabilirler. Arama motorları, birçoğu web sitenizden gelen çeşitli faktörlere dayalı sonuçları ortaya çıkarır. Çoğu kişi sadece bir karar vermeden önce ilk iki veya üç sonuca bakar. Yani ikinci sayfaya geçmezler bile.

Yerel liderler işinizi yönlendiriyor. En çok trafiği çeken emlakçılar en çok evi satıyor. Web sitenizi arama motorları için optimize ederek daha fazla emlak trafiği edinin.

Web sitenizi arama motorları için optimize ettiğinizde, müşterilerinize değer sunar. Sizi çevrimiçi olarak bulamazlarsa uzmanlığını kullanamazlar. Arama motoru optimizasyonu, iyi web tasarımının bir parçasıdır.

Çoğu alıcı, "Keçiören, Ankara Emlakçı" gibi yerel bir arama ile başlar. Arama motorlarının, sitenizdeki sayfalar arasında yerel anahtar kelimeler serpip sizi bölge ile tanımladığından emin olun. Aşağıdakiler gibi başlıklar veya iç metin ifadeleri kullanabilirsiniz:

  • Satılık Keçiören Evleri
  • Keçiören, Ankara Ticari Gayrimenkul
  • Keçiören Emlak

BİR BLOG EKLE

Optimize edilmiş içerik, düzenli olarak güncellediğiniz, eşsiz materyalleri sunan ve sitenizin bir parçası olan bir blog içerir. Finansman, yerel gayrimenkul eğilimleri ve satıcıların mülkleri üzerindeki en iyi anlaşmaları nasıl müzakere ettikleri gibi yararlı bilgileri vermek için sıkça yayın yapın.

DUYARLI TASARIM

İnsanlar aramalarının neredeyse yüzde 60'ını mobil cihazlarda gerçekleştiriyor. Kullanıcılar mevcut özelliklere göz attığında, arabalarında ya da ofislerinde, evdeki masaüstlerinde olduğundan daha sık oturuyor olma ihtimali var. Web sitenizi mobil cihazlar için tasarlarsanız, özelliklerini kullanabilecektir. Değilse, kullanıcılar başka bir emlak sitesi bulacak ve Google arama motoru sıralamalarını azaltacak.

Duyarlı tasarım, sitenizi her tür cihazda tutarlı hale getirir. Masaüstünde bir web sitesi tasarlamanıza ve mobil için başka bir web sitesi tasarlamanıza gerek kalmadan size para kazandırır. Birden fazla sitenin tasarımı ve bakımı daha maliyetlidir. Duyarlı web tasarımı aynı zamanda içeriği paylaşılabilir hale getirir; böylece kullanıcılar blogunuzu veya girişlerini kendi sosyal medya akışlarına yeniden yerleştirebilir.

KURŞUN KAYIT YETENEKLERİ

Bilgilerini yakalayarak site ziyaretçilerini potansiyel müşterilere dönüştürün. Listelemelerinize ve içeriğinize kapsamlı bir süre göz atabilirler, ancak onlarla iletişime geçemiyorsanız, gittikleri ve asla geri dönmeyebilirler. Bilgileriniz karşılığında değerli içerik sunmak için web sitenizi kullanın.

Bu türde içeriği göndermek için e-posta adresleri isteyin.

  • Yerel ev satışlarıyla ilgili Çoklu Liste Hizmeti istatistikleri bulunan raporlar
  • Pazarınız için müzakere taktikleri
  • Mahalleye özel onarım endişeleri
  • Bölgeniz için benzersiz finansman sorunları

Kullanıcıların yalnızca adlarını ve e-posta adreslerini girmesini ve yararlı ve göze batmayan takip kontağı tasarlamasını isteyin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Satışları Arttıran Emlak Web Sitelerinde Bulunması Gerekenler konusunda siz neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakarak yazımıza katkıda bulunabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar