Logo

Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler


paylaş
Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

Pazaryeri e-ticaret web sitenizin başarısı, yalnızca çok sayıda satıcıyı aktif olarak işe almakla kalmaz aynı zamanda bu ortakların kalitesini de korumanıza dayanır. Her şeyden önce pazaryeri satıcıları, şirketinizin markasının bir uzantısıdır ve kuruluşunuzun müşterilere vereceği sözlerdeki görevlilerdir. Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler yazımız sizelere basit ama yapmanız gereken 3 adımı öğreneceksiniz.

Pazaryeri alıcıları, gerçek satın alımın kimler tarafından yerine getirildiğine bakılmaksızın olumlu ve tutarlı bir müşteri deneyimi beklemektedir. Yani oluşabilecek bir sorundan satıcıyı değil sizi sorumlu olarak görecekler tam aksine yaşadıkları iyi deneyimler sonucunda da pazaryeri web sitenizi öveceklerdir.

Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler

  1. Satış performans göstergelerini inceleyin: Pazaryeri ekibinizin satıcılarının satış performansını, hizmet düzeylerine ek olarak incelemesi gerekir. Ekibinizi nasıl yapılandırdığınıza bağlı olarak, İş Geliştirme veya Hesap Yönetimi çalışanlarınız bu çabadan sorumlu olabilir. Satıcının performansını sürekli geliştirmesine yardımcı olmak için belirli bir hizmet göstergeleri izlemeyi görevlendirmelidirler.
  2. Satıcıları denetleyin ve gerekirse askıya alın: Medanis Bilişim AŞ. pazaryeri platformu, satıcılarımızın denetimini yapmak için güçlü araçlar sağlar; bu özellikler müşterilerimizin pazaryeri tutarlılığını korumak için kullandıkları bir özelliktir. Bazen, bu, gerekirse bir satıcının etkinliğini askıya almak demektir. Servis göstergeleri, satıcıyı ihtiyaçlarınıza göre otomatik olarak askıya alacak şekilde ayarlayabilir. Pazaryeri ekibinize, bu askıya alma durumlarını derhal bildirir ve mümkün olan en kısa sürede işlem yapmalarını sağlar.
  3. Şeffaflık kurun: Şeffaflık, özellikle insan etkileşimi olmayan çevrimiçi alışveriş alanında müşterilerin güvenini ve güvenilirliğini sağlamak için anahtardır. Bir pazaryeri operatörü olarak müşteriler, güvenilir ve kaliteli satıcıları seçme imkanlarına güvenirler. Bu müşterilerle şeffaf olmak, satıcıların bilgilerini, ad, adres, nakliye koşulları, mağaza ve satıcıların puanları dahil olmak üzere kullanılabilir kılmak anlamına gelir.

Alıcılarınıza pazaryerinin dinamiklerini daha iyi anlamak için ihtiyaç duydukları şeyleri verin ve beklentilerini temel alan en iyi satın alma kararını verin.

Satıcılarınız pazaryeri stratejisinin temel taşlarından biridir. Satıcıları işe alırken, pazaryeri ürün seçiminizi genişletirken, hizmet kalitesini yönetmek ve izlemek için kaynakları hazır bulundurduğunuzdan emin olun. Pazaryeri ekibi hem satış yapanlarınızı proaktif ve tepkisel olarak tanımlamak, nitelendirmek ve nihai olarak öncelik vermek için gayret göstermelidir. Bunu yapmak, markanızı korumak veya risk altına almak arasındaki fark anlamına gelebilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri Satıcıları ve Markanızın Korunması İçin Yapmanız Gerekenler  yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar