Logo Web Tasar覺m

Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar


paylaş
Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar

Bu yılın ocak ayında pazaryeri ticareti yönetimi 2017 yılının dijital ticaretindeki en önemli konulardan biri olarak ilan edildi. Pazaryerleri, çok kanallı ve kişiselleştirme gibi diğer projeleri destekleyen ve optimize eden herhangi bir e-ticaret stratejisinin temel unsurudur. Pazaryeri ticaretine başlamayı düşünüyorsanız Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar yazımıza size rehber olacaktır.

Müşteriler, geniş bir seçim yelpazesi (alışveriş yaptıkları marka için anlamlıdır), uygun fiyatlar ve kullanışlı ve kaliteli hizmet istemektedir. Bir pazaryeri; hızlı, basit ve uygun maliyetli geniş bir seçim yelpazesi sunar.

Peki neden perakende satıcıları kendi marketlerini açmıyor? Duyduğumuz en yaygın iki cevap "Gittigidiyor gibi olmak istemiyoruz" ve "Pazaryeri çok karmaşık ve yönetilmesi zor" olduğunu duyduk.

1 numaralı nokta - Gittigidiyor veya bir Amazon olmaya çalışmayın olmak zorunda da değilsiniz. Amazon'un başarılı olduğu modelini kullanın.Yapabileceğinizin en iyisini yapmaya çalışın.

Pazaryeri modeli, Amazon'un şu anda olan devi haline gelmesi için kullandığı form. Neden her perakende şirketi buna uymuyor? sorusunun 2. cevabına: Pazaryeri web sitelerinin yönetilmesi karmaşıktır cevabı verilmişti, ancak doğru bir teknoloji omurgasıyla ve bazı en iyi uygulamalara bağlı olarak, bir pazarı başlatıp yöneten perakendecilerin ürün yelpazesine çeviklik geliştirmelerine, karlarını artırmalarına yardımcı olabilir marjlar ve müşterilere daha iyi hizmet vermek kolaylaşabilir.
 
Başarılı bir pazaryeri web sitesi başlatmak için uyulması gereken en iyi 10 yöntem:
Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar
 
  1. Yeterli insan kaynağına başvurunBir pazar, geleneksel bir kaynak departmanı ile aynı miktarda kaynağa ihtiyaç duymaz, ancak satıcıları işe alma ve yönetme konusunda çalışan bazı çalışanlara ihtiyaç duyacaktır. Genel olarak, bir perakende alıcı yaklaşık 10 tedarikçi ilişkisi yönetebilirken, bir pazaryeri yöneticisi yaklaşık 100 satıcıyı yönetebilir.
  2. Doğru 3.  parti satıcılarını hedefleyin. İşe aldığınız ve birlikte çalıştığınız satıcıların kalite standartlarını karşılayabildiğinden emin olun. Bir satıcının yeteneklerini ölçmenin bir yolu olarak diğer pazarlardaki satıcıların derecelendirmelerini ve yorumlarını inceleyin.
  3. Satıcının performansını izleyin ve kalite kontrollerini otomatikleştirinAçık bir şekilde müşterilerinize değer kattığı için, performans değerlendirmeleri büyük olan satıcılar teşvik edilmelidir. Kötü performans sergileyen satıcılar müşteri deneyimini lekelememek için askıya alınmalıdır.
  4. Pazaryeri mevcut e-ticaret sitenize entegre edinMevcut bir e-ticaret siteniz varsa pazarınızdan ayırmak verimsizdir.Pazar yeri marka evreninizin doğal bir uzantısı olmalıdır.  Ürettiği süreklilik, piyasanızın tamamladığı temel teklifinizi oluşturan ürünlerin satışını sağlamak için gereklidir.
  5. Marka DNA'nızla bağlı kalınPazaryeri, şirketinizin daha büyük olmasını ve ürünlerini büyük ölçüde genişletmesini sağlar.Ancak ürün evrendeki kimliğinizi de geliştirmeli ve güçlendirmeli, sulandırmamalıdır. Temel kategorilerinizde derinlik sağlamak için pazarı kullanarak veya müşterilerinize mantıklı olacak tamamlayıcı kategorilerle genişletin.
  6. Şeffaflık yoluyla güven oluşturun . Bir piyasa işletmecisi olarak başarı, müşterilerle güven inşa etmekten gelecektir. Tüketiciler, alışveriş yaparken şeffaflığı değerlendirebilir. Gittigidiyor sayesinde pazaryeri modelini biliyorlar ve getirdiği seçim, kolaylık ve adil fiyatlara bayılıyorlar.
  7. Ürün bilgilerinin kalitesinden emin olunBir pazar oluşturmak zorlu bir girişimdir, ancak sonuç tüketici için mümkün olduğunca basit olmalıdır.Satıcı şeffaflığının ötesinde, ürün verilerinin eksiksiz ve tutarlı olmasını sağlamalısınız.  Tüketiciler ürün kategorilerinizi zaten biliyor ancak tüm satıcınızın ürün verisinin bu sınıflandırmaya girdiğinden ve her yeni ürün belgesinin kriterlerinize uygun olduğundan emin olmalısınız.  Kendiniz yapmak büyük ölçekte mümkün değildir; bu nedenle, verilerin kalitesini sağlamak için satıcılara uygun araçları sağlamanız gerekmektedir.  Tutarlılık, müşteri güvenini sağlamak ve en uygun satın alma deneyimi sağlamak için anahtardır.
  8. İşlemleri mümkün olduğunca otomatikleştirinManuel işlemler, bir pazarın etkinliği ve karlılığı üzerinde bir fren oluşturmaktadır.  Hata riskini kat kat arttırabilir, müşteri deneyimini düşürebilir ve maliyetleri artırabilirler. Bir kanaldan diğerine kesintisiz bir satış deneyiminin garanti altına alınmasının tek yolu, veri aktarımlarını otomatikleştirmektir.  Buna ek olarak, otomasyon, entegrasyon ve satıcı yönetimi sürecini hızlandırır, maliyetleri düşürür ve pazarınızı kendilerine daha çekici yapar.
  9. Piyasa modeli için tam şirket taahhüdü sağlayınBaşarılı bir pazar, üst düzey yöneticilerin, pazarlamacılığın, e-ticaretin, bilişim teknolojisini satın alınmasına bağlıdır. Silinmiş bir işletme, pazarlama amacına ulaşamayacağı kötü bir müşteri tecrübesine neden olacaktır.
  10. Trafiğe yatırım yapın. Gittigidiyor'un başarısının merkezinde bulunan erdemli döngü, trafik üretimine yatırım yapmak için ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Pazaryeri web siteleri, bir sitedeki potansiyel tüketicilerin kritik bir kütlesi olması nedeniyle çalışır; bu şekilde, üçüncü taraf satıcıları ürün sunmaya davet etmeleri mantıklı olacaktır. İyi haber, marketlerin büyüyen trafiği devam ettirmek için kendi doğasına sahip SEO iyileştirmeleri olmasıdır.

Medanis Bilişim'in pazaryeri çözümleri işlemlerinizi en kolay şekilde yapabilecek şekilde düzenlenmiştir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar hakkında daha fazla bilgi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryerini Etkili Şekilde Başlatmak ve Yönetmek İçin Uygulamalar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: pazaryeri uygulama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar