Logo

Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?


paylaş
Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir?

İşletmeniz mobil cihaz ve onunla birlikte gelen ödeme yöntemlerini benimseyebildi mi? Ya da belki deniyorsunuz, ama her şey umduğunuz gibi gitmiyor. Bu durumlardan biri tanıdık geliyor mu? Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir? yazımızda mobil ödeme yöntemlerinizi nasıl daha iyi hale getirebileceğinizi öğrenebilirsiniz.

  • Mobil, sizin için oldukça yeni bir kanal, ancak orada istediğiniz kadar büyüme görmüyorsunuz. 
  • Mobil cihazlarda masaüstündekinden daha yüksek geri ödeme ücreti fark ettiniz. Mobil sitenizi yakından inceledikten sonra, müşteri destek konularına katkıda bulunabilecek anahtar bilgilerin (ürün incelemeleri, şirket politikaları, vb.) eksik olduğunu söyleyebilirsiniz.

Mobil cihazlara uygun bir web sitesi tasarlamanın kritik adımının yanısıra, mobil ödeme ekosisteminizi iyileştirirken ödeme işlemcinizi değerlendirmek de aynı derecede önemlidir. Çünkü yukarıdaki sorunlardan biri daha iyi tasarımla çözülebilirken diğeri de sağlayıcınızın yardımcı olabileceği daha karmaşık bir sorundur.

Olgun Bir Mobil Ödeme Ekosistemi

Birinci sınıf mobil deneyim sağlamanın ciddiyetini taşıyan tüccarlar dört konuda yoğunlaşıyor:

  1. Mobil ödeme deneyimini diğer kanallarla tutarlı hale getirme.
  2. Mobil merkezli ödeme yöntemleri öneriyoruz.
  3. Kullanımı kolay geliştirici araçlarına erişim sağlama.
  4. Mobil odaklı dolandırıcılık önleme özelliğini kullanmak.

1. Mobil ödeme deneyimini diğer kanallarla tutarlı hale getirme.

Çevrimiçi ve mobil cihazlardaki müşterilere tutarlı bir alışveriş deneyimi sağlamak, müşterileri cezbetmek ve onları korumak için kanıtlanmış bir stratejidir. Çoğu alışveriş, mobil cihazlarda gezinmeye başlar ancak son alışverişlerini çevrimiçi veya mağaza haline getirir. Kanallar arasında ileri geri geçiş yaptıkları her seferinde, yalnızca geri gelmeyecekleri olma riski taşıyorsunuzdur.

Sizinle alışveriş yapmayı mümkün olduğunca kolaylaştırmak için çevrimiçi olarak sunduğunuz mobil cihazlarda aynı ödeme yöntemlerini kullanın. Tutarlı deneyimler, markanızla olan yakınlığınızı teşvik eder ve daha hızlı işlemler gerçekleştirmenizi sağlar. Mevcut sağlayıcılarınız, çevrimiçi desteklense bile mobil cihazlardaki tüm çevrimiçi ödeme yöntemlerini destekleyemeyebilir. Durum böyle olursa, ortaklığınızı tekrar düşünmenin zamanı gelmiş olabilir.

2. Mobil merkezli ödeme yöntemleri öneriyoruz.

Akıllı telefonlarımızda satın almak istediğimiz bir şey bulduğumuzda küçük klavyeden bazı bilgilerimizi yazmamız gerektiği için almaktan vazgeçebiliyoruz. Mobilden terk edilen alışveriş sitelerinin temel noktasında bu var.


Kanalları değiştirdikçe müşterileri kaybetme riskini azaltmak için, mobil cihazlarda satın alma işlemlerini tamamlamalarını kolaylaştırın. Müşterilerinizin bir ödeme yapmak için bir klavyeye asla ihtiyaç duymamaları gerekir. Android Pay, Apple Pay, Visa Checkout, Masterpass ve PayPal gibi mobil odaklı ödeme yöntemleri, tüm bu yazı yazma gereksinimini ortadan kaldırır. Alışveriş yapanlar, istdikleri yöntemi seçebilir, hızlı bir şekilde kimlik doğrulayabilir, kartta dosya onaylayabilir ve ürünlerinin yolda olduğundan emin olabilirsiniz. Birçok ödeme işlemcisi, bu mobil ödeme yöntemlerinden birini veya ikisini desteklemektedir.

3. Kolay kullanımlı geliştirici araçlarına erişim sağlayın.

Mobil ödeme ekosistemiyle ilgili bazı şeyler sizin için daha kolay olmalıdır. Dahili olarak bir uygulama oluşturduysanız, ödeme işlemciniz işlevselliğini bütünleştirmeyi basitleştirecektir. Mobil ödeme API'sinin ötesinde, işlemci, entegrasyon işlemini geliştiricileriniz için daha hızlı ve kolay hale getirmek için yazılım geliştirme kitleri sunuyor mu? Tüm ödeme sağlayıcıları SDK'lar sunmaz, ancak sağlandığında oldukça faydalıdırlar.

4. Mobil odaklı dolandırıcılık önleme işlevini kullanmak.

Normal çevrimiçi kanalınız için dolandırıcılık önleme uygulayabilirsiniz, ancak mobil sahtekarlık kalıpları her zaman çevrimiçi dolandırıcılık modelleriyle aynı görünmeyebilir. Ayrıca, özellikle kasıtlı olarak sürtünmesiz mobil deneyim diğer kanallarda olduğu kadar çok bilgi toplamıyorsa, mobil cihazlarda satış yapmak için belirli riskler bulunmaktadır.

Mobil ödeme işleminizi geliştirmeye hazır mısınız?

Cep telefonu ödeme ekosisteminizle ilgili her şey - mobil ödeme yöntemlerinizden dolandırıcılık korumaya - genel mobil stratejinize - bu önemli kanalın satışlarını etkiliyor; bu nedenle şansa bırakmayın. Medanis Bilişim AŞ'nin işletmeniz için neler yapabileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz, web sitemizi ziyaret edin veya bir ödeme dönüşüm danışmanı ile görüşün.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri E-ticarette Mobil Ödeme Nasıl Geliştirilir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: pazaryeri e-ticaret avantajları- pazaryeri e-ticaret avantaj pazaryeri

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar