Logo Web Tasar覺m

Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge


paylaş
Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge

Şu bir gerçek ki internetten alışveriş yapmak gün geçtikçe daha doğal bir hal alıyor. Gelecek neslin teknolojiyle daha iç içe büyüdüğü düşünülürse önümüzdeki beş yıl içerisinde e-ticaretin daha fazla gelir getireceği bir gerçek. Pazaryeri e-ticaret sitesi kurmak kolay ancak başarılı olmak için bazı temel noktalara dikkat etmeniz gerekir. Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge ile pazaryeri ticaretinde başarılı olabilirsiniz.

İnsanların pazaryeri web sitenizde görmek istedikleri önemli Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge :

Ayrıntılı Açıklamalar

Yerel bir perakende mağazasını ziyaret ettiğinizde, ögeleri alıp onlara yakından bakabildiğinizden, öge açıklamasına gerek yoktur; ancak bu, internetten alışverişte geçerli değildir. Bunun yerine, ögeleri satın alırken çevrimiçi alıcılar hangi ögeleri seçeceğine karar vermelerine yardımcı olmak için ürün açıklamalarına güvenmelidir. Bu nedenle, alışveriş yapan kişiler, e-ticaret mağazalarının, ürünün her bir yönünü içeren ayrıntılı açıklamaları sağlamasını talep etmektedir.

Mobil Web Sitesi

Bir alışveriş sitesini bir mobil cihazdan ziyaret ettiğinizde ve istediğiniz ögeyi bulamadığınızda, başka bir yerde arama yapmanıza neden olabilir. Tüketicileriniz farklı değildir ve bu nedenle online mağazaların duyarlı web sitelerine sahip olmaları gereklidir. Bir araştırmada, mobil ticaretin toplam e-ticaretin yüzde 45'ini oluşturacağı ve 2020 yılına kadar 284 milyar dolarlık satış yapacağını belirttiği için, mobil ticaretin popülerliği daha da artacak demektir. Bu yüzden gittigidiyor gibi bir çok pazaryeri e-ticaret platformu, kullanıcıların mobil duyarlı çevrimiçi mağazalar sunar.

Ücretsiz kargo

Çevrimiçi alışverişte harcanan büyük bir paranın nakliye ücretlerine ayrıldığı sır değildir. Bu nedenle birçok çevrimiçi alışveriş yapan kişi, nakliye ücretlerinin düşürülmesini veya tamamen ortadan kaldırılmasını talep etmektedir. Bir ögeyi göndermenin maliyeti öğenin satın alınması için harcanan parayı gerçekten aşabilir ve bu nedenle, ücretsiz gönderim alıcılara daha fazla satın alma gücü sağlayacaktır. Üst bilgi: rekabetçi nakliye maliyetleri sunun.

Basit Dijital Ödemeler

Web sitenizin ödeme işlemleri uzun, zor ve sıkıcı olursa, büyük olasılıkla satışlar düşecektir. Bu yüzden müşterilerinize istediklerini vermek zorundasınız. Yani olabildiğince düzgün olan çevrimiçi ödemeler! Düşünsenize, müşteri tamamen bir şeyler almak için hazır ve web sitenize geliyor. Ürünü sepete ekliyor ancak ödeme sırasında yaşanan aksaklıklar veya zorluklar yüzünden ürünü almaktan vazgeçiyor. Bunu yapmayın. Pazaryeri e-ticaret sitenizde birçok ödeme yöntemi bulunmalı.

Canlı sohbet

Müşterilerinizin mağazanızdan uzak durmasını izlemek yerine, kimsenin gerçek zamanlı olarak sorularını cevaplamaya hazır olmadığı web sitenize canlı sohbet desteği eklemeyi düşünün. Aslında, emarketer.com anketi, ziyaretçilerin %63'ünün canlı sohbet sunan bir web sitesine dönme ihtimalinin daha yüksek olduğunu tespit ettiler. Canlı sohbet, müşterilerin ihtiyaç duyduğu uygun cevapları sunar. Aynı zamanda işinize, personel giderlerini düşürme gibi diğer avantajları da sunar.

Profesyonel Resimler

Ürünü fiziksel olarak görebildiğiniz kişilerle alışveriş yapmaktan farklı olarak, çevrimiçi alışveriş yaparken resimlere güvenmelisiniz. Bu, çevrimiçi perakendecilerin, ürünün her açıdan net resimlerini postalamaları, böylece alıcıların kapılarına çıkmadan önce ne satın aldıklarını tam olarak bilmeleri gerektiği anlamına gelir. Buna ek olarak, farklı bakış açıları sunan her öge için bir dizi fotoğraf olmalıdır. Bu, mağazanızın aldığı geri dönüş taleplerini de azaltır.

Müşteri Yorumları

İnsanların çoğu bir ürün almadan önce o ürün hakkındaki yorumları okur ve buna göre karar verir. Pazaryeri web sitenize güven duymaları için müşteri yorumlarını okumak isterler. Bu yüzden insanları web siteniz hakkında yorum yapmaları için teşvik etmeniz gerekir. Örneğin her yorumda belli bir puan verebilir ve bu puanları alışverişlerinde kullanabilirler.

Özetle

Pazaryeri çevrimiçi alışveriş, yerel perakende mağazalarını ziyaret etmek için kendi evinizin rahatlığını terketmek zorunda kalmadan çok sayıda ürün bulmak için mükemmel bir yoldur, aynı zamanda dezavantajları da vardır. Alışveriş alanındaki ihtiyaçlarını karşılamak için, e-ticaret mağazaları, tüketicilerin satın aldıklarını bildiklerini sağlamak için ürünlerin ayrıntılı tanımlarını sağlamalıdır. Birçok potansiyel alıcı mobil cihazları aracılığıyla bu mağazalara erişebileceğinden ve düzgün biçimde biçimlendirilmemişse bu, kafa karıştırıcı ve zorlu bir deneyim yaşatabileceğinden, mobil bir web sitesi de idealdir.

 

Buna ek olarak, gönderim bedelleri giderek artan maliyetlerle birlikte, çevrimiçi perakendeciler, alıcıları daha fazla ürün satın almalarına neden olacak nakliye ile ücretleri azaltma veya ortadan kaldırma yollarını bulmaya ihtiyaç duyuyor. E-Ticaret mağazanızın satış ve dönüşüm oranlarını artırmak istediğinizde, Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge 'yi önemseyin.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri Web Sitelerinde Olması Gereken 6 Öge yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: paaryeri web sitesi pazaryeri web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar