Pinterest Reklamları İşletmenize Faydalı Mı?
Bir Tweet’in yarı ömrü yaklaşık 15 dakikadır. Diğer bir deyişle, Tweet’inizi gören herkesin yarısı ilk 15 dakikada görür ve diğer yarısı sonraki birkaç saat içinde tweetinizi görebilir. Bir Facebook veya Instagram yayınının yarı ömrü yaklaşık 8 saattir. Ama bir Pin’in yarı ömrü? 3 ila 4 ay arasındadır. Haziran 2017 itibarıyla 175 milyon aktif kullanıcısı bulunan Pinterest’i neden işletmeniz için kullanmıyorsunuz?
Pinterest’in platformunun doğası ve algoritması nedeniyle, Pinler sonsuza kadar yaşıyor. Bunu öğrendikten sonra, her zamankinden daha fazla, Pinterest’te içerik oluşturmak ve pazarlamak, sosyal medya reklamcılık stratejinizin bir parçası olmalıdır .
Pinterest’in Yeni Reklam Ürünleri
Öncelikle, her şeyin üstünde, organik Pinterest gönderme stratejiniz çok önemlidir.
Pinterest, ürününü çok hızlı bir şekilde geliştiriyor ve yakın zamanda önemli bir yeni özellik sundu: Lens. Lens, tüketicilerin gerçek dünyadaki fiziksel varlıkları işaret etmek için Pinterest uygulaması içindeki kamera işlevini kullanmalarını ve aradığınızı bulmanıza yardımcı olmak için kameranın gördüğü Pins’le eşleşmesini sağlayan görsel bir keşif aracıdır,
Sosyal medyanın yön verildiği, artırılmış realitenin sınırında inanılmaz yeni bir özellik. Yine organik bir Pinterest stratejisi önemlidir ancak bu yazıda Pinterest’in reklam platformu ile yeni gelişmelere odaklanmak istiyoruz.
Bir süre önce Pinterest, Pinterest arama ağı reklamlarını tanıttı. Bu reklamlar, anahtar kelime hedefleme ve alışveriş kampanyalarında kullanılabilir.
Bu yeni reklam özelliği, Pinterest’e tüketici satın alma davranışını her zamankinden daha fazla kullanma becerisi kazandırıyor. Pinterest, insanların satın almak istedikleri şeyleri kaydettiği ve aradığı bir yer olduğu için ünlüdür. Şimdi, bir marka olarak, bu aramalarda teklif verebilir ve gördükleri sonuçların en üstünde olabilirsiniz, böylece arama yapan kullanıcılara doğru zamanda erişebilirsiniz.
Arama ağı ile ilgili reklamlar söz konusu olduğunda Google Arama şu anki lider konumdadır. Ancak Pinterest, 175 milyon aktif kullanıcısından ayda yaklaşık 2 milyar arama yaptığını söylüyor.
Pinterest Video Reklamları
Pinterest geçtiğimiz günlerde video reklamları da işleme koydu.
Bunun anlamı nedir? Pinterest, Facebook’a ayak uydurabilmek için elinden gelen her şeyi yapıyor. Birincil rakiplerine reklam gelirlerini kaptırmak istemiyor. Zaman geçmeden daha popüler olmak için bu reklamlarda yerinizi alın.
Bugün Pinterest Reklamlarını Çalıştırmaya Başlayın
Pinterest Reklamlarının markalardan sayısız başarı hikayesi var.
Rapor edilen bazı önemli noktalar:
- Satın alma oranını %50 arttırmak
- Pinterest web sitesi trafiğindeki % 2600 artış
- %40 daha yüksek abonelik oranı
- Hesap kayıtlarında %70 artış
- Gelirde %40 artış
Pinterest reklamları stratejik karışımınızda düşünmeye değer. İster bir e-ticaret markası, bir uygulaması veya B2B kullanıcısı olun, Pinterest’in işletme durumu gelişiyor.